langa film när du kör 104 med den setupenDracenRR skrev:Min moped går i 104 enligt gps
Setup
Turbokit
Sportluftsfilter
13/53 drevning
mopeden är en Rieju drac rr
Pic or it diddn't happenDracenRR skrev:Min moped går i 104 enligt gps
Setup
Turbokit
Sportluftsfilter
13/53 drevning
mopeden är en Rieju drac rr
då måste du ju ställa in den så den går bra vid det väder du ska köra iDrac_pojken skrev:har varit uppe i 95 men då vart det kalt ute (typ +5) å lite mä vind.
men annars typ 85
Jag LOVAR dig att den gör det, jag har varit upp i 116 km/h enligt mätaren... jag tror den går ganska exakt men minst 105 km/ iafMinikeV skrev:Tror verkligen inte den går 115 km/h jag har själv mk på min och 15/53 drev och min går kanske 90, ska mäta nästa vecka med gps så får vi sesaibotb skrev:haha aarå jag har trimdekaler ;p jag har sättit dit en till hastighetsmätare på moppen som går ganska exakt
Lycka till, men du lyckades med en dubbel post iaf..saibotb skrev:Jag LOVAR dig att den gör det, jag har varit upp i 116 km/h enligt mätaren... jag tror den går ganska exakt men minst 105 km/ iafMinikeV skrev:Tror verkligen inte den går 115 km/h jag har själv mk på min och 15/53 drev och min går kanske 90, ska mäta nästa vecka med gps så får vi sesaibotb skrev:haha aarå jag har trimdekaler ;p jag har sättit dit en till hastighetsmätare på moppen som går ganska exakt
Jadu fan vet .. Min kompis med Prorace(full) setup går ungefär i dom hastigheterna, lite mer då men .. 105+ är la lite mkt på originalcyllen ..saibotb skrev:Jag LOVAR dig att den gör det, jag har varit upp i 116 km/h enligt mätaren... jag tror den går ganska exakt men minst 105 km/ iafMinikeV skrev:Tror verkligen inte den går 115 km/h jag har själv mk på min och 15/53 drev och min går kanske 90, ska mäta nästa vecka med gps så får vi sesaibotb skrev:haha aarå jag har trimdekaler ;p jag har sättit dit en till hastighetsmätare på moppen som går ganska exakt
ni får väl tro va ni vill... :pRiiikard skrev:Jadu fan vet .. Min kompis med Prorace(full) setup går ungefär i dom hastigheterna, lite mer då men .. 105+ är la lite mkt på originalcyllen ..saibotb skrev:Jag LOVAR dig att den gör det, jag har varit upp i 116 km/h enligt mätaren... jag tror den går ganska exakt men minst 105 km/ iafMinikeV skrev: Tror verkligen inte den går 115 km/h jag har själv mk på min och 15/53 drev och min går kanske 90, ska mäta nästa vecka med gps så får vi se
Självklart.saibotb skrev:ni får väl tro va ni vill... :pRiiikard skrev:Jadu fan vet .. Min kompis med Prorace(full) setup går ungefär i dom hastigheterna, lite mer då men .. 105+ är la lite mkt på originalcyllen ..saibotb skrev: Jag LOVAR dig att den gör det, jag har varit upp i 116 km/h enligt mätaren... jag tror den går ganska exakt men minst 105 km/ iaf
Jovisst men fram mot våren isf, nu är den avställd o isärplockad. Streetfighter projektRiiikard skrev:Självklart.saibotb skrev:ni får väl tro va ni vill... :pRiiikard skrev: Jadu fan vet .. Min kompis med Prorace(full) setup går ungefär i dom hastigheterna, lite mer då men .. 105+ är la lite mkt på originalcyllen ..men kan du inte filma när du kör ?
Bara för skojjs skull!
Den gör säkert 100! kollade i hans album är ingen vanlig moppe är såndär "sport"hoj, går riktigt bra vad jag har hörtsaibotb skrev:Jovisst men fram mot våren isf, nu är den avställd o isärplockad. Streetfighter projektRiiikard skrev:Självklart.saibotb skrev: ni får väl tro va ni vill... :pmen kan du inte filma när du kör ?
Bara för skojjs skull!
+ överdrivet jätte mkt vitmögel
haha jaa bra!! en som tror mig iaf ;Dguth skrev:Den gör säkert 100! kollade i hans album är ingen vanlig moppe är såndär "sport"hoj, går riktigt bra vad jag har hörtsaibotb skrev:Jovisst men fram mot våren isf, nu är den avställd o isärplockad. Streetfighter projektRiiikard skrev: Självklart.men kan du inte filma när du kör ?
Bara för skojjs skull!
+ överdrivet jätte mkt vitmögel
En fråga bara?saibotb skrev:haha jaa bra!! en som tror mig iaf ;Dguth skrev:Den gör säkert 100! kollade i hans album är ingen vanlig moppe är såndär "sport"hoj, går riktigt bra vad jag har hörtsaibotb skrev: Jovisst men fram mot våren isf, nu är den avställd o isärplockad. Streetfighter projekt+ överdrivet jätte mkt vitmögel