DEA!! skrev:Händer det ngt med era riejus denna vinter nu då?
Joo jag ska slänga på en airsal 70cc cylinder och jag undrar hur mycket olja jag ska blanda i tanken, är det 3%? Och vilket tändstift jag ska använda br9es?
Det kommer hända en massa med min snart efter jul, crossplatta och miniblinkers ska på, höjningssats, en bättre undertail, polera, polera, polera och mer polering på olika delar. Efter min födelsedag (4:e februari), ska jag antingen lacka eller glanspolera fälgarna och fixa lite ljusstyling, neon, LED osv...
Så ja, har en massa planerat, kolla in projektet. Länk finns i min signatur.
SickRazer skrev:Det kommer hända en massa med min snart efter jul, crossplatta och miniblinkers ska på, höjningssats, en bättre undertail, polera, polera, polera och mer polering på olika delar. Efter min födelsedag (4:e februari), ska jag antingen lacka eller glanspolera fälgarna och fixa lite ljusstyling, neon, LED osv...
Så ja, har en massa planerat, kolla in projektet. Länk finns i min signatur.
Blir nog skit snyggt, funderar på miniblinkers på min också men orkar nog inte
Följer även ditt projekt, är inne lite då å då och kikar
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!
DEA!! skrev:Händer det ngt med era riejus denna vinter nu då?
Joo jag ska slänga på en airsal 70cc cylinder och jag undrar hur mycket olja jag ska blanda i tanken, är det 3%? Och vilket tändstift jag ska använda br9es?
någon som har koll på vad som är dom delarna som blir sunkiga på dracar ? ska ev köpa en om ngn dag , kommer troligen komma ett litet lätt projekt om den med :=
ml65 skrev:någon som har koll på vad som är dom delarna som blir sunkiga på dracar ? ska ev köpa en om ngn dag , kommer troligen komma ett litet lätt projekt om den med :=
Rieju, evighetsmaskin Ta bara en som är fräsch, en som kanske inte gått allt för långt... Och en med inge värstingtrim (du kanske föredrar det dock) men kan vara bra att ha lite originaldelar ifall man ska sälja den vidare. Köp en som är fräsch, det är mitt råd
ml65 skrev:någon som har koll på vad som är dom delarna som blir sunkiga på dracar ? ska ev köpa en om ngn dag , kommer troligen komma ett litet lätt projekt om den med :=
Rieju, evighetsmaskin Ta bara en som är fräsch, en som kanske inte gått allt för långt... Och en med inge värstingtrim (du kanske föredrar det dock) men kan vara bra att ha lite originaldelar ifall man ska sälja den vidare. Köp en som är fräsch, det är mitt råd
jag ska ha den och köra skiten ur , behöver ingen frech , tänkte om det var ngt som gav sig extra snabbt på dracar !
jag ska ha den och köra skiten ur , behöver ingen frech , tänkte om det var ngt som gav sig extra snabbt på dracar !
Haha, snäll med moppen din nemen, det som ger sig snabbt om du tänker köra hyper trimmat eller ja, jag vet ju inte hur trimmat du ska köra. Men kanske byta kedja och vev om du ska ha en som går