fredde802 skrev:asså hmmmm. ska ta bort ALLA kåpor på min och följa varje liten kabel och se om det e nå fel. Funkar den inte då så vetefan va jag ska göra:D
Ska göra det och sen ska jag rengöra hela bränsle systemet och funkar det inte då så klyvet jag skiten och söka tills jag hittar fel
Eftersom du har testat allt det här så tycker jag att du ska byta till starkare kopplingsfjäder eller byta ut dem mot nyare. Du kan även byta ut kopplingen. Moppen låter som om den vill inte Koppla/automatväxla typ som om en cross kör utan att växla.
Ja efter varje munstycks bytning så har jag testat med allt men inget hjälper :/
okej men det låter ju nästan som om den inte får tillräckligt med bensin . men vet inte om de hjälper men har du bytt stift?
För mycket snarare...
Kan också vara elfel, att de glappar någonstans. Verkar mest troligt då du har provat alla möjliga munstycken och fortfarande får samma gensvar.
Kan också vara förgasar fel. Har själv haft en 17,5 dellorto som var fel tillverkad.
Eddeh_ skrev:
Ja efter varje munstycks bytning så har jag testat med allt men inget hjälper :/
okej men det låter ju nästan som om den inte får tillräckligt med bensin . men vet inte om de hjälper men har du bytt stift?
För mycket snarare...
Kan också vara elfel, att de glappar någonstans. Verkar mest troligt då du har provat alla möjliga munstycken och fortfarande får samma gensvar.
Kan också vara förgasar fel. Har själv haft en 17,5 dellorto som var fel tillverkad.
Det är lite sent men jag kom på att jag kanske ska skriva in det för det kanske finns någon stackare som har samma fel så jag skriver in det iaf Det var packboxarna som läkte och gjorde så att den gick skit så jag böt dom och sedan gick den som ett spjut