Så ska dom tas!Weckis skrev: Å då ska GRÖNA handtag på![]()

Btw, gillar din saab jäääääävligt mycket! Kanske sagt det förut men men

Riktigt stilren precis som din aerox

No problem Mister. Du får även sno idén med handtagen medHasSse666 skrev:Snygg början![]()
Gillar baklyktan den ideen snor jag rätt av till min scooter!
Jag är väl nog mycket "man" för att kunna köra runt med rosa handtagWeckis skrev: Du får även sno idén med handtagen med![]()
Mmm jag såg det i webbutikenWeckis skrev: Ps. Blinkersen e inbyggda i baklampan.
jag som tyckte det var ganska snyggt med rosa handtagAnneWeckis skrev:Nu ligger lite nya bilder på en skitig, använd moppe ute. Vill byta ut blinkersen fram mot mörka/kolfiber look. Nudebar?????
ktm_danielsson skrev:
Rosa handtag på den moppen såg ju lite halv roligt ut, skär sig rätt brutalt mot allt annat men visst låt gå
Annars, mer bilder!
Får väl linda lite svart hockeytape på dom då
Så länge dom är E godkännda så löser det sig säkert.. Men ska man hård dra det så e de olagligt ja.. Men man får ju inte heller köra fortare än 45km/h, så dom får väl slå två flugor i en smällHasSse666 skrev:Jag är väl nog mycket "man" för att kunna köra runt med rosa handtagWeckis skrev: Du får även sno idén med handtagen med![]()
![]()
Men har bättre smak än så![]()
Mmm jag såg det i webbutikenWeckis skrev: Ps. Blinkersen e inbyggda i baklampan.
"Farbror blå" blir väl inte riktigt nöjd med det men men "Who gives a sh_t"
Hon måste ju vara med när du fixar så hon lär sig, stora snälla brorsan har inte alltid tid kanske? Då kan det vara bra o kunna lite självWeckis skrev:Ni får skylla på mig att det inte blir update![]()
Har inte hunnit med så mycket med Syrrans moppe just nu. Har haft lite pyssel med min bil som jag fått delar till, så Speedfighten har fått stå på centralstödet. Men nu ska jag se till att röret åtmintonde kommer på i helgen. Resterande "BlingBling" kommer på så snart det blir tid över..
Xenon konvertering till hel samt halvljus kom i veckan, 6000k samt 10,000k.. Men frågan är om hon kommer att åka i vinter... Snyggt till vårkanten iaf.
Angelica!!! Håll kameran redo
Det man inte vet har man inte ont utav....RacingTobbe skrev:Bara en fråga: Vet hon om att hon kommer att köra olagligt ? XD
Synd om hon inte vet, och sen kommer farbror blå och då får hon böter + inget körkort tills hon är ??20år?? XD
haha, jo det är ju sant ...Weckis skrev:Det man inte vet har man inte ont utav....RacingTobbe skrev:Bara en fråga: Vet hon om att hon kommer att köra olagligt ? XD
Synd om hon inte vet, och sen kommer farbror blå och då får hon böter + inget körkort tills hon är ??20år?? XD![]()
För att bli plockad av farbror blå måse dom misstänka trimmning eller tagit henne för fortkörning. Rullande landsväg funkar också. Dom kan inte ta in mopeden bara för att den ser trimmad ut.
Men alla ni som kör eller kört trimmat måste väl veta att en moped består av elektronik. Om du har ett program på tex ett USB som sitter före CDI:n och endast kan sättas på/av utav den som känner till det så minskar ju risken för att "Torska". Men förstår att Vi killar inte vill att tjejer ska köra trimmat, det är äckligt förnedrande att bli frånåkt av en tjej. Oavsett hon har ROSA handtag eller ine.
Så rätt så, men tycker HON ska hålla i updaten. Räcker med att jag meckar med hennes moped och ser till att få den färdig tills hon tar kortet. Det mesta monterat och juserat, motorn på plats efter en liten updateBorn2Ride skrev:weckis nu får du ta och resa på arslet och hjälpa din syster uppdatera
Tackar. Tyckte de va dags med lite bilder igen efter jag tagit ut den ur vinterförvaringen.RacingTobbe skrev:Riktigt fina bilder !Kul projekt och roligt att ni äntligen ville updatera lite ;DHur fort gick den nu ungefär?