herregud 2 ordentliga projekt som inte ens får ordentligt med kommentarer... vart är världen påväg -.-
jävla nice blir de men mera bilder vore nice och kul ni berättar annat änn projektet bara för trött att läsa samma skit typ idag mekade jag igår polerade jg beställning gort osv....
Victorh skrev:herregud 2 ordentliga projekt som inte ens får ordentligt med kommentarer... vart är världen påväg -.-
jävla nice blir de men mera bilder vore nice och kul ni berättar annat änn projektet bara för trött att läsa samma skit typ idag mekade jag igår polerade jg beställning gort osv....
Mattyyy skrev:Sjukt vilken tur du hade som blev straffri! Skaffa dig en kick för när du lekte tarzan såg inte bra ut
har du något bra tips på kick lr, hittar ingen jag tycker om på ts
Orginal ?
dom är ju så satans dyra och det är roligt med lite detaljer som skiljer sig mot original, behöver inte vara mycket men bara att det är kännns roligare
Haha det var inte svårt att ta am men 30 moppe kortet så kan du gå 2 dagars intervall , träna lite sen typ svara på 30 frågor inte ens uppkörning om du nu ska ta 30 moppe kort , så gör det , det kostar bara 1800 kr
moppenissen96 skrev:Haha det var inte svårt att ta am men 30 moppe kortet så kan du gå 2 dagars intervall , träna lite sen typ svara på 30 frågor inte ens uppkörning om du nu ska ta 30 moppe kort , så gör det , det kostar bara 1800 kr
inte det att det kostar, morsan betalar. Men ett JÄVLA PLASTKORT?!?!?!!?!?! måste åka klockan 5:00 framme kl:08.15 göra något man redan kan och betala från pengar man kan över huvudtaget bygga ett garage av så man har nått! sen ska man hem. aagh, tror jag ska sälja moppen och köpa en 450 eller nått... kanske bil...
moppenissen96 skrev:Haha det var inte svårt att ta am men 30 moppe kortet så kan du gå 2 dagars intervall , träna lite sen typ svara på 30 frågor inte ens uppkörning om du nu ska ta 30 moppe kort , så gör det , det kostar bara 1800 kr
inte det att det kostar, morsan betalar. Men ett JÄVLA PLASTKORT?!?!?!!?!?! måste åka klockan 5:00 framme kl:08.15 göra något man redan kan och betala från pengar man kan över huvudtaget bygga ett garage av så man har nått! sen ska man hem. aagh, tror jag ska sälja moppen och köpa en 450 eller nått... kanske bil...
-.-
delvis har ju dinozzan rätt, men om nu hans mamma e psycko så e de ju bara att ta kortet! så jävla jobbigt e de inte! bud på att ta det bara för att bevisa det!
Victorh skrev:ha på gilera orginalkåpan! blir fult bara då drevet synns :/
tycker också att du ska ha gileria orginal kapad sir int bra ut + att man ser alt skit som kjeden kastar irunt och om man inte har nån kåpa där så flyger allt skit överallt