rasmusborg skrev:Känns lite osäkert mellan bruden och mig. Hon säger att hon är rädd att förlora mig hela tiden medan jag blir typ arg så fort jag bara ser henne. Hon gick på fester förut och blev förbannad en kväll och sa att om hon vill ha kvar mig får hon lägga av med drickandet HELT. Men det är liksom efter jag sa det där som det känns så konstigt mellan henne och mig. Sa det där om drickandet för 5 dagar sen och hon har inte druckit något efter det. Men har svårt att lita på henne efter att hon gjort vissa saker tidigare mot mig. Sen så sitter hon och snackar med typ 40 andra snubbar och tar kontakten med massa snubbar hon inte snackat med innan på sms eller Facebook. Och det ät någon jävla snubbe som sitter och skickar fucked up bilder på snapchat till henne, typ poserar och aa jag vette fan alltså och hon anklagar även mig för att jag är otrogen med någon.
Hon var på en fest och då kom en kille fram till henne och började snacka sen sa hon ifrån antar jag och sa att hon hade kille och då berätta hon att det var jag. Men då säger tydligen den där snubben enligt henne att han har hört att JAG är tillsammans med en blond jävla bitch och umgås med henne. Grejen att när jag frågade tjejen vad den där tjejen i så fall hette så visste hon inte och enligt tjejens syrra så om någon skulle sagt så där så vill man ju veta vad den där blonda bruden nu heter så hennes syrra tror tjejen bara hittade på allt det där på grund av något jag inte vet varför.
Alltså det är en skit konstig känsla mellan oss. Jag blir sur så fort jag ser henne på grund av att jag vet knappt om talar sanning eller ljuger. Hon verkar ljuga så mycket så hon själv tror på sina egna lögner.
Vet inte vad jag ska göra, vill ju inte lämna henne utan att ge det hela en chans. Måste prata med henne om det här idag men vad ska jag säga och hur ska jag gå till väga för att det kanske kan vända och bli bra igen?
Help me

Jag har samma känslor för min brud, vart ihop något år nu typ, men hon har festat och hon håller på så, och i början gick jag hela kvällarna med klumpen i magen när hon var iväg, var så rädd att hon skulle hålla på med någon annan. JAg får mitt körkort betalt om jag inte dricker innan jag fyller 18 så jag går aldrig på fester eller nåt sånt, tycker inte det är roligt, men hon tycker ju det och går hela tiden :/ Jag fick helt enkelt lära mig att lita på henne, och även om det fortfarande kommer upp en klump i magen så får jag bara acceptera att hon får göra som hon vill, och jag litar på att hon håller sig kvar till mig.
Jag tycker du ska prata med henne, och säg vad du känner. Håll inte igen, men samtidigt ska du inte gå på henne och säga allt negativt, utan låt henne förklara sig och motivera varför hon har gjort vissa saker etc. Sen tycker jag att man kanske får komma överens om att kanske inte gå på fester och liknande?
Jag har ju varit ganska tydlig med min tjej att hon får gå på fester om hon vill, men att jag inte gillar att hon dricker och håller på eftersom jag vet vad som kan hända om någon dricker för mycket osv.... Och nu så har hon sagt att hon inte ska dricka mer tills sin 18:års dag. Hon smakar ju när hon är hemma och så, kanske får smaka en whiskey av sina päron etc, men annars så dricker hon inte. Går hon på fest tar hon max någon liten dricka, sen är det nog

Gillar fortfarande inte att hon festar, känner mig så otrygg och även om jag litar på henne så litar jag INTE på alla *fult ord* och fulla svennar som går på henne om hon dricker för mycket :/ Särskilt nu när hon ska till spanien nästa år, och där håller hon inte igen på drickandet, där dricker hon och hennes syrra som fan, och jag följer ju inte med till spanien, så jag kan inte hålla någon koll på henne

Där vet jag fortfarande inte vad jag ska göra :/
Nu blev det en fråga och lite svar kanske, förlåt

men vi sitter i lite liknande situationer kanske :/