Låter bra!!

Tack tack!!vicke xX SMT skrev:flyttar till Övriga projekt!
Får väll hoppas på det!!ser ut och bli riktigt bra dedär!
Man tackar!!Fyfan vad coolt! Går du fordon? Vill det men alla säger att jag bara slösar bort mina kunskaper då
Jaha fan va cool skola xPdadde w1 skrev:Man tackar!!Fyfan vad coolt! Går du fordon? Vill det men alla säger att jag bara slösar bort mina kunskaper då![]()
Har bara tillval på metal...går i högstadiet!!
Update kommer imorgon!!Så håll er i skinnet!!!
Jajjamän!!!meckARN96 skrev:Jaha fan va cool skola xPdadde w1 skrev:Man tackar!!Fyfan vad coolt! Går du fordon? Vill det men alla säger att jag bara slösar bort mina kunskaper då![]()
Har bara tillval på metal...går i högstadiet!!
Update kommer imorgon!!Så håll er i skinnet!!!
Hur menar du?? Alltså golvet där den skall stå är härdat betong-golv och väldigt rakt!! Så vet inte varför den skullle kunna vinka då??hoppas du har lagt "sneslag" under golvet på lyften? Annars fixa någon förstärkning under den så den inte rasar!
Jajjamen!! Går då inte sönder i första tagetdemmuus95 skrev:den ser riktigt robust och tålig ut!fint blir det ochså
Tack funderade på det men då vet jag att det inte fungerardadde w1 skrev:Jajjamen!! Går då inte sönder i första tagetdemmuus95 skrev:den ser riktigt robust och tålig ut!fint blir det ochså
![]()
Tack!![]()
TheGrimReaper/ Låter bra!! Kommer bli mycket trevligare då man kan sitta och skruva!!Om du skall fixa en hållare så tror jag inte du kan ha domkraften på sidan för hydraulic grejen kommer inte få någon olja till cylindern då...
Men blir faktiskt avundsjuk, har du ritningar till det kanske?dadde w1 skrev:Trevligt att du gillar det!! Skivan är kanske 2cm tjock och jag har en förstärkning där centralstödet är!![]()
Men den håller bra för moppar!!
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Jag har nog gjort ritningar men vill helst inte ge ut dom!!p0d1 skrev:Men blir faktiskt avundsjuk, har du ritningar till det kanske?dadde w1 skrev:Trevligt att du gillar det!! Skivan är kanske 2cm tjock och jag har en förstärkning där centralstödet är!![]()
Men den håller bra för moppar!!![]()
Kan ju vara bra att ha i framtiden liksom, sen kanske något projekt man kan göra som man måste i 3an
Hahha!!TechnoMen Postat: mån apr 09, 2012 1:53 am Rubrik:
Där har du din framtid! Starta ett företag som gör hand gjorda MC/bildlyftar!
TackPontus_PGO Postat: mån apr 09, 2012 10:27 am Rubrik:
fasen va najs den blev
Tack tackDerbi_MackaN Postat: mån apr 09, 2012 10:31 am Rubrik:
Satans v bra den blev! nu är man allt avis
Mesch då..dadde w1 skrev:Jag har nog gjort ritningar men vill helst inte ge ut dom!!p0d1 skrev:Men blir faktiskt avundsjuk, har du ritningar till det kanske?dadde w1 skrev:Trevligt att du gillar det!! Skivan är kanske 2cm tjock och jag har en förstärkning där centralstödet är!![]()
Men den håller bra för moppar!!![]()
Kan ju vara bra att ha i framtiden liksom, sen kanske något projekt man kan göra som man måste i 3an![]()