Xerove skrev:oj glömde säga det xD men det är en beta rr 50sm-05
bild på den:
setupen kommer troligen bli 19mm förgasare, och ett fet RÖR, öppet luftfilter och lite mer skit
riktigt snygg!
me nja tkr att de här Hebo rätt feta är snyggt till crossm.men ja ska köpa ett avgasrör till min aerox.vill ha ett lågvars rör å har en 70cc så midrace vet nån nå bra rör som är lågvarvs som ä bra??
tja nu vill ja låna tråden igen xD men jag undrar vad det är för skillnad mellan dom här två giannellierna? ja vet ju att det ena hörs till Rieju mrx och det andra till Xps men vad kan de mer va?
har mrx/rrx/smx /o allt bredare ram än beta o Xps eller vad? kan de va skillnaden?
Jag äger en beta rr50-05 (för dom som inte har läst det ) och ja vet att det inte finns något fäste för överligande på dom mopederna men det går ju alltid att lösa
Xerove skrev:tja nu vill ja låna tråden igen xD men jag undrar vad det är för skillnad mellan dom här två giannellierna? ja vet ju att det ena hörs till Rieju mrx och det andra till Xps men vad kan de mer va?
har mrx/rrx/smx /o allt bredare ram än beta o Xps eller vad? kan de va skillnaden?
Jag äger en beta rr50-05 (för dom som inte har läst det ) och ja vet att det inte finns något fäste för överligande på dom mopederna men det går ju alltid att lösa
de ä ju samma rör olika priser, vet ej
btw, riktigt het moppe du har
lätt Hebo det är asgrym effekt och mycket snyggt metrakit rostar så lätt (vilket Hebo inte gör för det är nickelpläterat) visseligen ger mk mer axx medan Hebo ger myycket gooo topp med fint axx jag rekomenderar Hebo starkt
Kan jag dra pluggarna och sätta på sportluftfilter på min Derbi Senda drd -03:a när jag har helt ny originalcylinder på,utan att den skär?Bara jag tar det lugnt med växlingen och så vill säga
Koniz skrev:Kan jag dra pluggarna och sätta på sportluftfilter på min Derbi Senda drd -03:a när jag har helt ny originalcylinder på,utan att den skär?Bara jag tar det lugnt med växlingen och så vill säga
JAG har en konstig fråga:P alså jag tror jag ska packa i lite mer ull i mitt Hebo bufanda för vissa som klagar men det var en som sa att det skulle gå sämre om jag la i mer ull i dämparen:S det kan väll inte stämma????
alså att typ ullen skulle strypa lite i dämparen:S
mrxrider skrev:JAG har en konstig fråga:P alså jag tror jag ska packa i lite mer ull i mitt Hebo bufanda för vissa som klagar men det var en som sa att det skulle gå sämre om jag la i mer ull i dämparen:S det kan väll inte stämma????
alså att typ ullen skulle strypa lite i dämparen:S
gött ska sticka in te stan i helgen och köpa popnit och dämp ull sen använda en dremmel att få bort nitarna och packa skiten:P
fast kan man lägga i nått annat som dämpar mer utan att strypa?? min kompishar provat att packat med typ metalskivor och lite sånt dämparen vägde 4kg:P