Trivs jättebra och jag ångrar inte att jag valde det, har ca 70% praktik och 30% teori, inte mkt plugg

Mycket praktik på företag i tvåan och trean

Rekommenderar bygg till alla

<3 ahahhaPoWeRKinG skrev:Det märks nästan på dina gramatiksfelbluerider94 skrev: I 9an var jag redigt skoltrött.. är en person som glidit igenom alla årskurser 1-9.. Jag har inte gjort många lexor i mina dagar.![]()
skojja barabluerider94 skrev:<3 ahahhaPoWeRKinG skrev:Det märks nästan på dina gramatiksfelbluerider94 skrev: I 9an var jag redigt skoltrött.. är en person som glidit igenom alla årskurser 1-9.. Jag har inte gjort många lexor i mina dagar.![]()
Fett nice! Det skulle inte vara dåligt med både en kamera och en hp elitbookProdirt skrev:Fett chill!SickRazer skrev:Nice! Hur är det där då?Prodirt skrev: Jag går på LBSfast inte i Kungsbacka
inte mycket läxor elr prov jämfört med typ natur eller samhäll
+vi får låna hp elitbook 8540p datorer
Fail CTRL+C Med V klistrar du bara in.PoWeRKinG skrev:skojja barabluerider94 skrev:<3 ahahhaPoWeRKinG skrev: Det märks nästan på dina gramatiksfel![]()
gör samma sak själv
Har skitdålig inlärningsförmåga så får ganska dåliga betyg men är rätt smart alltså bra på att lösa problem osv
har nästan alltid G men kan allt samla på mig ett par VG på terminsbetyget som oftast är praktiska ämnen
![]()
för er som vill anteckna detta så är det bara att markera texten och trycka CTRL+V!
jag går teknik första året och tänkte bli bildesigner. jag har lärt mig en hel del cad och smått i fotoshop och lite sånt och kuggat i resten då det är svår matte och allt sånt.Victor1996 skrev:Hej, jag venne vad jag ska välja för gymnasie, Funderar på bilmek
Eller finns det något annat kul inom fordon, Säg inte lastbil för det har jag inte betyg till... har inga betyg men bilmek finns special linje till
Behöver inte vara fordon men något liknande OBS inte lastbils mekaniker för det hade jag som prao och det var ganska tråkigt...
jag läser AT andra åretkarlssonlysekil skrev:Automation?YamahaFille skrev:Går på Åkrahäll i kalmar län. El-programmet självklart![]()
Bygger dator nu, men en jävla massa matte är det