Bredmar tar farväl...

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Bredmar
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Bredmar »

hahaha ni killar e så sköna, verkar som om ni redan har lyckats med att hålla mig kvar en liten stund till, kommer dock inte vara här speciellt mycket... garaget blir väll nya sidan tillslut... kommer sakna alla sköna personer :) :(
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Bredmar skrev:hahaha ni killar e så sköna, verkar som om ni redan har lyckats med att hålla mig kvar en liten stund till, kommer dock inte vara här speciellt mycket... garaget blir väll nya sidan tillslut... kommer sakna alla sköna personer :) :(
najs (y)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
RiejuForce
Farsans gamla zündapp

Inlägg av RiejuForce »

Hare bra och hare kul med bilen nu då :wink:
Användarens profilbild
Bredmar
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Bredmar »

Tack, Tack och Tack! :D Detsamma allihopa...
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Bredmar skrev:hahaha ni killar e så sköna, verkar som om ni redan har lyckats med att hålla mig kvar en liten stund till, kommer dock inte vara här speciellt mycket... garaget blir väll nya sidan tillslut... kommer sakna alla sköna personer :) :(

vi finns där med :twisted:
Bild
Skriv svar