TK_DRAC skrev:okej de skulle jag ju vilja se menmen du gör ju som du vill... vet jag inte försökte bara hjälpa..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=quABVRu7VHE[/youtube] där har den orgcyll vet dock inte om den va lika vass som nu, avstämt @ 14k eller något
Okej tänkte bara när du skriver "....." helat tiden osv =)
hur äre med munstycket tror ni? konstigt att de inte var någon skillnad på 58 och 68!
sen fattar jag inte tomgången, kan göra en film sedan får ni ser om jag förklarade dåligt
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
du behöver nog inte större munstycke. de jag ser är att stiftet förtfarande är blött. allså håll full gas i 200 meter när den är VARM då kommer du få se att stiftet har en annan färg. men 68 är jätte litet! kör 90 och kolla sen
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
beckvall skrev:du behöver nog inte större munstycke. de jag ser är att stiftet förtfarande är blött. allså håll full gas i 200 meter när den är VARM då kommer du få se att stiftet har en annan färg. men 68 är jätte litet! kör 90 och kolla sen
Okej jag testar det imorgon! men idag när jag höll fullgas sög den som till ( exakt som när de är lite förlitet ). så jag testar kanske 76 också.
Jo jag vet, men den vill inte ha mer i somras blöddrade den när jag hade 58 + sportlufts!
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
Tullis skrev:Du kanske får lite tjuvluft också? Kan resultera att tomgången inte blir som den ska
jaa tänkte nästan på de! min såndär klämma vid insuget suger ska byta.
men när jag just startat den är tomgången normal, de är när jag varvar upp den inte vill gå ner i varv igen riktigt , tar iaf väligt lång tid
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
varför går den bra på 1,2,3,4 men vill dö på fullgas på 5,6? (ingen större skillnad fastän jag bytt 20strl större snart)
varför gör tomgångne som den gör?
btw, tar nog inte tjuvluft, bytte slangklämma mellan insug-förgasaren nyss
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
Daanne skrev:coolt att stå och torrvarva med en org moppe
org? om du läser ser du varför jag la upp filmen cooling
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
Tullis skrev:Du kanske får lite tjuvluft också? Kan resultera att tomgången inte blir som den ska
jaa tänkte nästan på de! min såndär klämma vid insuget suger ska byta.
men när jag just startat den är tomgången normal, de är när jag varvar upp den inte vill gå ner i varv igen riktigt , tar iaf väligt lång tid
Har också problem med att få ner min moppe i varv igen, har ingen arning vad det är
Tullis skrev:Du kanske får lite tjuvluft också? Kan resultera att tomgången inte blir som den ska
jaa tänkte nästan på de! min såndär klämma vid insuget suger ska byta.
men när jag just startat den är tomgången normal, de är när jag varvar upp den inte vill gå ner i varv igen riktigt , tar iaf väligt lång tid
Har också problem med att få ner min moppe i varv igen, har ingen arning vad det är
Skicka pm om du löser ditt problem!
Okej, blir de någon skillnad när du skruvar på tomgångsskruven? de blir de inte för mej
Javisst och dessamma
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
guth skrev:
jaa tänkte nästan på de! min såndär klämma vid insuget suger ska byta.
men när jag just startat den är tomgången normal, de är när jag varvar upp den inte vill gå ner i varv igen riktigt , tar iaf väligt lång tid
Har också problem med att få ner min moppe i varv igen, har ingen arning vad det är
Skicka pm om du löser ditt problem!
Okej, blir de någon skillnad när du skruvar på tomgångsskruven? de blir de inte för mej
Javisst och dessamma
Kolla bränsleblandningen. låter som den går åt helvete för magert.
Tullis skrev:
Har också problem med att få ner min moppe i varv igen, har ingen arning vad det är
Skicka pm om du löser ditt problem!
Okej, blir de någon skillnad när du skruvar på tomgångsskruven? de blir de inte för mej
Javisst och dessamma
Kolla bränsleblandningen. låter som den går åt helvete för magert.
joo den får för lite men påverkar de tomgången? och hur HÖR man om den får för lite???
EDIT: syftar du på att den låter orent när jag varvar är för att de inte var spec varm när jag gjorde filmen
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
kul att ni gillar den kan ta lite bilder nästa gång vi får fin vädr
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
Nya bilder kommentera!!
vet inte varför den ser så solblekt ut :S endast bakskärmen som är åt helevte egentligen
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
tack, jo de är rätt feta
kan även avslöja att jag har en annan lykta på g
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
lite tips nu ;D? ska nog fixa ett hemmagjort kedjeskydd på slöjden i sinom tid
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"