Born2Ride skrev:Var fick du tag i dekalen
Nej jag skrevajonson skrev:det stog att du bytte tändspole för att få * mer effekt och * mer lättstartad. Att den blir mer lätt startad kan ja gå med på men frågan är väl ändå hur mycket effektökning en tändspole ger..
jaha, då fattar ja lite mer !HasSse666 skrev:Nej jag skrevajonson skrev:det stog att du bytte tändspole för att få * mer effekt och * mer lättstartad. Att den blir mer lätt startad kan ja gå med på men frågan är väl ändå hur mycket effektökning en tändspole ger..
EFFEKT
Mer lättstartad
Med andra ord effekten av bytet gör att den blir mer lättstartad
Det är ett rör för 4-taktareVivven skrev:är det inte bättre att snickra ett jämntjockt rör (för fyrtaktare) än att ha ett litet 2t rör? det finns väl ett 4t rör från leovince?
Har du missat det han skrev i början att han pendlar med den?2stroke skrev:Har du missat vad det är för väder?amoreex skrev:Skulle man inte kunna få se en provkörning men moppen snart?![]()
Har kollat din speedfight projekt och där är flera testkörningar, skulle du inte kunna slänga upp en med denna med?
Så man kan få se vad den går för
Luleå minus 30 grader och ca 2 meter snöamoreex skrev:Har du missat det han skrev i början att han pendlar med den?2stroke skrev:Har du missat vad det är för väder?amoreex skrev:Skulle man inte kunna få se en provkörning men moppen snart?![]()
Har kollat din speedfight projekt och där är flera testkörningar, skulle du inte kunna slänga upp en med denna med?
Så man kan få se vad den går för
och hur ska jag veta vad det är för väder där du bor, där jag bor är det barmark iaf:)
Men hur skulle jag veta hurdana vägarna är där uppe?: okjelle skrev:Kör runnt i garaget!?HasSse666 skrev:Luleå minus 30 grader och ca 2 meter snöamoreex skrev: Har du missat det han skrev i början att han pendlar med den?
och hur ska jag veta vad det är för väder där du bor, där jag bor är det barmark iaf:)