aa värkar ju helt klart de fy på honom inte göra så

ja och som sagt nog hade väll jag också kört ner i diket

de räddar en från dumma jävlar från trafiken i alla fall

jo nå vi ser snart få börja sätta i gång nu här men törs jag gå på sigenaren fy dom är farliga helt galna, dom har skutit på deras granes hus och en av dom har knivat en i ryggen så han fick en punkterad lunga

och grävt bort en väg som gick förbi dom som nån bodde i

dom kastade fan stenar en gång när jag och min kompis cyklade sen en till kompis på sin Derbi drd pro körde sakta efter han som cyklade och snackade så kom fan 1 ut och börja tok kasta med stenar fick brottom och köra i väg då dom där sigenaren, jo faktist berätta om ni har varit med om nå sigenare romer eller vafan man ska kalla dom, sånna där som inte kan tala rent svenska och jävlas som fan

i dag också jag skulle hem med bussen så kom de 5 sigenaren till busstationen och börja härja ta söndör sparka på dörrar där inne, jag satt med 2 kompisar och snackade lugnt om skotrar och crossar o så, när dom kom in så min kompis bara titta va fula mäniskor så andra kompisen det där är inga mäniskor. Så tittade jag bakåt så började en lite skit titta på mig av sigenaren den minsta så han bara skrattar du på finska så svarade jag så klart inte varför skulle jag de? så han svarade för ni är ju så dumma i skallen, så en av vännerna sa dra åt he*vete med er, och ni tror sig vara smarta går ju inte i skola

. då kom en av dom större sigenaren va siger du till min lille bror siger du att han är dum? så kompisen igen ja han är så jävla tjock äklig och ful

garvar vi 2 andra så där lätt

. då kom dom 3 andra ocskå dit börja dampa o ha sig skricker svär allt dom hade o komma med som jag ska komma och knulla din morsa, jag ska döda dig i natt, akta jag har en kniv höl dom på, jag bara jaja vem bryr sig gå nu de räcker nu bara gå. så då börjar några va dom bara gå de kan du göra så jag sa jo de ska jag också för här kommer bussen

så då börjas de igen akta dig vi vet vem du är sen en till vi vet allt om dig, svarade en av kompisarna BÖG*R!!!!!! o klev in i bussen