Blindrör/blindtarm

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

ja, det blir säkert bra.. men munstycke ska du inte ha tex 60 bara för din kompis har den med samma setup för det är olika på alla moppar.. så pröva dig fram med munstycke.. luftpluggen kommer inte ge något mer än ökad bränsleförbrukning och högre ljud..

förstår egentligen inte varför du inte skaffar ett trimmrör för du kommer åka dit och få böta precis lika mkt för en klämd blindtarm som om du skulle skaffa ett effektrör.. men jaja det är ju du som bestämmer
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Pingi
Avstängd

Inlägg av Pingi »

För att jag inte får. Men folk säger att man inte ens behöver gå upp i storlek, ska jag kanske bara gå upp 2 storlekar för att va på säkra sidan ?
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

aja, du gör som du vill.. men bästa sätter är ju att prova sig fram och kolla på tändstiftet
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Användarens profilbild
henric92
Henke!

Inlägg av henric92 »

Pingi skrev:För att jag inte får. Men folk säger att man inte ens behöver gå upp i storlek, ska jag kanske bara gå upp 2 storlekar för att va på säkra sidan ?
dra inte luftpluggen åsså (läste i ditt andra inlägg) ´kommer inte göra mer skillnad än ljud och soppa förbrukning om du drar pluggen till moppen utan v ring å blindtarm

men du borde gå upp 2 storlekar i munstycke, blindtarmen kmr nog kräva det för den ska må bra...
Spegel, spegel på...hjälmen där...säg mig vem som moppe kungen är? <3 xD
Bild
http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/25
Pingi
Avstängd

Inlägg av Pingi »

inte mer än två då ?
Låst