Ha original eller bygga in skitfett i bagageluckan?
Jag tänkte att försöka bygga in högtalarna fram rätt snyggt och diskret men att gömma 2st 12" basar och slutsteg i en baklucka på en golf 2a känns som omöjligt så där kommer jag göra det snyggt men ingen lackad glasfiber och skitMacko96 skrev:Nice matty! Hur tänkte du göra med högtalar-systemet?![]()
Ha original eller bygga in skitfett i bagageluckan?
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Kul att du gillar det!demmuus95 skrev:roligt att det kommer upp något mer bilprojekt på TSR!har faktiskt funderat på att skaffa en golf som bruksbil under tiden jag gör i ordning min pv men det får bli om jag får tag på någon billig då det mesta går till projektet nu.
![]()
men se till och fräscha upp den ordentligt så ska nog det här bli bra!
Aldrig i helvete.Nicke_95 skrev:bönnsänk och rostig huv ser skit najs ut på golfStickerbombningen ser inte särskilt fint ut imo du skulle låtit den vara
Tackar! Självklart kommer du se den i stan sen och du kan kanske t.om få en åktur när man har körkortPeppenamnlos skrev:Nej då! Schysst projekt, kommer förmodligen se denna åka runt i stan sen någon gång:-p
Golf e riktigt schyssta!TSR`BakarN skrev:är avissvill också ha ngn golf att pilla på
detta är ett projekt jag älskar då jag älskar golf (vw) över andra bilmärken
får hoppas på att det inte var ngt mer som gick sönder / skadades under överhettningen..
skaffa dej in rallyratt, riktiga feta rally läppar, fälgar os.v.![]()
lycka till matty
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Nja jag själv tycker det passar på en del andra bilar faktisktYamahaMarcus skrev:Bara golf som jag tycker stickerbombing passar påMen den är aldelles för hööög!
Det är ju rent självklart att jag gör när bilen lackar men jag menar snarare hur ska man gömma kablar och annat skitNiklas Berntsson skrev:Plocka ur motorn och alla delar i motorrummet så tar du och lackar där inne och så ta även och lacka blocket och toppen så kommer det bli fräsht
Det är dem verkligendRofT skrev:underbara bilar! Har jetta lampor med grill om du är sugen! ger den rätt stuk!
Good luck!
Det är mellan mig , PK och sponsornstreamjr skrev:fräckt med sponsor!!
får man fråga vad du får och vad du måste göra?
han måste dricka 4 liter trettioårig kubansk rom och han får en jojo och en påse med kastanjer.Mattyyy skrev:Det är mellan mig , PK och sponsornstreamjr skrev:fräckt med sponsor!!
får man fråga vad du får och vad du måste göra?Fast kan säga att jag måste inte göra nått speciellt mer än att ha deras dekaler på bilen.
Idag har jag rivit bort all toning ur bilen. Det var lite pillrigt att göra det men gick rätt bra fast måste köpa T-Röd så att jag kan få bort alla limrester. Blir nog att göra en ordentlig update i dagarna.
Fan du skulle inte säga juPK skrev:han måste dricka 4 liter trettioårig kubansk rom och han får en jojo och en påse med kastanjer.Mattyyy skrev:Det är mellan mig , PK och sponsornstreamjr skrev:fräckt med sponsor!!
får man fråga vad du får och vad du måste göra?Fast kan säga att jag måste inte göra nått speciellt mer än att ha deras dekaler på bilen.
Idag har jag rivit bort all toning ur bilen. Det var lite pillrigt att göra det men gick rätt bra fast måste köpa T-Röd så att jag kan få bort alla limrester. Blir nog att göra en ordentlig update i dagarna.
najs! några bilder efter all toning borta?
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Posta bild på dom gärnaNiklas Berntsson skrev:Tycker inredningen är skit ful faktiskt
Borde typ byta till gti inredning eller den nya 1991