Annars är BF3 riktigt gött att lira online med om du spelar skjutspel med

Det finns väl inte särskilt många såna spel till konsol förutom fable? och det finns ju bara till xbox. Dead Island är riktigt kul annars, dock klarade jag ut det på 15 timmar så stor vet jag inte om man kan kalla den.yamaha2pwn skrev:nu är de så att jag vill ha tips på ett bra singel player spel till ps3, vi kör med mobilt bredband så kommer inte ut online med de så ofta.
ska somsagt vara singel player, stoooooor offline kampanj som tar många timmar att klara ut.
gärna rpg men är öppen för alla genre.
tackar på förhand
Red dead redemption, GTA IVyamaha2pwn skrev:nu är de så att jag vill ha tips på ett bra singel player spel till ps3, vi kör med mobilt bredband så kommer inte ut online med de så ofta.
ska somsagt vara singel player, stoooooor offline kampanj som tar många timmar att klara ut.
tackar på förhand
yamaha2pwn skrev:nu är de så att jag vill ha tips på ett bra singel player spel till ps3, vi kör med mobilt bredband så kommer inte ut online med de så ofta.
tackar på förhand
yamaha2pwn skrev:cods offline kampanj klarar man ut på 2 dagar typ
assasins creed har jag klarat ut, tog inte så lång tid
gta4 kanske man skulle prova
dead island har jag heller inte kört
red dead redemption har jag redan klarat ut
de ska ju helst vara ett spel som de händer nånting på hela tidenoch när man har spelat klart alla "story missions" så har man klarat ut det
känns meningslöst att fortsätta lira utan nån story
letar även efter ett nytt motor sport spel, de ska INTE vara så satans verkligt som alla vill ha det, burnout paradise sätter ett bra exempel på vilken verklighets grad jag vill ha