Nej?ValoPallo skrev:HAHA Gott!ServerError skrev:Hela min ram
Neeeh, menar detServerError skrev:Nej?ValoPallo skrev:HAHA Gott!ServerError skrev:Hela min ram
så äre med min :/2stroke4ever skrev:snubben som hade problem med att "styret va snett fast de inte var det".
sätt hjulet mot nått hårt (vägg eller dyl) och knyck till så blir det rakt. gaffelkronorna som sätter sig snett. väldigt vanligt.
nej då. nå löss bör hojjen inte få.ServerError skrev:Är de inte risk att den blir löss då? men tack2stroke4ever skrev:snubben som hade problem med att "styret va snett fast de inte var det".
sätt hjulet mot nått hårt (vägg eller dyl) och knyck till så blir det rakt. gaffelkronorna som sätter sig snett. väldigt vanligt.
hahah klockren2stroke4ever skrev:nej då. nå löss bör hojjen inte få.ServerError skrev:Är de inte risk att den blir löss då? men tack2stroke4ever skrev:snubben som hade problem med att "styret va snett fast de inte var det".
ValoPallo skrev:Med våld och vaselin passar allt