Mura skrev:
tokyo drift är bland den bästa 4an är dock sämst
Tråkigt att Vin Diesel inte va med i tokyo drift förutom i sista scenen
Bara så du vet, om du lägger märke till kinesen som dör på tokyodrift "han" tror jag att han heter så kollar du sen på fast five (sissta filmen) så ser du att han lever, och det är inte många som har förstått uppläggan på filmerna, t.ex på ettan så när diesel och han "poliskillen som precis lärt sig att köra" så säger diesel till honnom så du jobba som snut förut, nu till grejen. uppläggan på filmerna är såhär, 2Fast2Furious är nr 1 sen kommer The Fast And The Furious altså första filmen som kom ut och det är egentligen nr 2, sen kommer The fast and the furious new models, dvs fjärde filmen som kom ut det är altstå tredje egentligen, sen kommer fast five sissta filmen hitilst det är egentligen fjärde filmen då, och till sisst kommer tokyodrift som då blir sista filmen i serien, hur jag vet det är för jag fundera ett långt tag och kom på alla småsaker som sa som tex det jag skrev där uppe och att på fast five tänker vin åka till tokyo och "han" (kinesen) åker oxå dit och massa sånt, där splittras alla, så kolla på filmerna i min ordning får ni se
nej... har kollat extra material och sånt och då ser man att han flyr till miami ju...
viiktor15 skrev:fast and furious 1-5
never back down
into the blue
8 mile
clash of the titans
green street hooligans 1-2
never back down är den absolut bästa av dom jag skrev där, kolla den först =)
never back down
8 mile
green street hooligans
dom 3 filmerna kan jag garantera är RIKTIGT grymma filmer !
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
The book of eli
The other guys
Hot fuzz
gullivers travels
swat (inte den nya från 11 utan den från 03 1an (: )
28 days later och 28 week later och 28 years later
inception, dude den mest wierda filmen jag sett på länge! :d
The mecanic
Drivenx skrev:bourne filmerna t.ex. "The bourne identity"? ska nog ses i rätt ordning för att fatta vad allt handlar om
Ja! Dom är skitgrymma för sig själva men om man inte sett dom i ordning kommer man knappt fatta att det är en story ens
Typ mina favoritfilmer för övrigt Älskar dom!
En liknande film är "Taken", handlar om en fd spion som ska rädda sin dotter. Han är nästan lika badass som Jason Bourne
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Drivenx skrev:bourne filmerna t.ex. "The bourne identity"? ska nog ses i rätt ordning för att fatta vad allt handlar om
Ja! Dom är skitgrymma för sig själva men om man inte sett dom i ordning kommer man knappt fatta att det är en story ens
Typ mina favoritfilmer för övrigt Älskar dom!
En liknande film är "Taken", handlar om en fd spion som ska rädda sin dotter. Han är nästan lika badass som Jason Bourne
Ja det måste man! Såg den senaste först o fattade inte mkt så jag kollade på alla i ordning o då vare lite enklare x) De är verkligen bra! Har man sett den första så vill man se alla
"Green zone" o "Will hunting" är ju ganska bra också samma skådis som i bourne filmerna.
Ska ta o kolla på "Taken" o se vad det är för någe
/..../ Ska ta o kolla på "Taken" o se vad det är för någe
Grym film!
Sedan är
- The town
- Eagle Eye 2008
-Johan falk
- Prince Of Persia The Sands Of Time 2010
- Prison break ( satt och nötade igenom hela serien på 3 dagar satt typ mer än 10 timmar i streck och kolla på den serien så en säsong om dagen och lite till )
CaToXXo skrev:Law abiding citizen
Speed 1 & 2
Green street hooligans
Never back down
Hot rod
Sanctum
Ghost rider
I am number four
Supercross (Ja, det finns en film som heter det) THIS IS ENGLAND
Där fick ni så det räcker ett par kvällar
Supercross är grymt bra film tycker jag om man gillar spänning och motorcross
nämen
Hot Rod
Ghostrider 1-5 (inte riktit film men kan vara bra natt underhållning)
Young people fucking (haha skojja sämsta nånsin inte en porr film heller)
Never back down
Wrong turn 1
Tjenare, jag är ute efter ett bra tränings filmer, alltså typ en person som tränar för att bli bra på någonting sen så lyckas han med det osvosv
Eller rent utav bra sport filmer
Rush Hour 1,2 och 3 ... kan aldrig se dem för många gånger j'vlit bra action komedi
Sen finns det ju en massa bra men:
Bad Boys 1 & 2
Police Academy Elr Polisskolan som den på svenska heter (alla filmerna)
Red
Men in Black
Matrix (alla filmerna)
Harold and Kumar (a'bra komedi)
Big mommas filmerna