meanzick skrev:Skulle vilja ha den bilden man får på bdb då man inte valt ngn egen fast i en annan rolig färg Ska ha den på bdb också, ngn som vill hjälpa mig ?
meanzick skrev:Skulle vilja ha den bilden man får på bdb då man inte valt ngn egen fast i en annan rolig färg ;) Ska ha den på bdb också, ngn som vill hjälpa mig ?
meanzick skrev:Skulle vilja ha den bilden man får på bdb då man inte valt ngn egen fast i en annan rolig färg Ska ha den på bdb också, ngn som vill hjälpa mig ?
Hey! Skulle vilja ha en ganska så mörk bild mörkblå, med en fin text. Text: Drager goes by Mallossi. Lägg till en Mallossi Cylinder eller något annat skoj ifrån Mallossi. Tack!
Tjaa, skulle någon kunna göro om den här bilden så att den får svarta kåpor med vita sidopaneler, ingen böga, ta bort backspegeln, bättra på bilden lite i största allmänhet och skriva YzTerge snyggt i vänstra hörnet.
Vill ha den i storlek 150x300
Senast redigerad av YzTerge den 13 april 2009, 20:58, redigerad totalt 2 gång.
Terge, Tjaa, söker yz 125 grejer:P Haru nått så pma;D
Drager skrev:Hey! Skulle vilja ha en ganska så mörk bild mörkblå, med en fin text. Text: Drager goes by Mallossi. Lägg till en Mallossi Cylinder eller något annat skoj ifrån Mallossi. :) Tack!
! ! ! OBS ! ! !
Jag kan vara rätt inaktiv på avatar-produktions-fronten ett tag framöver!
Har formaterat datorn så alla mina tillbehör till Photoshop är borta atm.
Arguing on the internet is like running the Special Olympics.
Even if you win you're still retarded!
Drager skrev:Hey! Skulle vilja ha en ganska så mörk bild mörkblå, med en fin text. Text: Drager goes by Mallossi. Lägg till en Mallossi Cylinder eller något annat skoj ifrån Mallossi. Tack!
perre92 skrev:Heej, nån som skulle kunna fixa ny avatar för mig nu?
Min brud e hon i mitten så om nån kunde klippa ut bara henne och lägga en annan bakrund kanske och skriva nå fint.
Vad för fint ?
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
YzTerge skrev:Tjaa, skulle någon kunna göro om den här bilden så att den får svarta kåpor med vita sidopaneler, ingen böga, ta bort backspegeln, bättra på bilden lite i största allmänhet och skriva YzTerge snyggt i vänstra hörnet.
Vill ha den i storlek 150x300
Ingen som vill fixa det åt mig??
Terge, Tjaa, söker yz 125 grejer:P Haru nått så pma;D
tja, kan någon fixa en annan framstänka+blå växelpet+blåa broms/kopplingshandtag, andersson me nice text någon stans på bilden, sen ett ganska stort heboklisterärke på ramen och ett överliggande TK?? plz, plz, Tack så mkt på förhand
Derbi_senda93 skrev:
Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
Hej!, kan någon hjälpa mig att göra en nice avatar (har inte photoshop...) så skulle det vara schysst! ta en bild från mitt galleri, vilken som passar bäst som ni tycker. Det ska hellst vara en nice bakrund (går bra med sånna ränder som de flästa har) och yamahapojken med en nice text.
Tack på förhand!!
Derbi_senda93 skrev:
Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
YamahaPojken skrev:Hej!, kan någon hjälpa mig att göra en nice avatar (har inte photoshop...) så skulle det vara schysst! ta en bild från mitt galleri, vilken som passar bäst som ni tycker. Det ska hellst vara en nice bakrund (går bra med sånna ränder som de flästa har) och yamahapojken med en nice text.
Tack på förhand!!
Derbi_senda93 skrev: