Vet ej vilken annons du är ute och kikar på men är det en som kallas för "Henke" och annonsen heter "Reservdelar crossmopeder" så råder jag dig att dissa snubben direkt... Blev nämligen lurad av den bögen, 620 spen kabluuuuur... Men har polisanmält och dem har hittat honom så har snart pengarna igen!
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!
Bergsten skrev:Vet ej vilken annons du är ute och kikar på men är det en som kallas för "Henke" och annonsen heter "Reservdelar crossmopeder" så råder jag dig att dissa snubben direkt... Blev nämligen lurad av den bögen, 620 spen kabluuuuur... Men har polisanmält och dem har hittat honom så har snart pengarna igen!
nädå, det är inte den synd att du blev lurad. vissa mäniskor saknar moral vet du
Haha jo, lite onödigt att ge den dära killen mina pengar, dock så är det ju polisanmält och det finns en misstänkt, så förmodligen så får jag mina pengar tillbaka
det blir tillfällig ljuddämpare från mitt stage 6 pro rör till aeroxen det sitter inte svetsat utan sitter fast med gummipackning eller något. så det är nog bara att skruva på
EDIT: det lutar åt en helt ny cylinder från butik. behöver man köra in en helt nå originalcylle eller gäller det bara trimmcyllar?
^Nilsson^ skrev:jasså det är du som säljer manston replican :O jag har mejlat dig är jävligt sugen på den ^^ //Kasper
jasså du är medlem här jag har svarat på mailet nu iaf
om du köper så ska du stå med på listan med personer att tacka att sälja cylindern kommer få fart på projektet (men moppen blir långsammare för mig) för då har jag råd med ny cylinder + kåpor så jag kan börja med att bygga fästen på ramen och lacka ramen och sen rullar det väll på
just nu så är det ganska ont om stålar så projektet står lite stilla
^Nilsson^ skrev:jasså det är du som säljer manston replican :O jag har mejlat dig är jävligt sugen på den ^^ //Kasper
om du köper så ska du stå med på listan med personer att tacka att sälja cylindern kommer få fart på projektet (men moppen blir långsammare för mig) för då har jag råd med ny cylinder + kåpor så jag kan börja med att bygga fästen på ramen och lacka ramen och sen rullar det väll på
gött ifall du får fart på det hela, alltid kul med updates ju hoppas du lyckas med den, och gör det cleant
gött ifall du får fart på det hela, alltid kul med updates ju hoppas du lyckas med den, och gör det cleant
ja, om man inte kör en riktig setup kan han skicka den i sjön.. i hur många fall trimmar man NER en moppe nästan aldrig, då han kör trimmad roxx kan han väll göra trimmad Derbi
ajonson skrev:ja, om man inte kör en riktig setup kan han skicka den i sjön.. i hur många fall trimmar man NER en moppe nästan aldrig, då han kör trimmad roxx kan han väll göra trimmad Derbi
kan ju dock vara bra att ha en org moppe o en trimmad, annars lär man ju bli ganska populär hos snuten.
ajonson skrev:är väl inget fel med lite snutjakter till och från
sant därför har jag aeroxen.
nej, det mesta handlar om päronen faktiskt.. iom att crossar låter mkt med trimgrejer på så får jag inte trimma så att den låter för mkt. men ska försöka trimma så mkt som går utan det låter för mkt
ajonson skrev:ja, om man inte kör en riktig setup kan han skicka den i sjön.. i hur många fall trimmar man NER en moppe nästan aldrig, då han kör trimmad roxx kan han väll göra trimmad Derbi
Tycker att du kan slänga dina kommentarer i sjön ja, om det är något som är skit så är det ju dem
Tycker att du kan slänga dina kommentarer i sjön ja, om det är något som är skit så är det ju dem
sant Kolla nya signaturen
Haha, du gillar den dära kommentaren de vill säga
kan jö säga du kan dränka dig isjön , vem fan köper en sönderkörd Derbi som inget funkar på allt saknas osv för att göra org och fin .. det är som att skjuta sig själv i foten ..
Hade det inte varit bra mkt enklare att ha aeroxen med bara rör och sen mata på den som fan .. nu har du både vev + cylinder , bara köpa förgasare och rör så går den jö . Och bara för man har en moppe som gör 100 kör man inte det överallt.
kan jö säga du kan dränka dig isjön , vem fan köper en sönderkörd Derbi som inget funkar på allt saknas osv för att göra org och fin .. det är som att skjuta sig själv i foten ..
Hade det inte varit bra mkt enklare att ha aeroxen med bara rör och sen mata på den som fan .. nu har du både vev + cylinder , bara köpa förgasare och rör så går den jö . Och bara för man har en moppe som gör 100 kör man inte det överallt.
Haha vafan, såg den ju på blocket och kan ju säga att den inte va dyr, den va ju värd det + att nu när han säljer cylindern så får han ju igen lite som han gav för den... Att alla verkar så anti på det här projektet, Om inte jag redan haft 3 stycken mopeder så skulle jag köpt den om jag kunnat, jag tror den dära mopeden kommer gå bra i slutändan och se bra ut också, dessutom... Mycket kulare att glida runt på en moppe som man har stylat osv ansvarar för utseéndet själv. Och nej jag dränker mig inte i sjön för att jag rättar en som skriver dåliga kommentarer.