ja, jag hade typ behövt det till tyska ocksåkallepalle skrev:jönt aka googletranslateanvändarn.com
måste du verkligen använda google translate för så lätta fraser?

Haha ^^meanzick skrev:Ja, saft och bullar och möjligtvis titta på sporten och vädret sen
Efter det blir det raka vägen ner i varsin säng, hon sover självklart i ett annat rum då ni inte är gifta än (:
Ääh, om man håller på länge kan chanserna bli längre att det håller längre sen.meanzick skrev:Asså jag har haft en på g i alldeles för många veckor, bara det att hon är typ blyg, kanske jag med men
Iaf, ska jag vara ärlig tror jag inte det blir ngt, kan ju alltid hoppas men nu sticker hon till fjällen i en veckaSå nu kan jag inte ens dra hem till henne (:
Haha, samma klass här också.meanzick skrev:Samma här, går ju i samma klass och allt.
Det är det som är svårt, liksom hon är ju med dom andra tjejerna i klassen oftast och man träffas aldrig i korridoren precis direkt utan man ser bara varandra hela tiden![]()
Men va fan, det är bara att köra på
hehe jorå, de är gjort3nNiL^ skrev:Men satsa på 'na då;) (missuppfatta inte meningen:))meanzick skrev:Haha jag vet, men asså hon gillar mig å allt säger hon![]()
Smsar en del men i skolan snackar vi mest, liksom inget mer ^^
Fråga om ni ska göra nåt nån dag så kanske du får dig ett skjut.^^
Så jävla surt med ändrade planer -.-meanzick skrev:hehe jorå, de är gjort3nNiL^ skrev:Men satsa på 'na då;) (missuppfatta inte meningen:))meanzick skrev:Haha jag vet, men asså hon gillar mig å allt säger hon![]()
Smsar en del men i skolan snackar vi mest, liksom inget mer ^^
Fråga om ni ska göra nåt nån dag så kanske du får dig ett skjut.^^
vi snackade ngn gång om hennes rum eller vad det var, så frågade hon om jag hade vart hemma hos henne sen hon bytte och så, svarade nej blablablaSå sa hon ju "då är det väll dags att du kommer hem och ser det snart igen då" sen några helger efter så frågar jag om hon vill göra något och att jag kan komma hem till henne men själv "nej, kan vi inte va hos dig ?" typ
Sen sket sig allt och hennes föräldrar tvingade henne att passa sin lillebror på 5 år fram tills halv 2 på natten då dom var borta.
Asså hon vill ju göra ngt men nu försvinner 2 helger å allt.
Möjligtvis söndagen
http://www.lunarstorm.se/gam/gam_play.a ... c701863939meanzick skrev:Har ni ngt förslag på vad man kan göra ?
Pallar inte cs mer, ngt annat roligt spel ? =)
Vad som helst, kan va flash.
vad heter det ?kotti skrev:http://www.lunarstorm.se/gam/gam_play.a ... c701863939meanzick skrev:Har ni ngt förslag på vad man kan göra ?
Pallar inte cs mer, ngt annat roligt spel ? =)
Vad som helst, kan va flash.
spelar det typ 50 gånger om dan![]()