Motofinne skrev:Det kommer alldrig att bli en hit med el crossar. Inte av Zero One:s variant och inte av KTMs heller.
1. Helt för dyra
2. väldigt mycket efter riktiga crossar, både i enduro spåret och på banan. Om ni känner till Juha Salminen(googla upp), så han har prövat en Zero one och efter det vad han sade så kmr det nog alldrig bli till något.
3. Vem vill ha en tyst cross elr enduro hojj? Altså nu frågar jag dom som faktist kör mx elr enduro? Det finn inget bättre ljud än en cross som kommer upp till varvspärren!
Fast om du kollar så använder dom den inte bara som en cross, slår vad om att du ALDRIG skulle kunna göra det med en cross. Jag är ingenstatsfjolla som någon sa, bor så mycket på landet som möjligt. Och om sådär 20 år så kommer denna vara betydligt bättre.
Hur såg datorn ut för 20år sen lixom? Tänk lite, var inte bara dom där 2t kåta 15 åringarna, fundera lite hur det har sett ut en gång i tiden och hur det blev sen...
Sen såg jag att roxxen96 nämnde att man skulle cruisea med en sånna här 0.o Kolla på filmen en ggn till så fattar du nog varför dom har kommit ut med den.
FÖR ATT NI SKA KUNNA LÄSA: GREJEN MED DENNA HOJ ÄR ATT KUNNA ANVÄNDA DEN SOM BÅDE CYKEL OCH EN CROSS. OCH DEN KOMMER ATT BLI MYCKET MER EFFEKTIVARE OCH BILLIGARE OM NÅGRA ÅR.