haselhoff skrev:Han skiter la i utmaningen, varför gå på en motor som e svår som sattan o få effekt ur nä man kan ta en motor som man kan bänka över 30hk med rätt saker.
för det är kul kanske jag håller iaf på med sånt för det är kul inte för jag ska vara cool och ha den snabbaste moppen i hela sverige
Men snälla ge dig för helvete! Du har redan skräpat ner RideOrDie:s tråd tillräckligt.Du kan väl skita ur dina ord på typ flashback.se istället?
hyosungsf50: Du är absolut inte värd en ursäkt på något håll. Tyvärr är du lika trångsynt som mång andra, din moppe är helt enkelt bäst i dina ögon. Du blir även arg och säger sådant som att jag är: "bög" och har lågt IQ, men utav den här konversationen visar det att det kanske du som inte är riktigt mogen än att förstå. För hur jag än säger det kommer du aldrig förstå tills du mognat på dig lite att din Hyosung är en budget moppe som är byggd för pensionärer som åker till ICA och köper jordgubbar.
Aerox är en moped som man kan bygga High-end motor på.
Hyosung är det inte.
Gå inte mer Off-topic än vad du redan har gjort.
Om du vill ha en Aerox VS Hyosung tråd är du väldigt välkommen att skapa en sådan i övrigt, inte här.
Henry skrev:hyosungsf50: Du är absolut inte värd en ursäkt på något håll. Tyvärr är du lika trångsynt som mång andra, din moppe är helt enkelt bäst i dina ögon. Du blir även arg och säger sådant som att jag är: "bög" och har lågt IQ, men utav den här konversationen visar det att det kanske du som inte är riktigt mogen än att förstå. För hur jag än säger det kommer du aldrig förstå tills du mognat på dig lite att din Hyosung är en budget moppe som är byggd för pensionärer som åker till ICA och köper jordgubbar.
Aerox är en moped som man kan bygga High-end motor på.
Hyosung är det inte.
Gå inte mer Off-topic än vad du redan har gjort.
Om du vill ha en Aerox VS Hyosung tråd är du väldigt välkommen att skapa en sådan i övrigt, inte här.
hehe fint henry nu kom du med en fet försvar ja nå stämmer ju helt det om aerox och blabla moppen, älskar ju själv aerox och var tvyngen och köpa en till att stunta med, har hunnit nu några körningar. fast det blev lite som ute och cykla de här faktist det får inte hända igen inte alls kul med sånt gräl skit
Först en uppmaning till Rideoredie, skapa en ny tråd. Du kommer inte få några vettiga svar här, tack vare bråket.
ja vad ska man säga, det är tragiskt. När hyosungsf50 började med att skriva "fan också inte ett till aerox projekt vf ska alla göra saker av aerox?" så borde man helt enkelt inte brytt sig så mycket mer om det.
Jag kan hålla med om att det är väldigt många aerox projekt, men vad ska man göra åt det? Jag har själv en aerox och ser det som lite inspiration, och det borde väll andra också kunna göra även om dom inte har en aerox?
Men instället för att strunta kommer det en moderator och slänger in en litet försiktig armbåge i revbenen på hyosungsf50. "För dom är betydligt bättre än Hyosung SF50?" Må så vara, men var det nödvändigt att skriva det? Även eriksson2k sätter en schyst kommentar där han håller med henry.
Ja efter den här kommentaren så var det igång, ni började tjata på varandra och skrev om en massa strunt. Det blev en massa jävligt omogna kommentarer skrivna och det är ju bara så man vill skratta åt vissa saker.
Och nu till frågan varför fortsätter jag med denna offtopic, jo för att ni måste skärpa er. Inte just bara nämnda jag har sett många många kommentarer som är totalt onödiga, men främst är jag missnöjd med Henry. Jag tycker nog att du borde agerat på något annat sätt, en moderator ska väll ändo inte sitta och slänga ur sig massa tråkiga kommentarer till medlemmar. (skyddar inte hyosungsf50 han beter sig väldigt illa också)
Slutligen tycker jag att moderatorerna på TSR ska ta ett snack med varanadra och diskutera vad man ska göra åt sånna här saker. Känns som om det inte är sista gången vi får se sånna här saker.
MHR 87cc (portad+match portad med blocket ofc)
Passande vev
Roost pipe
lagom förgasare och insug mebran m.m
en schyst tändning och sådant.
skulle va kul om du bygde en dragracing ram^^
TCR 80cc
TCR 80cc avgassystem
TCR specialvev
passande tändning
28 eller kanske 30mm förgasare och lite annat småtjaffs kanske då blire fart på grejerna.