Och dessutom 80cc

Gjort, cool setup, 50 sport en cylinder folk som inte får trimma för sina föräldrar kör med, effektrör och variator.... På det har du hållt på o gjort värsta hyperchassit me ramförlängare o skit. Töntigt, enbart töntigt och inget annat än töntigt.potog skrev:Gå in på min projekt tråd läs och säg det igen.
du underskattar cylindern Fett mycket. Den e ju inte bara köpte trimm iaf.k-skåpet skrev:Gjort, cool setup, 50 sport en cylinder folk som inte får trimma för sina föräldrar kör med, effektrör och variator.... På det har du hållt på o gjort värsta hyperchassit me ramförlängare o skit. Töntigt, enbart töntigt och inget annat än töntigt.potog skrev:Gå in på min projekt tråd läs och säg det igen.
Sport koppling? Är koppling från lätt mc.DiNozzan skrev:Kollade nyss ditt projekt. Det var 50cc SPORT OOh rör,variator och koppling... Vilket alla har på detta forum...
okej, hur mycket mer ska vi ta då?potog skrev:du underskattar cylindern Fett mycket. Den e ju inte bara köpte trimm iaf.k-skåpet skrev:Gjort, cool setup, 50 sport en cylinder folk som inte får trimma för sina föräldrar kör med, effektrör och variator.... På det har du hållt på o gjort värsta hyperchassit me ramförlängare o skit. Töntigt, enbart töntigt och inget annat än töntigt.potog skrev:Gå in på min projekt tråd läs och säg det igen.
David jag pratade med Benhar idag å han trodde den skulle landa på 190 i avgas duration.
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Tack!!:)rexzo skrev:Fint bygge!! Din beta är nog bland dom snyggaste just nu
Bara idiotist av ta av skylten då får dem ju en anledning att stanna mig? Jag kör precis inte snabbt Istan:p bara p12:or som kör utan skylt;)Niklas Berntsson skrev:Dags att ta av skylten snart eller??
så jobbigt är de inte, tänk för varje gång du gör de blir du bättre på de tills nästa gångFreZz skrev:jag måste ta lös cylindern och fila ner den på insidan så det är lent och fint också eller?
hatar att sätta dit cylindern då jag mekar själv
tävling börjar om någon vecka, tror jagFreZz skrev:ok då får väll testa då
är det bara att göra så här eller?
http://www.youtube.com/watch?v=a30NNVgwQLQ
jag vill inte vara med i tävlingen dock
Vill bara påpeka en sak , ge min åsikt samtidigtdavid96 skrev:vad för slags tävlingar vill ni ha då ?gileraN skrev:Tävlingar är alltid lika roligtSå fortsätt med några till
dock hade jag en update när jag starta tävlingen simon ?Simon-2012 skrev:Vill bara påpeka en sak , ge min åsikt samtidigtdavid96 skrev:vad för slags tävlingar vill ni ha då ?gileraN skrev:Tävlingar är alltid lika roligtSå fortsätt med några till
Eftersom ditt projekt står still så gör du en tävling i ditt projekt men det är inget projekt detta blir en sjuheliskes off-topic tråd om ingen märkt det jag tycker du ska fortsätta med tävlingar men du ska enbart lägga ut en tävling när du lägger ut en update på ditt projekt.
Du använder Tävlingar för att bumpa upp tråden hela tiden förstår din ide men det är en projekt tråd ingen tävlings tråd!