Det blir säkert bra !!:DTobiiash skrev:JO, men menar när jag ska testa dra en bit satt man ser alltMxabbe skrev:Det duger jag tycker du ska ha kameran som du har den!:D så man ser allt!:D
CalleBarck skrev:Tänke bara säga att jag börjat stunta förra veckan och jag tränar varje dag i kanske 2 timmar. Jag tror att jag kanske är lite för lätt för att stunta med min aerox då det känns som att jag ska ramla åt sidorna hela tiden och kan liksom inte räta upp det å dra på bakan nå långt. Är det bara balans eller måste man väga lite mer?(Jag väger ca 55kg)
Jag använder ett smalt str8 styre så du säger att det blir lättare med ett bredare styre? Jag tror att jag ska köpa ett biltema styre.Nutbreaker skrev:jag har också precis börjat träna men man känner vilken skillnad det blir efter bara lite träning och jag hade ett smalt tnt styre och då blev det så att den åkte åt sidorna men sen köpte jag biltemas styre och det blev sånn jävla skillnad så ett brett styre är ett hett tips
Jo precis, man ska ha kul också, även om det ska vara lite seriöst iblandjan-ee skrev:CalleBarck: det är bara att lära sig tekniken, vikt och trimgrad spelar ingen roll för en erfaren stuntare men det är ju alltid lättare om man har trimmat.
tänk positivt, om du väger mindre går det åt mindre energi att göra combos![]()
ktm_danielsson: blir ju alltid bra på film att blanda lek med seriösa saker
Tobiiash: det är bara o träna så lär du dig ringar också fort. testa lite olika "ställningar" när du tränar ringar och så nöter du först på det som är lättast för dig, så du får in känslan för att göra ringar före du tränar in andra trix
Jag hade förväntat mig ngt mer än bara rakt fram:/Tobiiash skrev:http://www.youtube.com/watch?v=JszIM8tiDxs
Idag. Men dåliga youtube har ju vridit bilden :s Om ni vill ha den så men ser bättre så kan jag skicka via msn
Mxabbe skrev:Jag hade förväntat mig ngt mer än bara rakt fram:/Tobiiash skrev:http://www.youtube.com/watch?v=JszIM8tiDxs
Idag. Men dåliga youtube har ju vridit bilden :s Om ni vill ha den så men ser bättre så kan jag skicka via msn
Nice!!!!!:Dmoppepojk26 skrev:kommer en film från mej om några min den ska bara ut på youtube:)
gott:)ktm_danielsson skrev:Göttmoppepojk26 skrev:kommer en film från mej om några min den ska bara ut på youtube:)
Själv ska man samla ihop ett gäng och filma som galningar i veckan/nästa helg förhoppningsvis. Blir mer en FILM än några klipp från min sida denna gång
Förhoppningsvis ganska okej redigerad
Nästan alla i denna tråden är nybörjare den som har övat längs är jan_ee:)ktm_danielsson skrev:Fan vi är ju ett gäng på TSR som håller på med stunt
Vissa bättre än andra såklart, men vi "nybörjare" kommer snart ikapp
Mer eller mindre nya i gemetMxabbe skrev:Nästan alla i denna tråden är nybörjare den som har övat längs är jan_ee:)ktm_danielsson skrev:Fan vi är ju ett gäng på TSR som håller på med stunt
Vissa bättre än andra såklart, men vi "nybörjare" kommer snart ikapp
tycker moppen låter lite ganska seg på dem lägsta varven :/ du borde testa hårdare kopplingsfjädrar så den orkar hålla uppe framhjulet medans du gör ringar. annars en bra börjanmoppepojk26 skrev:kommer med en liten film från mej
http://www.youtube.com/watch?v=QJcgQIM990c
kom inte och säg att jag måste våga mer och inte vara rädd om moppen för det vet jag ^^
har 80% i :/ men det är förgasaren som krånglar har gjort det ett tag :/jan-ee skrev:tycker moppen låter lite ganska seg på dem lägsta varven :/ du borde testa hårdare kopplingsfjädrar så den orkar hålla uppe framhjulet medans du gör ringar. annars en bra börjanmoppepojk26 skrev:kommer med en liten film från mej
http://www.youtube.com/watch?v=QJcgQIM990c
kom inte och säg att jag måste våga mer och inte vara rädd om moppen för det vet jag ^^
biltemas styre är o rekommendera till stunt. högt och brett men ändå inte jätte dyrt.
Det beror inte på din längd och vikt.CalleBarck skrev:Jag är 170cm lång och väger 55kg så min aerox är ganska svår att kontrollera men jag tror att det kommer bli bättre ju mer jag tränar.
Tack!:Dfriberg skrev:haha fint
sj stuntar man lite ibland med sin lillbrors fyrljuling
Tack!:D Ja det vore nice!:Djan-ee skrev:borde ha nån som är duktig med fyrhjuling också i teamet
fint stuntat Mxabbesjälv har man ju sin första officiella uppvisning på torsdag
kommer ha nån o filma så kommer länka filmen här också mest troligt