Sida 2 av 2

Postat: 17 januari 2010, 21:01
av guth
TK_DRAC skrev:okej de skulle jag ju vilja se menmen du gör ju som du vill... vet jag inte försökte bara hjälpa..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=quABVRu7VHE[/youtube] där har den orgcyll :) vet dock inte om den va lika vass som nu, avstämt @ 14k eller något :D
Okej tänkte bara när du skriver "....." helat tiden osv =)

Postat: 24 januari 2010, 15:02
av guth
haha tycks om crossplattan :roll: ?

Postat: 24 januari 2010, 15:13
av Muffä
guth skrev:haha tycks om crossplattan :roll: ?
fult ... ;S

Postat: 24 januari 2010, 15:20
av guth
Muffä skrev:
guth skrev:haha tycks om crossplattan :roll: ?
fult ... ;S
hahah inte tänkt seriöst som jag skrev :oops: uttråkad...

Postat: 28 januari 2010, 15:57
av guth
tips på dekaler?! funderar på STAGE 6 på plåten

Postat: 1 februari 2010, 16:16
av Riiikard
Jävligt Porrigt med svarta fälgar! :wink:

På med blå Fälgtejp så jävlar !

Undertailen blir nog Nice :wink:

Postat: 1 februari 2010, 17:06
av guth
Riiikard skrev:Jävligt Porrigt med svarta fälgar! :wink:

På med blå Fälgtejp så jävlar !

Undertailen blir nog Nice :wink:
aaa vet :]

Okej :D jag hittade en på CLASOHLSSON som jag köper typ imorn, får se sen :)!

Kan langa bild senare, har fixat de där jag menade :) blev OK men ska ändra de igen när jag orkar


EDIT: råkade nooba mej på omröstningen.. tycker ni att de är värdare att lämna ramen o svingen och satsa på annat?..

Postat: 14 februari 2010, 01:02
av guth
lagt in lite pics

Postat: 20 mars 2010, 14:30
av guth
hur äre med munstycket tror ni? konstigt att de inte var någon skillnad på 58 och 68!

sen fattar jag inte tomgången, kan göra en film sedan får ni ser om jag förklarade dåligt :)

Postat: 20 mars 2010, 16:55
av beckvall
du behöver nog inte större munstycke. de jag ser är att stiftet förtfarande är blött. allså håll full gas i 200 meter när den är VARM då kommer du få se att stiftet har en annan färg. men 68 är jätte litet! kör 90 och kolla sen

Postat: 20 mars 2010, 17:35
av guth
beckvall skrev:du behöver nog inte större munstycke. de jag ser är att stiftet förtfarande är blött. allså håll full gas i 200 meter när den är VARM då kommer du få se att stiftet har en annan färg. men 68 är jätte litet! kör 90 och kolla sen
Okej jag testar det imorgon! men idag när jag höll fullgas sög den som till ( exakt som när de är lite förlitet ). så jag testar kanske 76 också.
Jo jag vet, men den vill inte ha mer :) i somras blöddrade den när jag hade 58 + sportlufts!

Postat: 20 mars 2010, 18:47
av Tullis
Du kanske får lite tjuvluft också? Kan resultera att tomgången inte blir som den ska ;)

Postat: 20 mars 2010, 23:57
av guth
Tullis skrev:Du kanske får lite tjuvluft också? Kan resultera att tomgången inte blir som den ska ;)
jaa tänkte nästan på de! min såndär klämma vid insuget suger ;) ska byta.
men när jag just startat den är tomgången normal, de är när jag varvar upp den inte vill gå ner i varv igen riktigt , tar iaf väligt lång tid

Postat: 21 mars 2010, 14:14
av guth
varför går den bra på 1,2,3,4 men vill dö på fullgas på 5,6? (ingen större skillnad fastän jag bytt 20strl större snart)

varför gör tomgångne som den gör?

btw, tar nog inte tjuvluft, bytte slangklämma mellan insug-förgasaren nyss

Postat: 21 mars 2010, 14:31
av puttrish
kan den gå ner så långsamt i varv för att den är kall kanske? jag vet faktiskt inte, men nice annars!

Postat: 21 mars 2010, 16:01
av Daanne
coolt att stå och torrvarva med en org moppe :lol:

Postat: 21 mars 2010, 18:00
av guth
Daanne skrev:coolt att stå och torrvarva med en org moppe :lol:
org? :) om du läser ser du varför jag la upp filmen cooling ;)

Postat: 22 mars 2010, 17:26
av Tullis
guth skrev:
Tullis skrev:Du kanske får lite tjuvluft också? Kan resultera att tomgången inte blir som den ska ;)
jaa tänkte nästan på de! min såndär klämma vid insuget suger ;) ska byta.
men när jag just startat den är tomgången normal, de är när jag varvar upp den inte vill gå ner i varv igen riktigt , tar iaf väligt lång tid
Har också problem med att få ner min moppe i varv igen, har ingen arning vad det är :P

Skicka pm om du löser ditt problem! :)

Postat: 22 mars 2010, 18:00
av guth
Tullis skrev:
guth skrev:
Tullis skrev:Du kanske får lite tjuvluft också? Kan resultera att tomgången inte blir som den ska ;)
jaa tänkte nästan på de! min såndär klämma vid insuget suger ;) ska byta.
men när jag just startat den är tomgången normal, de är när jag varvar upp den inte vill gå ner i varv igen riktigt , tar iaf väligt lång tid
Har också problem med att få ner min moppe i varv igen, har ingen arning vad det är :P

Skicka pm om du löser ditt problem! :)
Okej, blir de någon skillnad när du skruvar på tomgångsskruven? de blir de inte för mej :P

Javisst och dessamma :)

Postat: 22 mars 2010, 19:16
av nippertippan
guth skrev:
Tullis skrev:
guth skrev: jaa tänkte nästan på de! min såndär klämma vid insuget suger ;) ska byta.
men när jag just startat den är tomgången normal, de är när jag varvar upp den inte vill gå ner i varv igen riktigt , tar iaf väligt lång tid
Har också problem med att få ner min moppe i varv igen, har ingen arning vad det är :P

Skicka pm om du löser ditt problem! :)
Okej, blir de någon skillnad när du skruvar på tomgångsskruven? de blir de inte för mej :P

Javisst och dessamma :)
Kolla bränsleblandningen. låter som den går åt helvete för magert.

Postat: 22 mars 2010, 19:25
av guth
Skåningens-handelsbod skrev:
guth skrev:
Tullis skrev: Har också problem med att få ner min moppe i varv igen, har ingen arning vad det är :P

Skicka pm om du löser ditt problem! :)
Okej, blir de någon skillnad när du skruvar på tomgångsskruven? de blir de inte för mej :P

Javisst och dessamma :)
Kolla bränsleblandningen. låter som den går åt helvete för magert.
joo den får för lite :) men påverkar de tomgången? och hur HÖR man om den får för lite???

EDIT: syftar du på att den låter orent när jag varvar är för att de inte var spec varm när jag gjorde filmen

Postat: 22 mars 2010, 22:03
av mummel
så jävla frän moppen va med kapade bakkåpr och feta crossdäck :) skaffa bara en ktm platta :)

Postat: 22 mars 2010, 22:10
av Zibb
ser fin ut :wink:

Postat: 23 mars 2010, 20:25
av Riiikard
MYCKET Snygg! :wink:

Postat: 23 mars 2010, 21:02
av guth
kul att ni gillar den :D kan ta lite bilder nästa gång vi får fin vädr ;)

Postat: 11 april 2010, 12:38
av guth
Nya bilder :D kommentera!!
vet inte varför den ser så solblekt ut :S endast bakskärmen som är åt helevte egentligen :D

Postat: 11 april 2010, 14:42
av Roush427R
ser bra ut fan :D snyggt styre 8)

Postat: 11 april 2010, 14:46
av köttpaj
snyggt!
feta däck :D

Postat: 12 april 2010, 15:03
av guth
köttpaj skrev:snyggt!
feta däck :D
tack, jo de är rätt feta :D
kan även avslöja att jag har en annan lykta på g 8)

Postat: 19 april 2010, 14:46
av guth
lite tips nu ;D? ska nog fixa ett hemmagjort kedjeskydd på slöjden i sinom tid