bra skrivit borde vara så överalltbensinskalle skrev:Ja blir så jävla förbannad när de ska bli såhär. Visst är de så att vissa inte har koll och då borde man inte svara, men dom har inte läst reglerna för forumet...
Men värre är ju människor som då ställer sig och klankar ner på andra, det är fan inte ett dugg bättre. De finns inte en käft här på forumet som kan motbevisa vad jag tidigare skrev, och då ska man tamejfan inte tro att man kan de heller!
Varje negativt inlägg i den här tråden hädanefter går raka vägen till varningsnomineringarna...
WORDDt_pojken^^ skrev:bra skrivit borde vara så överalltbensinskalle skrev:Ja blir så jävla förbannad när de ska bli såhär. Visst är de så att vissa inte har koll och då borde man inte svara, men dom har inte läst reglerna för forumet...
Men värre är ju människor som då ställer sig och klankar ner på andra, det är fan inte ett dugg bättre. De finns inte en käft här på forumet som kan motbevisa vad jag tidigare skrev, och då ska man tamejfan inte tro att man kan de heller!
Varje negativt inlägg i den här tråden hädanefter går raka vägen till varningsnomineringarna...
Med ostrypt cdi så gör den det.victoor skrev:Daanne skrev:Han ska inte köra med 12mm förgasare. Lär er att läsa förfan.
Här är mitt trimm som ska beställas ,
Gianelli 2t , Dellorto 19mm förgasare , sen ett nytt membran, 13/53 drevning
vad tror ni den gör med denna setupen ?
Det där står på första sidan.då gör den runt 85 -90