RacingTobbe skrev:kan bero på att läpparna tll membran är lite öppna och det läcker lite, och då blir den jäääääteseg att få igång, så var iaf min, och jag bytte och den gick igång lätt sen bara att testa byta membran eller bara membranläppar!
hade samma nytt menbran hjälpte prova byt till ett nytt
hela membranen eller reedsen?
Och isåfal vilka e original Aerox reeds eller ngn bra reeds för original aerox?
RacingTobbe skrev:kan bero på att läpparna tll membran är lite öppna och det läcker lite, och då blir den jäääääteseg att få igång, så var iaf min, och jag bytte och den gick igång lätt sen bara att testa byta membran eller bara membranläppar!
hade samma nytt menbran hjälpte prova byt till ett nytt
hela membranen eller reedsen?
Och isåfal vilka e original Aerox reeds eller ngn bra reeds för original aerox?
reeds är "bladen" menbranet är ställningen breor på hur mke jobb du vill ha och göra xd
kör nu mera en mh furia sm som ska stunt kittas med tiden blev av med vivan genom bytet och slapp omreggen
Aerox 03
Setup:
Rör: Gianelli Extra
Cylinder: Original
Förgasare: Original
Variator: Polini Speedcontrol 4,9 g vikter
Koppling: Original
Tryckfjäder: Hebo +50