Det var ju ett tag sen, men det var KoNG som länkade den här sidan till mig först. Sen la han ju upp projekt här, och jag tyckte det var skoj att följa =)
Men jag skaffade nog inte mitt acc förän blackrider-tävlingen började den gången, för då var KoNG med, å han ville att jag skulle rösta på honom. Och jag ställer alltid upp för min lilla KoNG!! <3
Sedan dess har jag varit fast! <3
Behöver ni hjälp, eller bara vill snacka om moppar eller annat skoj, så är det bara att adda: Adde_pauli@hotmail.com =)
En kompis hittade hit ett tag innan mig. Själv kom jag hit av anledningen att det var för många fuckoinlägg enligt mig. Har bättrat sig rejält nu på senaste tiden. Det tycker jag är bra.
Senast redigerad av mtpower den 17 juni 2009, 20:33, redigerad totalt 1 gånger.
MT5 for life!
Jag hatar DT.
Ta inte allt bokstavligt...
Tveka inte att dra iväg ett PM om du behöver hjälp med din MT.
Det var längesen nu men vad ja kan minnas så fick ja massa reklam från tsr till min mail å så tillslut gick ja in å kollade vad det var för en sida, sen blev ja fast här haha sen den 9 december 2007
Det började med att jag regga mig på MNF för jakob hade gjort de men jag gillade de inte man hitta ingen mkt tråkig sida tråkiga folk ingen chat ingeting rent ut sagt. Sen började jag prata med the one and the only tobbaN och han skickade guider till mig sen reggade mig sen dess har jag suttit här varje kväll och jag älskar de verkligen. slutade spela cs g-mod för detta men jag ångrar det inte en sekund:)
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Vet inte, vaknade bara och så helt plötsligt satt jag här
Haha, nämen jag tror jag kom hit genom antingen google eller youtube
Alkohol å kvinnohål är de enda hål jag tål
Norrland, ty e e de vackreste som finnes!
såg en länk på twostroke.se o sen gick jag in o kollade lite , hittade guider o massa annat så jag bestämde mig att bli medlem på TSR o den är sjukt kul är inne varje dag (Y) o finns massa trevligt folk som hjälper andra o forumet är skit najs (Y)
Jag vet faktiskt inte. Sökte på google om hjälp för min DT50 MX sen tror jag denna sidan dök upp. Hade innan dess testat MNF men det tog så långt tid innan de hade granskat användaren så jag gjorde en användare här i stället och fick svar direkt Det tackar jag för och har lärt mig mycket om moppar nu så jag kan hjälpa alla andra
hängde först på mfn , sen har jag har några användare på MNF också: brinke ,brinke2,brinkas,ludachris,guth hihi sen när ja blev bannad senast orkade ja inte mnf eller mfn så då hitta ja detta bra me gudierna
va först inne och gled på mnf (!!!) men utan account (fattade nt hur man skulle göra), fattade inte ett skvatt så jag hitta denna fina sida med namnet TSR <33
xps_martin skrev:va först inne och gled på mnf (!!!) men utan account (fattade nt hur man skulle göra), fattade inte ett skvatt så jag hitta denna fina sida med namnet TSR <33
Samma här!
Tycker inte om mnf.
Senast redigerad av derbi_senda93 den 6 november 2009, 22:09, redigerad totalt 1 gånger.
hittade hit för när jag googla på olika guider på moppar så kom TSR upp nästan hela tiden och då tänkte jag "Lika bra att bli medlem" Och det är jag inte besviken över idag.
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
Det var min förra chef, jobbar nu på Rikspolisstyrelsen, som frågade mig om jag ville kontakta Jonas och "swedma".
Det gjorde jag och fick bra kontakt med dem. Fick till och med en egen frågetråd
Sedan dess svarar jag på trafikfrågor från engagerade och nyfikna grabbar.
Det är kul att svara så länge som frågorna inte spårar ur, och det har de inte gjort.
Det tackar jag för.
Jag är till för att hjälpa till.
Som jag skrivit i min profil: Jag är inte här för att snoka och tipsa mina kollegor. Det som skrivs här stannar här också. Det är inget jag använder i mitt jobb!
Järnet60 skrev:Det var min förra chef, jobbar nu på Rikspolisstyrelsen, som frågade mig om jag ville kontakta Jonas och "swedma".
Det gjorde jag och fick bra kontakt med dem. Fick till och med en egen frågetråd
Sedan dess svarar jag på trafikfrågor från engagerade och nyfikna grabbar.
Det är kul att svara så länge som frågorna inte spårar ur, och det har de inte gjort.
Det tackar jag för.
Jag är till för att hjälpa till.
Som jag skrivit i min profil: Jag är inte här för att snoka och tipsa mina kollegor. Det som skrivs här stannar här också. Det är inget jag använder i mitt jobb!
Va bra!
Uppskattar verkligen att du vill vara här och svara på frågor. Får tacka för det
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
Eftersom att jag precis skaffat mig moped och beställde delar från Two Stroke då en kompis tipsade mig om alla delar som fanns till just min moped, och till alla andra mopeder för den delen med. Men sedan har jag alltid varit lite av en dator människa om man säger så och jag finns på en del andra forum med, dock under andra nick men gillar detta simpla intrigerade phpBB forum även om det inte är uppdaterat på ett tag. Driver själv ett forum och vet att det är jobbigt att intrigera nya versioner ibland.
Senast redigerad av Roserud den 13 augusti 2010, 09:30, redigerad totalt 1 gånger.
dels för att kolla vad andra har för sig
dels för att jag inte har nåt bättre för
dels för att kolla delar och få kontakt med andra ägare
dels för att lägga upp amica tråden som står i signaturen