eniro boxen

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Vad tror du finns i boxen?

Något billigt
3
20%
Något helt värdelöst
12
80%

Antal röster: 15

Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

Hade gissat på toyota aygo och nåra olika modeller, men inte sådär jävla specifikt :( borde väll ha fattat :)
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
luiga
Elmoped

Glömde färgen

Inlägg av luiga »

Ja, jag gissade igår morse på "En prenumeration på Toyota Aygo 1.0 VVT-i Colour Line med 1500 fria mil i 24 månader". Jag var helt 100% på att det var rätt också, men tydligen missade jag färgen, trots att bilen bara finns i en färg. Lite surt ändå.

Det var därför jag blev helt konfunderad när jag läste på ert forum om tävlingen att en del visste var rätt svar var osv. Jag tänkte, vad har jag nu missat.
toxicstone
Kinaraket

Re: Glömde färgen

Inlägg av toxicstone »

luiga skrev:Ja, jag gissade igår morse på "En prenumeration på Toyota Aygo 1.0 VVT-i Colour Line med 1500 fria mil i 24 månader". Jag var helt 100% på att det var rätt också, men tydligen missade jag färgen, trots att bilen bara finns i en färg. Lite surt ändå.

Det var därför jag blev helt konfunderad när jag läste på ert forum om tävlingen att en del visste var rätt svar var osv. Jag tänkte, vad har jag nu missat.
http://www.eniroblogg.se/

du var nära :P dock någon som vunnit nu, var rätt bil men röd.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket

Inlägg av Sockan »

Fan... skrev inte heller färgen...
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!

Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Skriv svar