Våra lärare får typ andningsnöd när vi kommer med förslag att åka till liseberg med klassen som ligger typ 5 mil bort å kostar typ 40 spänn att åka till med tåg

Jajja! Släpp det där nu!Matte_smt skrev:haha, shit.
Men Bensinskalle, du har rätt.
Men nån annan sa att 100.000 judar dog medviljaför att sätta dit nazizterna, asså grejen jag vill komma fram till är att inga Judar har dött!Fanns inga judar. Men det är så som nazizterna sa som bensinskalle säger.
Vi ska också bo på vandrarhem,vi skulle vara tysta 22.00 men asså det är bara vad lärarna villinga regler. Så vi ska jävlas.
Man är inte rasist bara för att man säger att man vill slippa judardet kanske ärett naziztiskt uttryck. Men när du säger RASIST. Säg då alla punkter som rasist står för utan att googla! För tror inte du kan vad rasism och nazism står för!Eller?
Mvh
haha, din lille fegisDt_pojken^^ skrev:ja nu skiter vi i det...
och håller oss till topic ngn mer som ska ditt??
luddemuregard det är väll inget när vi hade konf läger spelade vi stripp poker och drak öl![]()
ps jag va inte med på stripp poker![]()
vi va där 2 nättermeanzick skrev:haha, din lille fegisDt_pojken^^ skrev:ja nu skiter vi i det...
och håller oss till topic ngn mer som ska ditt??
luddemuregard det är väll inget när vi hade konf läger spelade vi stripp poker och drak öl![]()
ps jag va inte med på stripp poker![]()
Vi körde också de, fast vi drack inte den gången. Va bara ett läger på 2-3 nätter den gången.
ska jag göra har 3 minneskort te mobilen som jag ska fylla och en vanlig kamera oxzå som ska fyllasmeanzick skrev:Monster e äckligtDt_pojken^^ skrev:japp tre veckor kvar längtar som fan ska o köpa ett flak monster på willy´s snart som jag ska ha medmeanzick skrev:Då vart det snart dags eller ?![]()
äntligen har jag hittat dom ngn stans här i närheten
![]()
Du får ta lite kort och slänga upp åt mej.
Stämmer bra resten dog av svält i ghettona, arbetade ihjäl sig eller misshandlades eller sköts till döds. Hemsk att något sånt fick hända utan att nån reagera, de allierade gjorde ju inget för att stoppa de. dom ville bara stoppa Hitler och kriget.meanzick skrev:Jojo, men inte i auchwitz3nNiL^ skrev:rättelse, var ca 6 miljoner judar som dog om jag kommer ihåg rätt nu.kallepalle skrev:så typ 100 000 judar skulle bara svälta ihjäl sig för att sätta dit nazister? troligt...där låg det väll lite över miljonen.
Ska också dit, ja tror dt va Sachsenhausen iallfall i slutet av maj med hela årskurs ett på min skolabensinskalle skrev:det är ju helt klart värt deVar nere i tyskland, till Sachsenhausen med 9:ornas tyskagrupp förra våren
De va inte polen eller Auswitch, men de ä i princip likadant
De fanns kvar gaskammare och likugnar, och värst av allt - likkällaren( där nazisterna la alla lik som avlidit p.g.a. sjukdomar, för man ville inte att sjukdomarna skulle spridas... )
Somsagt riktigt kul, roligt att ni får erat betalt o alltvi fick ta eget initiativ =/
De roligaste är ju lätt nätterna på hotellet ^^
Edit:
Precis exakt så sa Nazisterna, järntvättade personer som lydde under tyrannenMatte_smt skrev:vem säger att det är aska från judar?
Finns inga bevis! Redigerade filmer? överlevande somhatar nazizter och vill sätta dit dom. Ljuger ihop en bra röra?
asså nä men det har säkert hänt men asså jag kan inte bara sitta o hålla med om att det har hänt för du vet inte säkert? eller hur?
Jag vet inte riktigt när vi slka dit men ungefär samma typ
mvh. Likaså sa personer som träffade på fångar som lyckats fly från läger... Dom hade ganska fel...
De har hänt, de kan du inte säga nej till, de finns massor med bevis....Liksom, varför skulle man ljuga ihop de, de var ju inte "vi" som var "skurkarna", utan de var nazisterna som var de...
Sen får man ju koppla de hur man vill...
kallepalle skrev:ja jag skrev bara något för ja har inte den siffran i skalleng-ounze skrev:6 miljoner *****kallepalle skrev:så typ 100 000 judar skulle bara svälta ihjäl sig för att sätta dit nazister? troligt...