GeneraL Ec skrev:
ja? fortfarande så räcker det med 1an 125 som 50
Bullshit, en 125a som inte är gjord av herr ShingShong Floydgurgu rullar iväg ifall du släpper kopplingen med 1an i. Min 50cc Derbi gjorde med det, behövde inte slira nåt där.
SLäpper du på 1an på en 125 så kommer den dra iväg och rulla långsamt. Har normal tomgång på min. Kan gärna länka film när jag kommer upp till crossen.
ifall du har en riktigt jävla klen 125a så dör den..
e du trög på nå vis? om du står still med hojjen, lägger i ettan och släpper kopplingen så dör den! jag snackar inte om nån f#cking 5occ cross moppe jag snackar en RIKTIG cross!
hmm kolla alla sladda till tändningen.
när jag hade igång min drac så döda jag den med att jorda en sladd från cdin (bara tändning inget el system eller tändningslås)
GeneraL Ec skrev:
aha så när du dumpar kopplingen så bara glider du iväg, bra skit! vadå snackar skit i varje tråd? enda jag fråga va om du va trög (uppenbarligen så e du de) så du behöver inte börja waina prinsessan
Dumpar kopplingen? Här har vi en som tar hand om motorn sin.
Helt seriöst dyk in i de mörka hålet du kom ifrån igen, du är bara jobbig o har en jävligt dryg attityd mot alla.
de kan du ge dig fan på att jag gör.
ärligt jag skrev inte ett skit till dig, de va du som börja jiddra, och en sak ska du ha jävligt klart för dig, du vet inte ett skit om mig så kanske du ska tänka efter innan du ger attityd o spelar.
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip !
säljer min speedfight 2 för 5 500! 5k vid jävligt snabb affär!
inge fel på´n rasslar pga av insatsen i röret annars inga problem!
pm:a mig om du e sugen elr har frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!