Jaha? Varför skriver du detta? Har jag frågat detta?Skåningens-handelsbod skrev: Kommer aldrig att köpa en cross, har inte velat äga en (hade i min ungdom, det räckte), och den dagen jag skaffar en är det sju helgfria söndagar i en vecka.
Att köpa en cross är enbart löjligt, den går ju bara att ha på crossbanan ju. hade hellre slängt pengarna i sjön.
Dessutom inga fler 2t i hela mitt framtida liv.
slutat att utöva all sport, sport är farligt serru. man kan skada sig. i huvudet.Henry skrev:Jaha? Varför skriver du detta? Har jag frågat detta?Skåningens-handelsbod skrev: Kommer aldrig att köpa en cross, har inte velat äga en (hade i min ungdom, det räckte), och den dagen jag skaffar en är det sju helgfria söndagar i en vecka.
Att köpa en cross är enbart löjligt, den går ju bara att ha på crossbanan ju. hade hellre slängt pengarna i sjön.
Motocross är en sport, såklart du inte kan utöva denna sport. Du skulle väl vara lika värdelös på det som allt annat.
Hahaha när blev detta en tävling?Skåningens-handelsbod skrev:slutat att utöva all sport, sport är farligt serru. man kan skada sig. i huvudet.Henry skrev:Jaha? Varför skriver du detta? Har jag frågat detta?Skåningens-handelsbod skrev: Kommer aldrig att köpa en cross, har inte velat äga en (hade i min ungdom, det räckte), och den dagen jag skaffar en är det sju helgfria söndagar i en vecka.
Motocross är en sport, såklart du inte kan utöva denna sport. Du skulle väl vara lika värdelös på det som allt annat.
Holmström: Tänker inte låta det kräkmedlet vinna.
Crossar och crossåkning är bara löjligt, Endurokörning är dock något vettigt.
När kräkmedlet lade sig i mina angelägenheter. det finns en plats för såna som henry, det ligger under jorden och det stinker svavel, och såna som han kommer aldrig bort därifrån när dem väl hamnar där. att vara masoschist är en fördel på det stället med.MinikeV skrev:Hahaha när blev detta en tävling?Skåningens-handelsbod skrev:slutat att utöva all sport, sport är farligt serru. man kan skada sig. i huvudet.Henry skrev: Jaha? Varför skriver du detta? Har jag frågat detta?
Haha, fy fan du är ju dum i huvudet på riktigt.. Jag tror dom flesta skiter om vad du tycker om cross, sport o snö o all jävla skit du klagar på. Har du sagt något positivt på hela forumet eller bidragit med något vettigt? Kommer jubla när du försvinner från forumet. Men nu blev det jävligt oft här.Skåningens-handelsbod skrev:Kommer aldrig att köpa en cross, har inte velat äga en (hade i min ungdom, det räckte), och den dagen jag skaffar en är det sju helgfria söndagar i en vecka.Henry skrev:Du är ju rubbad på riktigt, läste du ens vad jag skrev?Skåningens-handelsbod skrev: HÅLL KÄFTEN!!!!!!!!!
Sluta böga dig.
Tekniken går framåt och inte ens r*varslen som du kan hindra det.
folk har i alla tider förädlat sina hojar oavsett sport så det är inget nytt. Även inom skitkastaråkat som kallas motocross.
sportbögar har jag hållit mig borta ifrån sedan 2003 tack o lov.
hatar sport, sport på TV, och är hjärtligt glad att jag aldrig tittat på OS en enda minut på TV. tittar inte ens på motorsport ärligt sagt.
Vad grundar du på att jag bögar mig? Att du blev totalt ägd och inte kan svara med bra motargument är väl snarare lite mer riktigt?
Patetiskt...
Jag har ägt mer moderna crosshojar än vad du någonsin kommer kunna drömma om så jag har koll lilla du. Jag vet att utvecklingen går frammåt. Men att kalla en hoj som är 1-2år gammal för stenålders och att man kan kassera den är bara skitsnack. Kolla tex på min KX125, förädlad med de värsta på marknaden. Du tror att en ny 125a är vassare och bättre? Pfff, dröm.
Lås in din dator i en garderob och sluta skriv om skit du inte vet något om. Du skulle göra alla en tjänst.
kör hellre kinamoppe än larvar mig med en crossjävel. inte ens en fiddy kommer in i huset, jo, för att plundras på drivlinan.
När du argumenterar med så dåliga argument att en sport är löjlig för att du inte utövar den har du sjunkit till samma stil som 12åringarna utanför din lokala tobakshandel håller. Helt sjukt vad löjlig du är, är du vuxen förresten? Det märks nämligen inte.Skåningens-handelsbod skrev:
slutat att utöva all sport, sport är farligt serru. man kan skada sig. i huvudet.
Den bästa presenten jag kan få är en skarpladdad pistol redo att användas.Henry skrev:När du argumenterar med så dåliga argument att en sport är löjlig för att du inte utövar den har du sjunkit till samma stil som 12åringarna utanför din lokala tobakshandel håller. Helt sjukt vad löjlig du är, är du vuxen förresten? Det märks nämligen inte.Skåningens-handelsbod skrev:
slutat att utöva all sport, sport är farligt serru. man kan skada sig. i huvudet.
Jaa, vad löjligt det är med crossåkning. Men det är inte löjligt att tro att man är ball när man förfular en kinamoped med biltema tillbehör och tror att man är ball på ett mopedforum. När man är vuxen, har inget jobb, beter sig som en 12åring, argumenterar som ett riktigt fucko och ljuger värre än den värsta mytomanen.
Skriv vad du vill i nästa inlägg, du har blivit totalt ägd och det enda du kan skriva är att en sport är löjlig. Men så kan det gå om man sprider lögner, så tänk 2gånger innan du låter din så kallade hjärna komma på ännu fler lögner att skriva på ditt tangentbord.
Nu ska jag ta min bil och åka till jobbet, hörde du. En grabb på 18år har jobb och körkort, men inte du. "Jädrans, hur lyckas han?" Fundera på det du.
Pzzz ooUt =)
Och som svar på Topic. Är KX60n fräsch i motorn kommer den piska skiten ur en fiddy, både i axx och topphastighet.