detta låter inte så trovärdigt lol..elias96sandberg skrev:*BUMP*
Där är nytt skit, läs första inlägget
detta låter inte så trovärdigt lol..elias96sandberg skrev:*BUMP*
Där är nytt skit, läs första inlägget
Det onödigaste inlägget jag har sett. seriöst tackDillpojken skrev:skyll dig själv för fan!
Worst. Advice . Ever. Fattar du va med böter han kommer få.... En sak till, även fast du gått i "kampsport" i ett år så slår man inte en kille som kan slåss. kampsport är som att dansa. det är en "uppvisnings sport" inget mer. jag gick i kampsport i fyra år, slutade för att jag fattade att det inte funkade när jag blev nerslagen av en förortskille.Alex4nder.P skrev:jag tränar kampsport i snart ett år så jag skulle bara banka skiten ur han..
men man ska vara öppen för andra alternativ.
du borde göra det är, jag vet att det är lite av en feg approach, men det kan funka.
vet att det också är lite omoget men man är ju ung![]()
börja terrorisera honom, något som jag har gjort när zigenarna i mitt samhälle snodde min cykel förra sommaren.
slå sönder hans fönster.
tänd eld på något.... (inte en byggnad dock, då blir det mordbrand...)
men på bil/moped.
allmänt förstör hans ägodelar,
visa honom att du menar allvar.
säger igen att det är väldigt omoget.... jag vet att det troligtvis inte
kommer ge dina grejer tillbaka, men som plåster på såren liksom
Frag0 skrev:Worst. Advice . Ever. Fattar du va med böter han kommer få.... En sak till, även fast du gått i "kampsport" i ett år så slår man inte en kille som kan slåss. kampsport är som att dansa. det är en "uppvisnings sport" inget mer. jag gick i kampsport i fyra år, slutade för att jag fattade att det inte funkade när jag blev nerslagen av en förortskille.Alex4nder.P skrev:jag tränar kampsport i snart ett år så jag skulle bara banka skiten ur han..
men man ska vara öppen för andra alternativ.
du borde göra det är, jag vet att det är lite av en feg approach, men det kan funka.
vet att det också är lite omoget men man är ju ung![]()
börja terrorisera honom, något som jag har gjort när zigenarna i mitt samhälle snodde min cykel förra sommaren.
slå sönder hans fönster.
tänd eld på något.... (inte en byggnad dock, då blir det mordbrand...)
men på bil/moped.
allmänt förstör hans ägodelar,
visa honom att du menar allvar.
säger igen att det är väldigt omoget.... jag vet att det troligtvis inte
kommer ge dina grejer tillbaka, men som plåster på såren liksom
david96 skrev:vad gick du i för kampsport?????
min brorsa tränar flera olika sorters kamsport, tävlar även i ufc (amatörklass) och han lärde mig en hel del och klarar mig bra om någon går på mig även om jag är liten
asså finns inte så mycket att göra ord mot ord, ta hem det som är kvar och gå och skär sönder hans däck osv på morgonen så känns det bättre
Gör såhär då!elias96sandberg skrev:Jag lovar på allt , detta är sant , dom va mina kompisar när dom låna moppen. Sen blev dom ovän med mig..
du är fan klok som en bok skåpetk-skåpet skrev:Oft: Tips till alla er här, imo är det aldrig värt att slå någon för pengar/materiell. Ni kommer aldrig få tillbaks grejerna, det kommer verkligen inte kännas bättre och vettigt folk kommer bara tycka att ni är töntiga för att göra det.
Du har nog skrivit i helt åt helvete fel tråd men kan lika väl hjälpa till... http://downfall.jfedor.org/Granberg skrev:finns det någon som vet de där programmet man gör de där Hitler find out, gjorde än förut men hittar inte där jag gick in på ^^