Trimm undersökning

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Nedan finns olika alternativ som baseras på om just du någon gång har blivit tagen eller fått böter av polisen pga trimning

Jag kör trimmat och har aldrig varit i närehten av polisen
109
53%
Jag kör trimmat, men har endast blivit stoppad av polisen utan vidare
45
22%
Jag kör trimmat, och har fått böta en eller flera gånger
5
2%
Jag kör trimmat, och har blivit beslagtagen på mitt trim och har även fått en eller flera "prickar" i registret
7
3%
Jag kör inte trimmat
25
12%
Jag kör trimmat och har kommit ifrån polisen hitills
15
7%

Antal röster: 206

jarken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av jarken »

Vart är alternativet:

Jag kör hypertrimmat och lägger fuckoff-burnouter framför MC poliser varje dag Bild
Användarens profilbild
Z-K
Avstängd

Inlägg av Z-K »

Jag kör trimmat, men har endast blivit stoppad av polisen utan vidare

Han ville nästan skratta ihjäl sig när han sa '' Hur fan har du fått cylindern att börja rosta? '' :P
GE FAN I MEJ! :wink:

Äre någon jag hatar så är det du! SickRazer
Du Lär se vilket Problem du har fått! :/ Du skulle lyssnat på mej!
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Kör miderace/hyper trim, kör som en galning om nätterna, blir tillsagd en gång i veckan. Vill bli jagad av snuten. Men har ta mig fan inte sett en snut någon gång när jag har varit på moppen....
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew

Inlägg av k-skåpet »

DiNozzan skrev:Kör miderace/hyper trim, kör som en galning om nätterna, blir tillsagd en gång i veckan. Vill bli jagad av snuten. Men har ta mig fan inte sett en snut någon gång när jag har varit på moppen....
JO! när du körde skyteam! själv gör jag typ likadant o lyckas inte få dom på mig så mitt tips e "håll er i skogen!"
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Skriv svar