segar efter cylinderbyte!

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

potog skrev:
MrAndersson skrev:
potog skrev: Dagen så himla go e du :D och Mrandersson tp cylinder är det pöjken har ;)
Jo de såg ja :) Undrar mer vilken tp cylinder de är, om de är trophy eller någon annan :)
Top performens
JOOO, det fattar jag. Men tp har ju förmodligen inte bara gjort 1 cylinder? UNdrar vad just den modelen han har heter! Så ja kan hjälpa honom :)
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Senda_Stoffe
Avstängd

Inlägg av Senda_Stoffe »

Har du bytat kick,styre och munstycke? det måste man, annars kan du fixa ett tk rör! då kommer den gå i 110 typ, gjorde det på min drac! :D:D::D:D:D:D:D :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
When I was in China on the All-American Ping Pong team, I just loved playing ping-pong with my Flexolite ping pong paddle.
AndersoNN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av AndersoNN »

KILLAR FÖR FAN TILLBAKA TILL TOPIC!
TA DETTA I CHATTEN ELLER MSN...

Nu till svar...

Jag tar en film imorgon o slänger upp här ;)
Ska kolla det med luften :D
Jag hitta inte de förbannade strypningarna på moppen så jag trimma hastighetsmätaren i stället...........nu gör den 85 km.
joar
Farsans gamla zündapp

Inlägg av joar »

Om du håller nästan full gas en stund, börjar den gå dåligt då eller, tänkte om soppa filtret är fullt med skit så att det inte hinner rinna ner soppa till flotören som Powerking var inne på.
AndersoNN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av AndersoNN »

Tjena, hittade en film med en kille här som hade samma problem..
Min gör exakt såhär, fast kan sega ännu mer innan den sticker?

http://www.youtube.com/watch?v=9FEJ8Blv_0c

Behöver verkligen hjälp!!
Jag hitta inte de förbannade strypningarna på moppen så jag trimma hastighetsmätaren i stället...........nu gör den 85 km.
AndersoNN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av AndersoNN »

MrAndersson skrev:
potog skrev:
MrAndersson skrev: Jo de såg ja :) Undrar mer vilken tp cylinder de är, om de är trophy eller någon annan :)
Top performens
JOOO, det fattar jag. Men tp har ju förmodligen inte bara gjort 1 cylinder? UNdrar vad just den modelen han har heter! Så ja kan hjälpa honom :)
Det är denna :)
http://twostroke.se/product.asp?product=16652
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Inlägg av Axel »

dubbelpostarN

jag kan inte mycke om scooter, men hans går väl som den ska?
bibapeolola
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

Är det bara jag som tycker det är underhållande att titta igenom en helt vanlig tråd och sen hittar man dem här roliga diskussionerna där folk försöker äga ut varandra och vill ta allt snäppet längre.

Väldigt underhållande.

Ursäktar för OT men var bara tvungen att slänga ur mig detta.
AndersoNN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av AndersoNN »

AxxxeL skrev:dubbelpostarN

jag kan inte mycke om scooter, men hans går väl som den ska?
Nej de gör den inte, min är ännu segare än det "/
Ber om ursäkt för dubbelpost!
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

jonthä skrev:
ValoPallo skrev:
And now, enough is enough. Har skickat PM till Bensinskalle angående denna tråd, så nu tycker jag vi kan lämna det här skitsnacket och återgå till TS fråga
Tack,kanske finns en sida som faktiskt har endel medlemar som är mer okunniga än tsr,visste jag inte. Men inte ska de å lida för det.

Får se vad han har att säga,inte jag som började med personangrepp först.

Ts,kolla membranet så att läpparna stänger ordentligt.
Nä, men du startade upp hatet från roten ;)

Men du har gjort lika mycket fel som alla andra som gått bärsärkagång i tråden.
Nu är ni körda, för man jiddrar inte med bensinballe!
Min balle, eller rättare sagt lans, är gjord av guld. Bensinen, den är uppe i huvvet ;)

No more offtopic, thats it. Bann nästa...

Till ts: Om motorn blöddrar efter att man släppt av gasen och gasar på igen tyder det på att den går fett. Kolla tändstiftet och se va du har för blandning på fullgas. Är det mörkt/ blött är svaret där, annars kan det vara dåligt tändstift eller nålen som är fel/ feljusterad
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
AndersoNN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av AndersoNN »

bensinskalle skrev:
jonthä skrev:
ValoPallo skrev:
And now, enough is enough. Har skickat PM till Bensinskalle angående denna tråd, så nu tycker jag vi kan lämna det här skitsnacket och återgå till TS fråga
Tack,kanske finns en sida som faktiskt har endel medlemar som är mer okunniga än tsr,visste jag inte. Men inte ska de å lida för det.

Får se vad han har att säga,inte jag som började med personangrepp först.

Ts,kolla membranet så att läpparna stänger ordentligt.
Nä, men du startade upp hatet från roten ;)

Men du har gjort lika mycket fel som alla andra som gått bärsärkagång i tråden.
Nu är ni körda, för man jiddrar inte med bensinballe!
Min balle, eller rättare sagt lans, är gjord av guld. Bensinen, den är uppe i huvvet ;)

No more offtopic, thats it. Bann nästa...

Till ts: Om motorn blöddrar efter att man släppt av gasen och gasar på igen tyder det på att den går fett. Kolla tändstiftet och se va du har för blandning på fullgas. Är det mörkt/ blött är svaret där, annars kan det vara dåligt tändstift eller nålen som är fel/ feljusterad
Det är oboybrunt alltså perfekt, prova sätta min min Malossi fly clutch idag och då gick den nästan ännu segare "/
AndersoNN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av AndersoNN »

BUMP!

Behöver hjälp!

http://www.youtube.com/watch?v=9FEJ8Blv_0c

Gör exakt som den slidern med drar ännu senare?
Skriv svar