Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

draken skrev:
adamwestman skrev:
Arkstar skrev:Choklad ask,parfym,presentkort nånstans, spotify?, en rejäl omgång i sängen?, bjud henne på middag , ja finns många :D
Parfym är det ända hon önskar sig.. Blir det om jag inte hittar på nåt annat Men skulle vara kul med nåt roligare.. Hon har ju liksom as många. Hon äter inte godis och hon e 00:a så jag vet inte om resten e så bra ;)
vänta, har du vari tsm med en tjej i 5månader utan o knulla? :o :shock: :shock: :shock: :shock: :oops:
Hon är -00 inte så förvånande. Endast 13 bast.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

jävligt moget av dig att inte ligga med tanke på hennes ålder, hoppas att du hittar något roligt till henne!
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
adamwestman
Svårstartad skrothög

Inlägg av adamwestman »

[quote="Persson97"]jävligt moget av dig att inte ligga med tanke på hennes ålder, hoppas att du hittar något roligt till henne![/quote]

jodå gillar man henne så får man stå ut ett tag till.. fast hon e jävligt bra på andra saker.. :roll: men vad ska ni köpa till era tjejer? :)
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Har samma problem jag vad jag ska köpa, min tjej vill tatuera sig och portvakt sig men de går ju upp på 1000kr. Sen när jag frågat henne så vet hon inte hon säger att hon blir glad för vad hon än får men man vill ju ändå att de ska bli något hon verkligen gillar, så behöver tips jag med på vad jag ska köpa i julklapp, inga perfymer men om man börjar snacka om kläder så blir de svårt också för man vet ju inte vad man ska köpa för typ av klädesplagg :(
Hjälp uppskattas, som Adam skrev vad ska ni andra köpa för något? :)
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

adamwestman skrev:
Persson97 skrev:jävligt moget av dig att inte ligga med tanke på hennes ålder, hoppas att du hittar något roligt till henne!
jodå gillar man henne så får man stå ut ett tag till.. fast hon e jävligt bra på andra saker.. :roll: men vad ska ni köpa till era tjejer? :)
Har tidigare köpt, en nalle, örhängen, tröja, oså något mer. Funderar på och ge henne antingen en spahelg eller resa till London/New York i 18 present.

När du citerar, tryck bara på citera, sedan enter 1-2 ggr så funkar de. Blir lättare och läsa då.

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
740jonkar
Elmoped

Inlägg av 740jonkar »

Det är bara att rita en teckning!!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

740jonkar skrev:Det är bara att rita en teckning!!
det kan kanske göra på morsdag om man är 5 eller nått, en tjej som man tycker om vill man ju je något som man tror att hon tycker om!
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Kan man köpa en kudde till sängen?
Skulle behövas lite mer kuddar i henne säng tycker jag :lol:

Nä men ska man köpa en sak som kostar lite mer eller är de roligare för henne om man köper många olika kläder istället? :)
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp

Inlägg av tetesnubben »

rasmusborg skrev:Kan man köpa en kudde till sängen?

Nä men ska man köpa en sak som kostar lite mer eller är de roligare för henne om man köper många olika kläder istället? :)
Tror det är roligare med fler saker som kuddar etc ;) Dock inte värsta budget saker.. men du fattar ;)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

tetesnubben skrev:

Tror det är roligare med fler saker som kuddar etc ;) Dock inte värsta budget saker.. men du fattar ;)
ikea har allt du behöver!!

nej men köp en prydnadskudde isåfall med ett hjärta eller nått på :wink:
igen batman kudde för att den ser tuffare ut :)
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp

Inlägg av tetesnubben »

Persson97 skrev:
tetesnubben skrev:

ikea har allt du behöver!!

nej men köp en prydnadskudde isåfall med ett hjärta eller nått på :wink:
igen batman kudde för att den ser tuffare ut :)
Nej han ska ju lätt köra på batman 8)
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Hon har en katt som heter Batman :)
Men kan köpa en kudde då sen typ något klädesplagg, funderar på någon kofta :)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

rasmusborg skrev:Hon har en katt som heter Batman :)
Men kan köpa en kudde då sen typ något klädesplagg, funderar på någon kofta :)
ändrar min åsikt här, har hon en katt som heter batman så skulle jag lätt köpt en kudde med batman på :mrgreen:
16rieju16
Elmoped

Inlägg av 16rieju16 »

Snart JUL! Jag är 16 och flickvännen 14 så undrar vad jag kan ge hon för något. Runt 300kr och något roligt påhitt , Ge tips!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

16rieju16 skrev:Snart JUL! Jag är 16 och flickvännen 14 så undrar vad jag kan ge hon för något. Runt 300kr och något roligt påhitt , Ge tips!
kolla tidigare inlägg så ser du massor ;)
Användarens profilbild
SNODDAS15
Farsans gamla zündapp

Inlägg av SNODDAS15 »

Hade köpt riktigt stora kuddar och nån mysig filt ;) är hon frusen av sig är det bara ännu bättre ;)
Rieju RR -03
Yasuni cross ml
Luftburk
12/48
92 munstycke
Högsta läget på nålen
90km/h topp
jack.lofgren skrev:Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket

Inlägg av Törnan »

ni kan ju inte köpa nån kudde -.- Hur kul skulle det va för er och få en kudde i julklapp? Här har du, denhär kan du ha när du sover God Jul

Ni måste ju slå på STORT eller iallafall ingen tråkig kudde.

En tröja är ju bra för då kan hon/han ha den på sig och andra ser vad hon/han har fått också och det gör man ju inte om man får en kudde t.ex
Always Törnan ;)

Avslutade projekt :)
Andra Dt50x:en ;)
740-traktorn ;)

Bild
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Gå in på spreadshirt.se och designa din egna tröja. Tex "kalle<3kisa", slår riktigt bra kan jag säga!!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket

Inlägg av Törnan »

DEA!! skrev:Gå in på spreadshirt.se och designa din egna tröja. Tex "kalle<3kisa", slår riktigt bra kan jag säga!!
Är ju mycke bättre och roligare att få :)
Always Törnan ;)

Avslutade projekt :)
Andra Dt50x:en ;)
740-traktorn ;)

Bild
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Nån mer som är orolig varenda gång dom ska gå ut (o dricka alkohol) med sin partner? Att en nassa skit ska skapas pga alkoholen?
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

DEA!! skrev:Nån mer som är orolig varenda gång dom ska gå ut (o dricka alkohol) med sin partner? Att en nassa skit ska skapas pga alkoholen?
Nej, chilla med alkoholen om du känner oro över att den ska skapa problem! Tänk på att man ofta överreagerar under berusning!

Kolla In Min KTM Senda!

Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Skulle skippa alkoholen. Försök att komma ifrån alkoholen. Gör något annat trevligt istället så kan ni ju istället ta ett glas vin till något fint käk då man dricker med måtto. Oftast är det väll alkoholen som är orsaken till att alla förhållanden tar slut. Kom överens med min tjej att vi inte ska på fester mer eller dricka förutom hemma då till en middag :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Vi har festat och så nu under 1 år och tankarna börjar släppa... men tänker liksom det värsta i onödan :(
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

DEA!! skrev:Vi har festat och så nu under 1 år och tankarna börjar släppa... men tänker liksom det värsta i onödan :(
Tänk inte på de! De har inte hänt på 1år, varför skulle de hända nu?
Händer de då får hon se till och ha en bra anledning, och du får veta vart du har henne!

Kolla In Min KTM Senda!

Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Får väl tänka så! :)
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Känns lite osäkert mellan bruden och mig. Hon säger att hon är rädd att förlora mig hela tiden medan jag blir typ arg så fort jag bara ser henne. Hon gick på fester förut och blev förbannad en kväll och sa att om hon vill ha kvar mig får hon lägga av med drickandet HELT. Men det är liksom efter jag sa det där som det känns så konstigt mellan henne och mig. Sa det där om drickandet för 5 dagar sen och hon har inte druckit något efter det. Men har svårt att lita på henne efter att hon gjort vissa saker tidigare mot mig. Sen så sitter hon och snackar med typ 40 andra snubbar och tar kontakten med massa snubbar hon inte snackat med innan på sms eller Facebook. Och det ät någon jävla snubbe som sitter och skickar fucked up bilder på snapchat till henne, typ poserar och aa jag vette fan alltså och hon anklagar även mig för att jag är otrogen med någon.

Hon var på en fest och då kom en kille fram till henne och började snacka sen sa hon ifrån antar jag och sa att hon hade kille och då berätta hon att det var jag. Men då säger tydligen den där snubben enligt henne att han har hört att JAG är tillsammans med en blond jävla bitch och umgås med henne. Grejen att när jag frågade tjejen vad den där tjejen i så fall hette så visste hon inte och enligt tjejens syrra så om någon skulle sagt så där så vill man ju veta vad den där blonda bruden nu heter så hennes syrra tror tjejen bara hittade på allt det där på grund av något jag inte vet varför.

Alltså det är en skit konstig känsla mellan oss. Jag blir sur så fort jag ser henne på grund av att jag vet knappt om talar sanning eller ljuger. Hon verkar ljuga så mycket så hon själv tror på sina egna lögner.

Vet inte vad jag ska göra, vill ju inte lämna henne utan att ge det hela en chans. Måste prata med henne om det här idag men vad ska jag säga och hur ska jag gå till väga för att det kanske kan vända och bli bra igen?

Help me :(
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

rasmusborg skrev:Känns lite osäkert mellan bruden och mig. Hon säger att hon är rädd att förlora mig hela tiden medan jag blir typ arg så fort jag bara ser henne. Hon gick på fester förut och blev förbannad en kväll och sa att om hon vill ha kvar mig får hon lägga av med drickandet HELT. Men det är liksom efter jag sa det där som det känns så konstigt mellan henne och mig. Sa det där om drickandet för 5 dagar sen och hon har inte druckit något efter det. Men har svårt att lita på henne efter att hon gjort vissa saker tidigare mot mig. Sen så sitter hon och snackar med typ 40 andra snubbar och tar kontakten med massa snubbar hon inte snackat med innan på sms eller Facebook. Och det ät någon jävla snubbe som sitter och skickar fucked up bilder på snapchat till henne, typ poserar och aa jag vette fan alltså och hon anklagar även mig för att jag är otrogen med någon.

Hon var på en fest och då kom en kille fram till henne och började snacka sen sa hon ifrån antar jag och sa att hon hade kille och då berätta hon att det var jag. Men då säger tydligen den där snubben enligt henne att han har hört att JAG är tillsammans med en blond jävla bitch och umgås med henne. Grejen att när jag frågade tjejen vad den där tjejen i så fall hette så visste hon inte och enligt tjejens syrra så om någon skulle sagt så där så vill man ju veta vad den där blonda bruden nu heter så hennes syrra tror tjejen bara hittade på allt det där på grund av något jag inte vet varför.

Alltså det är en skit konstig känsla mellan oss. Jag blir sur så fort jag ser henne på grund av att jag vet knappt om talar sanning eller ljuger. Hon verkar ljuga så mycket så hon själv tror på sina egna lögner.

Vet inte vad jag ska göra, vill ju inte lämna henne utan att ge det hela en chans. Måste prata med henne om det här idag men vad ska jag säga och hur ska jag gå till väga för att det kanske kan vända och bli bra igen?

Jag har samma känslor för min brud, vart ihop något år nu typ, men hon har festat och hon håller på så, och i början gick jag hela kvällarna med klumpen i magen när hon var iväg, var så rädd att hon skulle hålla på med någon annan. JAg får mitt körkort betalt om jag inte dricker innan jag fyller 18 så jag går aldrig på fester eller nåt sånt, tycker inte det är roligt, men hon tycker ju det och går hela tiden :/ Jag fick helt enkelt lära mig att lita på henne, och även om det fortfarande kommer upp en klump i magen så får jag bara acceptera att hon får göra som hon vill, och jag litar på att hon håller sig kvar till mig.

Jag tycker du ska prata med henne, och säg vad du känner. Håll inte igen, men samtidigt ska du inte gå på henne och säga allt negativt, utan låt henne förklara sig och motivera varför hon har gjort vissa saker etc. Sen tycker jag att man kanske får komma överens om att kanske inte gå på fester och liknande?

Jag har ju varit ganska tydlig med min tjej att hon får gå på fester om hon vill, men att jag inte gillar att hon dricker och håller på eftersom jag vet vad som kan hända om någon dricker för mycket osv.... Och nu så har hon sagt att hon inte ska dricka mer tills sin 18:års dag. Hon smakar ju när hon är hemma och så, kanske får smaka en whiskey av sina päron etc, men annars så dricker hon inte. Går hon på fest tar hon max någon liten dricka, sen är det nog :) Gillar fortfarande inte att hon festar, känner mig så otrygg och även om jag litar på henne så litar jag INTE på alla *fult ord* och fulla svennar som går på henne om hon dricker för mycket :/ Särskilt nu när hon ska till spanien nästa år, och där håller hon inte igen på drickandet, där dricker hon och hennes syrra som fan, och jag följer ju inte med till spanien, så jag kan inte hålla någon koll på henne :( Där vet jag fortfarande inte vad jag ska göra :/

Nu blev det en fråga och lite svar kanske, förlåt :P men vi sitter i lite liknande situationer kanske :/
Bild
Användarens profilbild
vicke1112
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av vicke1112 »

Ibland blir man då jävla trött. Dejtade en tjej som sa att hon tyckte om mig. Och nu när jag var hos henne så höll hon på med en tjej. Blir så trött ibland. Varför ska folk bete sig så
lärling på Agria Trädgårdsmaskiner i Kållered

fordon jag haft: piaggio ciao -87 bondtrimmad. piaggio nrg mc2 extreme -03 portad cylinder + effektrör. yamaha aerox -02 helrenoverad, stylad, stage6 70cc, mm. nuvarande fordon: gilera runner sp50 -03 portad och ombyggt rör. baotian cityrider -08 72cc, mm. aprilia SR50 ditech -01 portad. saab 900 -96
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

rasmusborg skrev:Känns lite osäkert mellan bruden och mig. Hon säger att hon är rädd att förlora mig hela tiden medan jag blir typ arg så fort jag bara ser henne. Hon gick på fester förut och blev förbannad en kväll och sa att om hon vill ha kvar mig får hon lägga av med drickandet HELT. Men det är liksom efter jag sa det där som det känns så konstigt mellan henne och mig. Sa det där om drickandet för 5 dagar sen och hon har inte druckit något efter det. Men har svårt att lita på henne efter att hon gjort vissa saker tidigare mot mig. Sen så sitter hon och snackar med typ 40 andra snubbar och tar kontakten med massa snubbar hon inte snackat med innan på sms eller Facebook. Och det ät någon jävla snubbe som sitter och skickar fucked up bilder på snapchat till henne, typ poserar och aa jag vette fan alltså och hon anklagar även mig för att jag är otrogen med någon.

Det där är riktigt svårt! Den enda vettiga saken är att pratat om det.. givetvis ska hon få göra vad hon vill, men sätt tillbaka med en nolltolerans på skandaler!
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

Du kommer förmodligen tycka att detta svaret är väldigt hårt och förmodligen inte de du vill höra. Men det är det rätta enligt mig!

Har läst mer om dig o din brud tidigare! Ni hade ju problem, de var även slut ett tag om jag inte missminner mig? Otrohet osv?
Då sa du att du ville ge de en chans till!

Du har gett henne den chansen nu, ni bråkar återigen! Tycker inte det är något du ska fortsätta kämpa för! Om det är någon som ska få kämpa i ert förhållande nu så är de din brud. Antingen så dumpar du henne direkt, säger att de funkar inte osv, du gav henne en chans men hon sumpade den! Du är inte villig och lägga mer energi på någonting som inte gör dig mycket gladare i slutändan.

Eller så ger du henne ett ultimatum (Vilket jag tycker är lågt). Du säger antingen väljer du mig, eller dom du skriver med på snap/facebook osv.

Tycker verkligen inte att du ska fortsätta kämpa för de, börja dra dig ifrån henne, se hur hon reagerar. Hon kanske inte har samma känslor som du tror...

Mitt sista tips är: Tänk inte med ballen, använd hjärnan! Vad är de bästa för dig? Hur mår du som bäst, visst dumpar du henne mår du dåligt ett tag, men sedan lär de släppa!
Nu vet jag inte om du tänker såhär men de är rätt vanligt att killar tänker: Jag kan inte dumpa henne, vi passar kanske inte men jag får ligga! De är ju nice. TÄNK INTE SÅ, glöm dom tankarna direkt! De ger inget positivt.

I slutändan är de du som bestämmer. Men här har du mina råd och åsikter.

Kolla In Min KTM Senda!

Användarens profilbild
Arkstar
Gasres
Kontakt:

Inlägg av Arkstar »

Som MrAndersson sa så även jag läst att du har haft problem med samma brud osv..
Nu drar jag MrAnderssons replik att det här är mina åsikter och råd:
Jag personligen tycker att du är för snäll mot henne.
Du har ju gett henne en till chans och jag ser det som att hon sumpa den
Antingen så drar du en riktig jävla snack med henne och visa att du är lack som fan så att hon vaknar till annars så gör som MrAndersson sa om att välja mellan dig eller sina snap/fb pojkar.

Lycka till Rasmus, är mer på din sida en din bruds sida då hon verkar inte fatta vad förhållande går ut på.. (lite hårt sagt men aa..)
StuntRoxx Projektet! SÅLD! :shock:
Beta Ark Projektet! SÅLD! :shock:
Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! :roll:
Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15! 8)
Klicka här för att komma till min biltråd!
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Jo jag kanske är för snäll faktiskt. Hon har varit otrogen 3 gånger så har förlåtit henne 3 gånger. Hennes mamma och hennes storasyster har börjat säga att jag ska lämna henne på grund av hur dåligt hon behandlar mig. Likaså mina föräldrar och alla mina kompisar och till och med en del av hennes kompisar. Har mycket press på mig om man nu ska kalla det för press men det är svårt att släppa någon som man så gärna vill lyckas med men antar att det kanske är som ni säger att jag går in mer för henne än vad hon gör för mig. Köpte rosor till henne förra veckan då vi hade varit tillsammans 6 månader och det gjorde jag mest för att jag är en sådan person att om någon betyder mycket för mig så försöker jag verkligen visa det på alla möjliga sätt. Hon blev glad för stunden, eller aa vet inte riktigt det såg lite ut som hon kämpade för att få fram ett leende. Hennes mamma verkade vara mer glad än vad hon själv var sen dagen efter så kom jag till henne på kvällen men hann bara vara där i 20 minuter för sen dissa hon mig för att en kompis mådde dåligt och sen drog dom två på fest istället så känns som hon prioriterar annat före mig och det är svårt att tänka så här om en person man trodde verkligen älskade än men att allt istället visar sig vara en lögn.
Om man ska göra sluta i och med att alla säger att jag ska göra det (t.o.m hennes familj) så är det därför jag blir så sur på henne nu när jag träffar henne. Får inte ut ett ord för när man är hemma hos henne hela tiden så blir man ju påmind av hennes familj och då får jag värsta klumpen i halsen eftersom dom säger att jag ska dumpa henne. Blir en jävla press på mig men hennes familj tycker jag är jätte trevlig och hennes mamma tycker jag är jätte trevlig för dom har en hund och katter som jag och är besatt av likaså djuren av mig så det är väll djuren som sprider glädjen så fort jag kliver innanför dörren där nu för tiden. Om henne familj säger att jag ska lämna henne kanske jag borde inse hur dåligt hon egentligen behandlar mig just i och med att det är hennes familj som säger de orden. Hennes syrra tycker jag jag är värd något bättre..
Men för jävla svårt att intala sig själv allt det där när man själv innerst inne tycker om henne även fast man vet att man borde ändra sina känslor för henne.

Om jag nu ska lämna henne så hur ska jag gå till väga?
Vill i alla fall säga det framför henne men är det bara att gå sen?

Hon tror jag tycker hon är en slampa också för jag stör mig på att hon pratar med så många killar men det ska jag inte få skuldkänslor för va?
För hon får skriva med vilka hon vill men då förlorar hon mig, men har aldrig sagt till henne att hon är något sånt har aldrig sagt något taskig till henne heller så det får jag bara gå vidare med tror jag.

Alltså grejen är att var hos henne under dagen idag och då höll hon på lämna mig på grund av att jag nu enligt henne tycker att hon är en slampa men hon förlät mig men nu när jag skriver detta nu för stunden så känns det som att hon försöker få mig att känna mig dålig nu fast att hon egentligen har gjort allt taskigt mot mig. Men när jag då skulle gå där ifrån så fick jag ingen kram eller någonting hon bara stod där med värsta mördarblicken så tror det är dags att ta tag i det här nu om jag bara vågar.

Hennes syrra lade även till att det har inte blivit bättre sen vi träffades utan att det bara har blivit mer och mer bråk mellan oss under månaderna som gått så varför skulle det vända och bli bra nu helt plötsligt... kanske borde ta åt mig det och tänka efter att det är sant
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

rasmusborg skrev:Jo jag kanske är för snäll faktiskt. Hon har varit otrogen 3 gånger så har förlåtit henne 3 gånger. Hennes mamma och hennes storasyster har börjat säga att jag ska lämna henne på grund av hur dåligt hon behandlar mig. Likaså mina föräldrar och alla mina kompisar och till och med en del av hennes kompisar. Har mycket press på mig om man nu ska kalla det för press men det är svårt att släppa någon som man så gärna vill lyckas med men antar att det kanske är som ni säger att jag går in mer för henne än vad hon gör för mig. Köpte rosor till henne förra veckan då vi hade varit tillsammans 6 månader och det gjorde jag mest för att jag är en sådan person att om någon betyder mycket för mig så försöker jag verkligen visa det på alla möjliga sätt. Hon blev glad för stunden, eller aa vet inte riktigt det såg lite ut som hon kämpade för att få fram ett leende. Hennes mamma verkade vara mer glad än vad hon själv var sen dagen efter så kom jag till henne på kvällen men hann bara vara där i 20 minuter för sen dissa hon mig för att en kompis mådde dåligt och sen drog dom två på fest istället så känns som hon prioriterar annat före mig och det är svårt att tänka så här om en person man trodde verkligen älskade än men att allt istället visar sig vara en lögn.
Om man ska göra sluta i och med att alla säger att jag ska göra det (t.o.m hennes familj) så är det därför jag blir så sur på henne nu när jag träffar henne. Får inte ut ett ord för när man är hemma hos henne hela tiden så blir man ju påmind av hennes familj och då får jag värsta klumpen i halsen eftersom dom säger att jag ska dumpa henne. Blir en jävla press på mig men hennes familj tycker jag är jätte trevlig och hennes mamma tycker jag är jätte trevlig för dom har en hund och katter som jag och är besatt av likaså djuren av mig så det är väll djuren som sprider glädjen så fort jag kliver innanför dörren där nu för tiden. Om henne familj säger att jag ska lämna henne kanske jag borde inse hur dåligt hon egentligen behandlar mig just i och med att det är hennes familj som säger de orden. Hennes syrra tycker jag jag är värd något bättre..
Men för jävla svårt att intala sig själv allt det där när man själv innerst inne tycker om henne även fast man vet att man borde ändra sina känslor för henne.

Hon tror jag tycker hon är en slampa också för jag stör mig på att hon pratar med så många killar men det ska jag inte få skuldkänslor för va?
För hon får skriva med vilka hon vill men då förlorar hon mig, men har aldrig sagt till henne att hon är något sånt har aldrig sagt något taskig till henne heller så det får jag bara gå vidare med tror jag.

Alltså grejen är att var hos henne under dagen idag och då höll hon på lämna mig på grund av att jag nu enligt henne tycker att hon är en slampa men hon förlät mig men nu när jag skriver detta nu för stunden så känns det som att hon försöker få mig att känna mig dålig nu fast att hon egentligen har gjort allt taskigt mot mig. Men när jag då skulle gå där ifrån så fick jag ingen kram eller någonting hon bara stod där med värsta mördarblicken så tror det är dags att ta tag i det här nu om jag bara vågar.

Hennes syrra lade även till att det har inte blivit bättre sen vi träffades utan att det bara har blivit mer och mer bråk mellan oss under månaderna som gått så varför skulle det vända och bli bra nu helt plötsligt... kanske borde ta åt mig det och tänka efter att det är sant
okej, du fick mitt meddelande, men när jag ser detta ska jag ändra vad jag sa: Är hon otrogen, lämna henne. Tyvärr polarn, MEN har hon gjort det kommer hon göra det igen, och är hon otrogen mot dig så är hon INTE värd dig, och du ska skita i henne, dumpa direkt! Hur snygg och snäll hon än verkar vara, ska du inte vara ihop med någon som kan vara otrogen, det kommer aldrig bli bra.
Bild
Användarens profilbild
Arkstar
Gasres
Kontakt:

Inlägg av Arkstar »

rasmusborg skrev:Jo jag kanske är för snäll faktiskt. Hon har varit otrogen 3 gånger så har förlåtit henne 3 gånger. Hennes mamma och hennes storasyster har börjat säga att jag ska lämna henne på grund av hur dåligt hon behandlar mig. Likaså mina föräldrar och alla mina kompisar och till och med en del av hennes kompisar. Har mycket press på mig om man nu ska kalla det för press men det är svårt att släppa någon som man så gärna vill lyckas med men antar att det kanske är som ni säger att jag går in mer för henne än vad hon gör för mig. Köpte rosor till henne förra veckan då vi hade varit tillsammans 6 månader och det gjorde jag mest för att jag är en sådan person att om någon betyder mycket för mig så försöker jag verkligen visa det på alla möjliga sätt. Hon blev glad för stunden, eller aa vet inte riktigt det såg lite ut som hon kämpade för att få fram ett leende. Hennes mamma verkade vara mer glad än vad hon själv var sen dagen efter så kom jag till henne på kvällen men hann bara vara där i 20 minuter för sen dissa hon mig för att en kompis mådde dåligt och sen drog dom två på fest istället så känns som hon prioriterar annat före mig och det är svårt att tänka så här om en person man trodde verkligen älskade än men att allt istället visar sig vara en lögn.

Även hennes föräldrar tycker att du ska dumpa henne..
Gör så här att du går hem till henne och säger att du vill prata om en sak.
Börja med typ '' Jag tror inte att det här funkar mellan oss, jag pallar inte mer med bråk och dramatik mellan oss.. jag har gett dig massor med chanser men du sumpar dem eller skiter i dem och du förbättrar dig inte alls.. så jag tycker att vi borde sluta ses och att det är bättre om vi går skilda vägar istället.'' eller a typ liknande!
StuntRoxx Projektet! SÅLD! :shock:
Beta Ark Projektet! SÅLD! :shock:
Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! :roll:
Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15! 8)
Klicka här för att komma till min biltråd!
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

Dumpa henne! Du vet att de är de rätta!

Åk hem till henne, inte vara pluttinuttig utan sätt dig med henne någonstans, säg precis som de är. Du gör slut, blabla. Sedan om du vill kan du ju säga "hejdå" till hennes familj oså dra!

Ha inte dåligt samvete för att din brud pratar med massa andra. Hon om någon ska ha de.

Om hennes syster ser bra ut kan du ju alltid satsa på henne! 8) Helt ärligt, kanske inte direkt men i framtiden!

Fokusera nu på och dumpa din tjej! Gör de så snabbt som möjligt, annars börjar du vela! Känner du dig orolig prata med hennes familj innan!

Kolla In Min KTM Senda!

Skriv svar