kawasaki KX 60 vs Fiddy 110 ??

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Holmstrom_93
Elmoped

Inlägg av Holmstrom_93 »

Skåningen, sluta skriv bara. Du gör bara bort dig mer och mer när du blir totalt ägd av Henry.....
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

Skåningens-handelsbod skrev: Kommer aldrig att köpa en cross, har inte velat äga en (hade i min ungdom, det räckte), och den dagen jag skaffar en är det sju helgfria söndagar i en vecka.
Att köpa en cross är enbart löjligt, den går ju bara att ha på crossbanan ju. hade hellre slängt pengarna i sjön.
Dessutom inga fler 2t i hela mitt framtida liv.
Jaha? Varför skriver du detta? Har jag frågat detta?
Motocross är en sport, såklart du inte kan utöva denna sport. Du skulle väl vara lika värdelös på det som allt annat.
Utför professionella motorarbeten, klyvning, match-portning, montering osv.
PM!

Säljer MASSOR med delar, Senda SM 260MM Bromsskiva, DRD PRO Original-avgasrör + ljuddämpare OSV OSV! PM!
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Henry skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: Kommer aldrig att köpa en cross, har inte velat äga en (hade i min ungdom, det räckte), och den dagen jag skaffar en är det sju helgfria söndagar i en vecka.
Att köpa en cross är enbart löjligt, den går ju bara att ha på crossbanan ju. hade hellre slängt pengarna i sjön.
Motocross är en sport, såklart du inte kan utöva denna sport. Du skulle väl vara lika värdelös på det som allt annat.
slutat att utöva all sport, sport är farligt serru. man kan skada sig. i huvudet.

Holmström: Tänker inte låta det kräkmedlet vinna.

Crossar och crossåkning är bara löjligt, Endurokörning är dock något vettigt. Det kan räddningstjänsten ha nytta av.
Senast redigerad av nippertippan den 27 februari 2010, 12:59, redigerad totalt 1 gånger.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
MinikeV
Gasglad!

Inlägg av MinikeV »

Skåningens-handelsbod skrev:
Henry skrev:
slutat att utöva all sport, sport är farligt serru. man kan skada sig. i huvudet.

Crossar och crossåkning är bara löjligt, Endurokörning är dock något vettigt.
Hahaha när blev detta en tävling? :D
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

MinikeV skrev:
Henry skrev: Jaha? Varför skriver du detta? Har jag frågat detta?

Hahaha när blev detta en tävling? :D
När kräkmedlet lade sig i mina angelägenheter. det finns en plats för såna som henry, det ligger under jorden och det stinker svavel, och såna som han kommer aldrig bort därifrån när dem väl hamnar där. att vara masoschist är en fördel på det stället med.
Senast redigerad av nippertippan den 27 februari 2010, 13:03, redigerad totalt 1 gånger.
antis
Varnad

Inlägg av antis »

Henry skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: HÅLL KÄFTEN!!!!!!!!!

Sluta böga dig.

Tekniken går framåt och inte ens r*varslen som du kan hindra det.

folk har i alla tider förädlat sina hojar oavsett sport så det är inget nytt. Även inom skitkastaråkat som kallas motocross.
sportbögar har jag hållit mig borta ifrån sedan 2003 tack o lov.
hatar sport, sport på TV, och är hjärtligt glad att jag aldrig tittat på OS en enda minut på TV. tittar inte ens på motorsport ärligt sagt.
Du är ju rubbad på riktigt, läste du ens vad jag skrev?
Vad grundar du på att jag bögar mig? Att du blev totalt ägd och inte kan svara med bra motargument är väl snarare lite mer riktigt?
Patetiskt...

Jag har ägt mer moderna crosshojar än vad du någonsin kommer kunna drömma om så jag har koll lilla du. Jag vet att utvecklingen går frammåt. Men att kalla en hoj som är 1-2år gammal för stenålders och att man kan kassera den är bara skitsnack. Kolla tex på min KX125, förädlad med de värsta på marknaden. Du tror att en ny 125a är vassare och bättre? Pfff, dröm.

Lås in din dator i en garderob och sluta skriv om skit du inte vet något om. Du skulle göra alla en tjänst.
Kommer aldrig att köpa en cross, har inte velat äga en (hade i min ungdom, det räckte), och den dagen jag skaffar en är det sju helgfria söndagar i en vecka.

kör hellre kinamoppe än larvar mig med en crossjävel. inte ens en fiddy kommer in i huset, jo, för att plundras på drivlinan.
Haha, fy fan du är ju dum i huvudet på riktigt.. Jag tror dom flesta skiter om vad du tycker om cross, sport o snö o all jävla skit du klagar på. Har du sagt något positivt på hela forumet eller bidragit med något vettigt? Kommer jubla när du försvinner från forumet. Men nu blev det jävligt oft här.

Ont.

Skåning. Nu var det en kx60 VS 110cc så varför drar du upp 125-140cc fiddys nu då ? Du är ju helt pantad för fan. Ändå sätter o få reda på det här är väl o ta en kx60 vs en fiddy 110cc. Jag tror iaf att crossen vinner.

Har bara en sak o säga till skåning. Håll käften om du inte har något vettigt o skriva.
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

När du argumenterar med så dåliga argument att en sport är löjlig för att du inte utövar den har du sjunkit till samma stil som 12åringarna utanför din lokala tobakshandel håller. Helt sjukt vad löjlig du är, är du vuxen förresten? Det märks nämligen inte.

Jaa, vad löjligt det är med crossåkning. Men det är inte löjligt att tro att man är ball när man förfular en kinamoped med biltema tillbehör och tror att man är ball på ett mopedforum. När man är vuxen, har inget jobb, beter sig som en 12åring, argumenterar som ett riktigt fucko och ljuger värre än den värsta mytomanen.

Skriv vad du vill i nästa inlägg, du har blivit totalt ägd och det enda du kan skriva är att en sport är löjlig. Men så kan det gå om man sprider lögner, så tänk 2gånger innan du låter din så kallade hjärna komma på ännu fler lögner att skriva på ditt tangentbord.

Nu ska jag ta min bil och åka till jobbet, hörde du. En grabb på 18år har jobb och körkort, men inte du. "Jädrans, hur lyckas han?" Fundera på det du.

Pzzz ooUt =)

Och som svar på Topic. Är KX60n fräsch i motorn kommer den piska skiten ur en fiddy, både i axx och topphastighet.
Senast redigerad av Henry den 27 februari 2010, 13:07, redigerad totalt 1 gånger.
Utför professionella motorarbeten, klyvning, match-portning, montering osv.
PM!

Säljer MASSOR med delar, Senda SM 260MM Bromsskiva, DRD PRO Original-avgasrör + ljuddämpare OSV OSV! PM!
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

jag är inte dum, bara konsekvent.

Och ärligt sagt.
Jag kommer att ha mitt jordiska helvete fr.o.m. i morgon. Så du kan redan börja jubla över att jag kommer att pinas ihjäl.

MÅ DJÄVULEN TA DET SATANS BILKORTET!!!

Nu gottar sig Fan själv och bjuder upp till fest att han äntligen fått ner mig till helvetets yttre portar och sitter innanför och hånflinar åt en.

Funderar på att göra något dumt så lämpet dras in på ett par år.
Senast redigerad av nippertippan den 27 februari 2010, 13:08, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

Lås tråden! går som vanligt överstyr när 2 st här inte kan ge fan i varandra...
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Henry skrev:

När du argumenterar med så dåliga argument att en sport är löjlig för att du inte utövar den har du sjunkit till samma stil som 12åringarna utanför din lokala tobakshandel håller. Helt sjukt vad löjlig du är, är du vuxen förresten? Det märks nämligen inte.

Jaa, vad löjligt det är med crossåkning. Men det är inte löjligt att tro att man är ball när man förfular en kinamoped med biltema tillbehör och tror att man är ball på ett mopedforum. När man är vuxen, har inget jobb, beter sig som en 12åring, argumenterar som ett riktigt fucko och ljuger värre än den värsta mytomanen.

Skriv vad du vill i nästa inlägg, du har blivit totalt ägd och det enda du kan skriva är att en sport är löjlig. Men så kan det gå om man sprider lögner, så tänk 2gånger innan du låter din så kallade hjärna komma på ännu fler lögner att skriva på ditt tangentbord.

Nu ska jag ta min bil och åka till jobbet, hörde du. En grabb på 18år har jobb och körkort, men inte du. "Jädrans, hur lyckas han?" Fundera på det du.

Pzzz ooUt =)

Och som svar på Topic. Är KX60n fräsch i motorn kommer den piska skiten ur en fiddy, både i axx och topphastighet.
Den bästa presenten jag kan få är en skarpladdad pistol redo att användas.
helst med en kryssfilad kula i loppet.
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres

Inlägg av aerox-sami »

shit aså att skåningen inte kan lägga av :shock:
alla vet att hon har fel !
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator