http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/4

Jag fick köpa det med:( 200 spänn är ju fan inte klokt:(Rabxorzz skrev:Idag märkte jag att de inte är lätt att ha moped, inte biligt heller
Gjorde sönder min oljeburk eller vad de nu ehter till bakbromsen, T V Å H U N D R A S V E N S K A R I K S D A L E R. för en åsn liten plats burkmen måste ju dock ha de -.-'
Aja, de dära med crossplattan kommer att dröja minst 2 månader, eftersom jag måste ha pengar, och är pank nu, lånar 200 kr av föräldrarna till oljebehållaren, har 300 kvar, efter 20e, och de kostar 500 MINST med detska även köpa spegel glas till glasögonen, folk glor så jävla mycket,
I alla fall, Update 2008-03-31
Ge tips på styliing jag kan göra utan o köpa någotRabxorzz skrev:
RÖSTA PÅ MIG
Jag köpte den i min lokala crossbutik, det är en UFO lampa som kostar 500 kr ca, och jag har tagit en plåt bit för att få ut denReijuMrx skrev:Du måste nog modda rätt mycket då..men jag vet inte![]()
men du Rabxorzz,gillar din baklampa. Var köpte du den? länka gärna
och fäste du den med eget fäste hemifrån eller?
Har du bild på den? Ä de diod eller vanlig?Rabxorzz skrev:Jag köpte den i min lokala crossbutik, det är en UFO lampa som kostar 500 kr ca, och jag har tagit en plåt bit för att få ut denReijuMrx skrev:Du måste nog modda rätt mycket då..men jag vet inte![]()
men du Rabxorzz,gillar din baklampa. Var köpte du den? länka gärna
och fäste du den med eget fäste hemifrån eller?