potog skrev:har båda spelen båda är ass bra och roliga men BF3 är det bättre spelet så enkelt är det bara finns ingen front då det är sämre på.
Jo, på mw3 händer det nånting hela tiden, på bf3 är vissa banor så stora att om man inte har ett fordon kan det dröja lite väl länge innan man springer på nån.
potog skrev:har båda spelen båda är ass bra och roliga men BF3 är det bättre spelet så enkelt är det bara finns ingen front då det är sämre på.
Det där är vad DU tycker och inget annat.
Onödig kommentar asså. Så klart det är vad jag tycker de va väl jag som skrev det?
Va mena du med? "och inget annat" e min röst mindre värd en andra?
Jag mena just precis det som står, ifall du inte kan tyda det bör du öva upp läsförståelsen. Jag skrev att det du sa, är bara vad du tycker och bf3 ÄR inte bättre, utan det är just du som tycker det.
ktm_danielsson skrev:
Det där är vad DU tycker och inget annat.
Onödig kommentar asså. Så klart det är vad jag tycker de va väl jag som skrev det?
Jag mena just precis det som står, ifall du inte kan tyda det bör du öva upp läsförståelsen. Jag skrev att det du sa, är bara vad du tycker och bf3 ÄR inte bättre, utan det är just du som tycker det.
potog skrev:
ktm_danielsson skrev:
Personligen tycker jag MW3 är roligare.
Men det är bara va di tycker och inget annat.
Ville bara upplysa extra att det är du som tycker det.
Jo, på mw3 händer det nånting hela tiden, på bf3 är vissa banor så stora att om man inte har ett fordon kan det dröja lite väl länge innan man springer på nån.
Tycker dock inte det händer allt för ofta. Va så i bfbc2 och 1 där i mot.
Samt nu kan man ju typ lägga ut en radar som man kan spana på
CoD och BF är som actionfilmer: Vissa gillar Rambo, andra gillar nått med lite mer taktik i, typ
Det liknar mw2, men det är inte som det. Och det är bara alla p12mongos som inte har spelat båda spelen som snackar en massa skit och säger att dom är lika.
Zer0x skrev:Det liknar mw2, men det är inte som det. Och det är bara alla p12mongos som inte har spelat båda spelen som snackar en massa skit och säger att dom är lika.
Det är ju det att dom är lika för dom använder samma grafikmotor i båda spelen... och den grafikmotorn har används sedan det andra Call Of Duty spelet.
alltså den är ganska gammal nu!
Zer0x skrev:Det liknar mw2, men det är inte som det. Och det är bara alla p12mongos som inte har spelat båda spelen som snackar en massa skit och säger att dom är lika.
Det är ju det att dom är lika för dom använder samma grafikmotor i båda spelen... och den grafikmotorn har används sedan det andra Call Of Duty spelet.
alltså den är ganska gammal nu!
om ni köper bf3 se till att låta era föräldrar göra acc på Origin åt er om ni inte är över 18år.. jag som är 15år gjorde ett eget där för trodde dom inte brydde sig om man var under 18år, det var ett stort misstag. Så jag kan inte komma in på "battlelog" o spela det förens jag är 18år och hittar ingenstans där man kan byta, så 399kr åt helvete om man inte vill vänta typ 2.5år ..
EDIT : om någon vet hur/om man kan fixa det skulle det uppskattas!
anton96 skrev:om ni köper bf3 se till att låta era föräldrar göra acc på Origin åt er om ni inte är över 18år.. jag som är 15år gjorde ett eget där för trodde dom inte brydde sig om man var under 18år, det var ett stort misstag. Så jag kan inte komma in på "battlelog" o spela det förens jag är 18år och hittar ingenstans där man kan byta, så 399kr åt helvete om man inte vill vänta typ 2.5år ..
hahahaha, kontakta ea eller vilka det nu är som har hand om det och säg att du tryckte fel.
anton96 skrev:om ni köper bf3 se till att låta era föräldrar göra acc på Origin åt er om ni inte är över 18år.. jag som är 15år gjorde ett eget där för trodde dom inte brydde sig om man var under 18år, det var ett stort misstag. Så jag kan inte komma in på "battlelog" o spela det förens jag är 18år och hittar ingenstans där man kan byta, så 399kr åt helvete om man inte vill vänta typ 2.5år ..
Gör ny profil?!?!?!?
du menar att helt nytt acc? går inte för jag har redan installerat det.. men hittar inte eller finns det inte någonstans där man kan ändra sina uppgifter?
Jag köpte mw3 i går och tycker de är grymt skojj. De är nästan som mw2 fast en stor stor stor uppdatering på vapen och barnor. Så om man gillar mw2 kommer man gilla mw3. Så jag tycker du ska satsa på Mw3. riktigt bra spel.
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig