upphittad cross

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
joar
Farsans gamla zündapp

Inlägg av joar »

PGO-Smurf skrev:Jag är 40+ och jag är av med mitt körkort pga min starka moral, jag har en crossbana med markägarens goda insikt, men en dag kommen en moppe pojke gåendes med hjälmen i handen, gråtandes, han hade fyllt 15 dagen innan, och han hade blivigt rånad på sin helt nya "crossmoppe" av 4 nysvenskar i skogen i närheten av min bana.
Jag tröstade grabben och ringde hanns föreldrar, jag skutsade honom till närmaste väg där vi inväntade hans föräldrar vi talade en god stund, sen kom jag på att min ryggsäck med min systemkamera och plånbok låg vid min bana, så jag tog numret till grabbens pappa.
efter någon timma kommer några nysvenskar på 3moppar åkandes i sandtaget, jag kände igen den ena moppen som den rånade mopeden!

Jag ville ju självklart ha med min ryggsäck, och dom åkte moppar så jag viste mitt övertag, hämtade ryggsäcken och tog upp jakten, snart var jag i kapp rätt moped, jag lägger upp en stövel på sadelkanten på mopeden, och tvingar ut den i diket(presis som vilken Mc polis som helst skulle gjort)!
passageraren springer till skogs, och idioten som sitter på mopeden tror han kan dra mig!
jag lägger mig bakom med ca50-75m tills han väljer att svänga av på en grusväg, jag tänker YES nu e det klart, jag har fäste och kan använda min motor och däck!
paserar honom på bakhjulet, drar på en stoppie och tvärställer min hoj framför honom!

killen stannar, jag tar av mig hjälmen(visst jag e biker, och ser inte så snäll ut) han pissar på sig när jag säger att han kommer få äta min hjälm om han försöker dra!
Jag ringer polisen och säger vart dom skall möta oss, och jag ringer grabbens farsa, samt att jag tvingar honom ringa sina polare och att dom skall parkera sina moppar på ett ställe, och så sker!

Snuten får 4stulana mopeder pga mig, men jag kör oregad mc på allmän mark så mitt körkort är indraget i ett år!

Av detta kan man lära att moral har INGET med lagen att göra!
Jag har förlorat 300lax i inkomst pga att JAG har en ryggrad!

SÅ SLÄPP ALLT JÄVLA GIDDER!

HAHAHA, vilken jävla historia! XD

haha
paserar honom på bakhjulet, drar på en stoppie och tvärställer min hoj framför honom!
:roll: :lol:
Användarens profilbild
EmilÅkerström
Varnad
Kontakt:

Inlägg av EmilÅkerström »

jag kan ju säga att är den körd mkt efter asfalts väg så är det nog slut med kolven, en cross 2t ska ej klara att gå utan markmotstånd
hitler is tha king
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna

Inlägg av yamaha2pwn »

nu efter 1 vecka ungf så kmr den en och hämtar crossen, min polare känner igen han som en granne han hade ett tag, och han är känd på byn för att vara en jävla pundare. så nu är de problemet ur världen.
if speed kills,then i must live forever :D

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd ;)
Skriv svar