85cc snackar vi omKoNG skrev:80cc kommer upp i ca 80-90 +O-W skrev:betydligt snabbare än en moppe iafKoNG skrev: haha dom låter mer än vad dom gårvad toppar en 85cc?
knappt det

Har du gått genom den ?hypersenda skrev:någon som vet vad det kan vara för fel på min honda crf 250r 05. ventilerna slits ner ojemt
ser I stort sett ut som min gamla!Drac_01 skrev:Min kx 125 -93 jag hade förut:
Okej:D gick rätt så bra för sin ålderKoNG skrev:ser I stort sett ut som min gamla!Drac_01 skrev:Min kx 125 -93 jag hade förut:
*BILD*
show usRRX-Teddy skrev:riktigt fina crossar dedär. själv köra jag en yamaha yz 80
som jag sa så spelar utseendet ingen roll. ska ändå fixa upp den och alla kanske inte har råd med nya grejjer? spec inte eftersom jag måste betala allt själv, och har inget jobb.Henry skrev:Nä, ser ju ut som den kommer direkt från skroten.
Aldrig kul att mecka mer än vad man får köra....
Har du itne råd med värre och inte har något jobb kommer du verkligen inte ha råd att ha den där i drift. Räkna med att något går sönder varje gång du är på crossbanan och kör, MINST!kallepalle skrev:som jag sa så spelar utseendet ingen roll. ska ändå fixa upp den och alla kanske inte har råd med nya grejjer? spec inte eftersom jag måste betala allt själv, och har inget jobb.Henry skrev:Nä, ser ju ut som den kommer direkt från skroten.
Aldrig kul att mecka mer än vad man får köra....
Han har en poäng får man fråga har du kört någon 250 förut eller cross av något liknande?kallepalle skrev:okej, glömmde faktiskt nämna detta, ska alltså inte ha den på crossbana, bara i sandtag, skogsvägar osv. alltså kommer inte tävlas/hoppas med...
Men som Henry säger, det kommer bli dyrt i drift att köra den, underhållning samt skydd, inte nog med bensin. Drar som en hästkallepalle skrev:jo jag har kört cross. ett par av mina polare har cross varav en har en 250.
När dom menar småfix så ska du kolla vad det är för något, såna små problem kan blir mkt dyra, annars övrigt såg den bra ut!kallepalle skrev:kanske bättre att satsa på denna: http://www.blocket.se/boden/Suzuki_rm_2 ... a=1_11&w=1
??
Säger det igen, beror på vad dem menar med "små fix".kallepalle skrev:kanske bättre att satsa på denna: http://www.blocket.se/boden/Suzuki_rm_2 ... a=1_11&w=1
??
Skåningens-handelsbod skrev:Kan intyga att dessa stora crossar dricker sopp som späkalvar minst sagt, hade en CR500 en gång i tiden, som kalva så pass att det inte var inom sansade gränser typ.
Skulle jag säga under 2 liter milen skulle jag ljuga på gatan, och i skogen ännu mer.