Den är en riktig skrothög den där, är ett under att den fortfarande går framåtMattyyy skrev:Kallar du vivan för skrothög ?ktm_danielsson skrev:Yaaaman, blev trött på att åka runt på skrothögar så köpte mig något redigtBorn2Ride skrev:Vafan har du köpt en DT nu ocksåDet här blir bra matte!
Liten bild update!!den är ju i nyskick
Jo jag har en 125 exc men den kör jag bara cross med, år kvar för min del!DT50rMacko skrev:Nice!
Men har inte du ktm 125 sm?
så varför köpa en moppe?
Ah ska fixa lite i vinter, kommer handbromssystem och lite skit ocksåPoWeRKinG skrev:han inte orkat kommentera än så gör det nu
riktigt snygg! bara lite småpill bara så blir den kanon
när derbin är klar får jag åka till örebro så tar vi en runda
Tack, såg det! Nej jag nöjer mig med gianelli't/urpluggade orgröret, får ju A1 kort nästa år så känns väldigt ovärt att lägga massa pengar på mopeden utöver bensin och ev. slitage delar. Just nu är den ju tyvärr sönderSickRazer skrev:Riktigt najs
Kul att du också har startat ett projekt på en DT, kommer bli najs. Du har inte planer på lite värre trim ocks¨å eller nöjer du dig med Gianelli röret?
Har själv startat ett DT projekt som du kanske märkt
Ah, just det, KTM'n! <33ktm_danielsson skrev:Tack, såg det! Nej jag nöjer mig med gianelli't/urpluggade orgröret, får ju A1 kort nästa år så känns väldigt ovärt att lägga massa pengar på mopeden utöver bensin och ev. slitage delar. Just nu är den ju tyvärr sönderSickRazer skrev:Riktigt najs
Kul att du också har startat ett projekt på en DT, kommer bli najs. Du har inte planer på lite värre trim ocks¨å eller nöjer du dig med Gianelli röret?
Har själv startat ett DT projekt som du kanske märktTroligtvis bara dåligt stift eller bränd CDI men jobbigt ändå eftersom jag bara haft den i några veckor och knappt kört.
Äsch då den gick ju frammåt så så jävla illa kan det inte varaSickRazer skrev:Ah, just det, KTM'n! <33ktm_danielsson skrev:Tack, såg det! Nej jag nöjer mig med gianelli't/urpluggade orgröret, får ju A1 kort nästa år så känns väldigt ovärt att lägga massa pengar på mopeden utöver bensin och ev. slitage delar. Just nu är den ju tyvärr sönderSickRazer skrev:Riktigt najs
Har själv startat ett DT projekt som du kanske märktTroligtvis bara dåligt stift eller bränd CDI men jobbigt ändå eftersom jag bara haft den i några veckor och knappt kört.
men lycka till och hoppas det inte är något annat som är sönder.
Men jag gillar att sitta hemma och gnälla ju.. Nää men måste jaga rätt på en polare så jag kan få ut den först, står i källarn hos pappa och är lite bökigt att få upp 100kg moped för en lång jävla trappa självyamaha2pwn skrev:äh sitt inte inne och gnäll över detut och se om du kan fixa de
se om de försvinner om du ligger och varvar mkt
Ska försöka fixa till den ännu bättre någon dag när jag inte har massa läxor och skit o stå iBorn2Ride skrev:Najs matte, en bonus att du gjort projekt tråden så clean, blir lite roligare och läsa.
Funderar på att slipa alla kolfiber delar och sen polera dom? Snyggare med krom än kolfiber imo då blir följande i krom om man räknar med fälgar+svingwille95 skrev::wub:
tur att du löste problemet.
ja tycker att du ska polera svingen i vinter
o fälgar samt lite detaljer det måste bli grym porrigt![]()
Kul o höra, ska snart börja skruva isär, kanske kommer omlackering av kåpor då mina är rätt slitna, men vi får sekallee95 skrev:Vad säger man so far so good?Nä men grym! Kommer följas
Tackar tackar, första gången jag redigerar (ett ganska seriöst försök i Moviemaker..) och första gången Johan filmade så vi är helt ok nöjda och ser fram emot att spela in material inför en kommande "lång" filmto0b skrev:Vad heter dubstep låten i filmen?
Annars bra filmat och redigerat för övrigt!
Håller absolut med dig, självklart ska fokusen ligga på föraren men klippen var inget vi egentligen tänkte publicera utan bara något jag slängde ihop för jag hade tråkigt. När vi var ute och filmade testade vi mest olika vinklar osv så tog jag några klipp och drog ihopyamaha2pwn skrev:måste ge lite kritik för filmen men de är ju en smaksak dehär jag tänker på
när man filmar någon som kör så föredrar jag att man har fokus på fordonet och föraren och få se han tar älga hänget istället för att se någen köra suddigt i bakgrunden med fokus på ett löv
Haha faktist så är själva motorn fräsch förutom avgasröret för jag har bytit cylinder och förgasarektm_danielsson skrev:Den är en riktig skrothög den där, är ett under att den fortfarande går framåtMattyyy skrev:Kallar du vivan för skrothög ?ktm_danielsson skrev: Yaaaman, blev trött på att åka runt på skrothögar så köpte mig något redigt
Liten bild update!!den är ju i nyskick
Vet att ägaren innan mig (inte Pipaz utan han innan honom) körde rätt hårt med den, och vad fan gjorde inte jag.. Gick det inte som jag ville åkte den i marken utan snackMattyyy skrev:Haha faktist så är själva motorn fräsch förutom avgasröret för jag har bytit cylinder och förgasarektm_danielsson skrev:Den är en riktig skrothög den där, är ett under att den fortfarande går framåtMattyyy skrev: Kallar du vivan för skrothög ?den är ju i nyskick
kallee95 skrev:Om det hade funnits nyare KTM moppar hade det ju inte varit snack om saken, får nöja mig med 125an och en ev. ktm kittad yamaha iställetktm_danielsson skrev:Kul o höra, ska snart börja skruva isär, kanske kommer omlackering av kåpor då mina är rätt slitna, men vi får sekallee95 skrev:Vad säger man so far so good?Nä men grym! Kommer följas
Lutar troligtvis åt att ktm kitta den med blanksvarta kåpor, orange ram, polerad sving, blanksvarta fälgar med ktm-fälgtejp, ktm handtag, vit ktm platta, ktm sm stänka.. ja ni förstår
Beror på hur mycket pengar jag känner att jag vill lägga ner
Någon som gillar ktm ser jag, helt rätt!Kommer bli riktigt grymt det där