Sida 2 av 2
Postat: 6 september 2012, 20:35
av Nicke_95
tS skrev:saile96 skrev:Nicke_95 skrev:
Snälla skriv inte att moppen gör 85 med orginal rör, det händer bara inte om du inte har tung drevning medvind och nedförsbacke.
min gjorde 84 på plan mark me org rör urpluggat så ja det händer

Pressa upp min i 82 km/h (ostrypt)
Då har ni en typ 3 kilometer lång raksträcka, man ska ju lyckas nå upp till toppfart lätt och kunna ligga på 6:an nästan hela tiden.
Postat: 6 september 2012, 20:36
av DiNozzan
tS skrev:saile96 skrev:Nicke_95 skrev:
Snälla skriv inte att moppen gör 85 med orginal rör, det händer bara inte om du inte har tung drevning medvind och nedförsbacke.
min gjorde 84 på plan mark me org rör urpluggat så ja det händer

Pressa upp min i 82 km/h (ostrypt)
Med kasst axx, och 2km raksträcka. I min mening ska man vara uppe i toppfart efter 50-100m...
Lite offtopic där men, ja.
Postat: 6 september 2012, 20:44
av saile96
ja kasst axx, det var av en orsak jag stoppa på 70 racing och tecnigasrör på min ....
Postat: 6 september 2012, 22:03
av KarlssonPoTaket
Ra7x skrev:Vilken har du bestämt dig att du ska köpa?
Inte helt säker ännu, men jag ska kolla 2:an i helgen.

Vet inte varför, men jag gillar verkligen 4:an, den är sjukt snygg och verkar problemfri?
Postat: 6 september 2012, 23:00
av P3kkl
Jag hade kört på 2an om jag var du

Postat: 6 september 2012, 23:08
av MrAndersson
KarlssonPoTaket skrev:Ra7x skrev:Vilken har du bestämt dig att du ska köpa?
Inte helt säker ännu, men jag ska kolla 2:an i helgen.

Vet inte varför, men jag gillar verkligen 4:an, den är sjukt snygg och verkar problemfri?
4an är nog "sämst". 3an är bättre då! Gått kortare, snyggare, mer värd när du säljer den, o lite mer sånt. Så kör på 3an istället för 4an då de är i princip samma bara att 3an är MYCKET mer prisvärd!