Pratar inte bara om Umeå men tycker Stockholm är centralt för alla gtb får ju man åka långt så in i h vete:)rieju4life skrev:göteborg!!! fler med moppar från söder än norrland!!! (har bott där i umeå) så vet va jag snackar om.... fler moppar nere i skåne... skulle bli fler pers i göte känns det somjag sj kan LÄTT fixa 20 pers som kommer te göte
MBH
Tycker att Dr Doofenschmirtz är för jäla skönFreZz skrev:ja dea det är vad jag vill med
(varför ändrade du din bild!?!?!?!?!?!)
nämde bara umeå som exempelStroxx skrev:Pratar inte bara om Umeå men tycker Stockholm är centralt för alla gtb får ju man åka långt så in i h vete:)rieju4life skrev:göteborg!!! fler med moppar från söder än norrland!!! (har bott där i umeå) så vet va jag snackar om.... fler moppar nere i skåne... skulle bli fler pers i göte känns det somjag sj kan LÄTT fixa 20 pers som kommer te göte
MBH
Tycker vi återgår till ämnet!chrillez skrev:skolkar intevar bara lite lat
men har ni aldrig hört att man säger 5 av 10 har diare tex. och det verkar ju som 5 av 10 på forumet är gbgare och 6 av 10 här e från stockholm och 2 av 10 här är från norrland hoppas du fattar
chrillez skrev:skolkar intevar bara lite lat
men har ni aldrig hört att man säger 5 av 10 har diare tex. och det verkar ju som 5 av 10 på forumet är gbgare och 6 av 10 här e från stockholm och 2 av 10 här är från norrland hoppas du fattar
Själv åker man från Jönköping å då är de dryga 20milen te götet helt lagomdemmuus95 skrev:chrillez skrev:skolkar intevar bara lite lat
det du säger är fortfarande orimligt..
5/10= 50% + 6/10=60% + 2/10=20% summa: 130%
och det är ju bara 100% på TSR så det går inte ihop![]()
Ont: men om det blir ett meet i Stockholm så kan så många som möjligt komma så jag tycker faktiskt att det blir bäst! och ni göteborgare kan sluta vara lata och istället åka upp till Stockholm!
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
grejen var ju att Göteborg meet iår var sjukt dåligt organiserat det första var rätt ok, men våra meet suger om man jämnför med andrapotog skrev:Eller så kommer tsr till dom meets som hålls årligen i Göteborg och.....
Då är det cirka 20 mil till stockholm också? Min svenska geografi suger btw så kan ha helt felRieju_Jacob skrev:Själv åker man från Jönköping å då är de dryga 20milen te götet helt lagomdemmuus95 skrev:chrillez skrev:skolkar intevar bara lite lat
det du säger är fortfarande orimligt..
5/10= 50% + 6/10=60% + 2/10=20% summa: 130%
och det är ju bara 100% på TSR så det går inte ihop![]()
Ont: men om det blir ett meet i Stockholm så kan så många som möjligt komma så jag tycker faktiskt att det blir bäst! och ni göteborgare kan sluta vara lata och istället åka upp till Stockholm!