Nepp skall bara hålla på med bilar som hobby och hjälpa folk vid sidan av
skall gå Energi, skit soft lön när man slutar
har redan skaffat "prao-plats" eller vad man säger till 2:a året, någon som vet hur många dagar är ute på arbetsplats i veckan? 2 eller ?
och jobb sen när jag slutat med
gött
tänkte för jag känner iaf 3-4 st härifrån stan som ska gå fordon.. eller du, går du med en som heter marcus andersson? blond?
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
bluerider94 skrev:
Ska du gå fordon uddevalla eller?
har redan skaffat "prao-plats" eller vad man säger till 2:a året, någon som vet hur många dagar är ute på arbetsplats i veckan? 2 eller ?
gött
tänkte för jag känner iaf 3-4 st härifrån stan som ska gå fordon.. eller du, går du med en som heter marcus andersson? blond?
Gillart inte, man måste upp så jävla tidigt Annars blir det väl kul att träffa sin klass igen men efter en vecka kommer jag nog längta tillbaka till sommarlovet igen
Edit: börjar 2:an på teknik i nyköping. Kommer ihåg när man börja ettan alla va i princip helt tysta första dan tur att vi bara gick till klockan 11 typ xD
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
jävla skit fick nyss veta att vi ska ut på skärgården med klassen och jag pallar fan inte med det igen åkte förra året och nu kommer det säkert mer *fult ord* till klassen dom tar ju över allt jag pallar inte såna så fan !! längtar inte till skolan
aerox-sami skrev:jävla skit fick nyss veta att vi ska ut på skärgården med klassen och jag pallar fan inte med det igen åkte förra året och nu kommer det säkert mer *fult ord* till klassen dom tar ju över allt jag pallar inte såna så fan !! längtar inte till skolan
Fejka att du är sjuk eller nått Ganska svårt att få folk att tro på en precis i början av terminen men värt ett försök?
aerox-sami skrev:jävla skit fick nyss veta att vi ska ut på skärgården med klassen och jag pallar fan inte med det igen åkte förra året och nu kommer det säkert mer *fult ord* till klassen dom tar ju över allt jag pallar inte såna så fan !! längtar inte till skolan
Fejka att du är sjuk eller nått Ganska svårt att få folk att tro på en precis i början av terminen men värt ett försök?
kommer inte funka då jag fick damp när jag fick smset så mamma vet att jag inte tänker hotar att jag inte får mina 500kr i månan och tar datorn -.- men jag ska inte ge upp vill jag inte åka så ska jag inte !
KarlssoN^ skrev:
gött
det vette f*n inte börjat än
just det
ifall du kommer i samma klass som en ganska lång kille (1,90 eller nåt) och med stora skor och är blond, så säg tjena judomackan! ahahha
vi hade "inspark" idag.. gick runt på olika stationer och gjorde saker faila man på ena stationen stod det 2or och 3or och smacka ägg i huvudet på en ^^
Kompisen fick 5 ägg i skallen Går teknik men byter nog till industri om nån vecka
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
det vette f*n inte börjat än
just det
ifall du kommer i samma klass som en ganska lång kille (1,90 eller nåt) och med stora skor och är blond, så säg tjena judomackan! ahahha
vi hade "inspark" idag.. gick runt på olika stationer och gjorde saker faila man på ena stationen stod det 2or och 3or och smacka ägg i huvudet på en ^^
Kompisen fick 5 ägg i skallen Går teknik men byter nog till industri om nån vecka
Det finns bara en klass så förmodligen hamnar jag i samma klass som han
ofta dom smacka egg i skallen blir man inte värsta kletig då efter ?
Det finns bara en klass så förmodligen hamnar jag i samma klass som han
ofta dom smacka egg i skallen blir man inte värsta kletig då efter ?
RabbKex: vad går du för linje
ahah jo, blev skitkletigt och rann ner i nacken (jag var så smart så jag fick inget ägg på mig ahah)
hela dagen gick typ ut på att vi skulle kladda ner oss ^^ det va fil o mjöl o vatten o ägg och grejer ^^
Gick till skolan en dag tidigt En hel morgon bortslösad på att inte sova