Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Lucass
Elmoped

Inlägg av Lucass »

1år och 4månader med min tjej idag! :)
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott

Inlägg av Rangad »

Hur använder ni ordet älskar? Är det nåt man säger till en tjej efter några månader tillsammans eller kan man säga det om man till exempel ska fråga ut henne för första gången. Vad är er syn på styrkan av ordet?
Alltså': Jag älskar dig inte att "älska"
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Derbi_MackaN »

Rangad skrev:Hur använder ni ordet älskar? Är det nåt man säger till en tjej efter några månader tillsammans eller kan man säga det om man till exempel ska fråga ut henne för första gången. Vad är er syn på styrkan av ordet?
Älskar du henne så ska du ju säga det när du tycker det är läge, är iinte så svårt bara man älskar den personen så :)
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

Rangad skrev:Hur använder ni ordet älskar? Är det nåt man säger till en tjej efter några månader tillsammans eller kan man säga det om man till exempel ska fråga ut henne för första gången. Vad är er syn på styrkan av ordet?
Va fan, älskar, i "jag älskar dig" är ett starkt ord och tyvärr så blir det ordet våldtaget utav alla snorungar som inte förstår värdet i ordet eller förhållande nu för tiden, blir tillsammans när de känt varandra i tre veckor för att de är lite småkära, älskar varandra direkt när de har ett förhållande på Facebook, men hatar varandra två veckor senare när det tar slut.

Så jag använder inte ordet älskar eftersom jag inte har en flickvän, när jag väl har det så kommer hon få höra det när jag verkligen älskar henne och inte säger det bara för att, som de flesta gör.
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

ta bort bannen nu FATTIGASTE
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

Någon som har hunnit köpa julklappar till eran partner än?:)
Och om ja, vad köpte ni då?:)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist

Inlägg av FreZz »

Fatzy skrev:Någon som har hunnit köpa julklappar till eran partner än?:)
usch nej värsta tiden på året är alla hjärtans dag(om man har flickvänn) födelsedagar och jul -.- har så jävulst sämst fantasi.
Quattro lyfe
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

FreZz skrev:
usch nej värsta tiden på året är alla hjärtans dag(om man har flickvänn) födelsedagar och jul -.- har så jävulst sämst fantasi.
Samma här :/
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

FreZz skrev:

ge dom en rejäl omgång och en stor ask choklad så blir dom nöjda! :wink:
Användarens profilbild
Pulze
Frihamnen Crew

Inlägg av Pulze »

Demuz skrev:
FreZz skrev:

det låter som en plan? ;)
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

Pulze skrev:
Demuz skrev:
FreZz skrev: usch nej värsta tiden på året är alla hjärtans dag(om man har flickvänn) födelsedagar och jul -.- har så jävulst sämst fantasi.

Jag trodde julafton var speciell?;)
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

Fatzy skrev:[spoiler]
Pulze skrev:
Demuz skrev:

[/spoiler]

skämt åsido men jag brukar be min brud om massor med förslag på vad hon vill ha och sen så väljer jag något eller några av sakerna :P

i år blir det detta till bruden: underkläder,choklad,spotify premium, minneskort till hennes kamera och en fotoram med en bild på mig själv :wink:
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

Demuz skrev:
Fatzy skrev:[spoiler]
Pulze skrev: det låter som en plan? ;)
[/spoiler]

skämt åsido men jag brukar be min brud om massor med förslag på vad hon vill ha och sen så väljer jag något eller några av sakerna :P

i år blir det detta till bruden: underkläder,choklad,spotify premium, minneskort till hennes kamera och en fotoram med en bild på mig själv :wink:
Underkläder= Vinn för dig
Choklad= Vinn för dig, då ni antagligen delar på de!
Spotify Premium= Vinn för dig, ni kan lyssna på hennes mobil om ditt batteri är slut.
MInneskort= Vinn för dig, hon kan ta massa "privata" bilder o skicka till dig! Även ta kort på alla saker ni gör tillsammans!
Fotoram= Vinn för henne, för inte fan ger du henne den för att du vill kolla på dig själv hela tiden? :roll:

Riktigt bra där Demuz! Alla julklappstips mottages med glädje kan ja lova! ^^
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Den mest underbara känslan måste vara när man varit hos en tjej och varit superultrakåt och inte får ha kommit till.. kulorna smärtar lite? helt blå.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Rydholms
Svårstartad skrothög

Inlägg av Rydholms »

Var på g med en tjej i somras. i 4 månader!
sen strula vi och sen när jag kom hem överlycklig fick jag ett sms från henne att hon var osäker. vadå osäker efter 4 jävla månader. dagen efter åkte båda vi utomlands. asså inte tillsammans utan att vi åkte med våra familjer. hon till Kroatien och jag Cypern. hon skulle bestämma sig hur hon ville ha det då. efter 2 veckor! blev det nått? NÄ! hon fega ur.

ville bara skriva detta :D
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

tjejer är komplicerade varelser..
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

DEA!! hade samma problem fast hon ville men hon var oskuld, så hon fick för ont och ville inte ha de längre och inte velat sen dess-.- och värsta var ju att man legat och retat varande liksom hela natten så man var ju lagom kåt

kom inte äns in, asså värsta stunden i mitt liv seriöst, så jooooobbigt, hela natten har man försökt, men NÄ

sen en till fråga, vart drar ni gränsen med någon ni kan ligga med ? asså åldern? rolig fråga bara :)

själv är de högst två år men då får dem fan vara mogna, annars 1 år, är 96*a
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

david96 skrev:DEA!! hade samma problem fast hon ville men hon var oskuld, så hon fick för ont och ville inte ha de längre och inte velat sen dess-.- och värsta var ju att man legat och retat varande liksom hela natten så man var ju lagom kåt

kom inte äns in, asså värsta stunden i mitt liv seriöst, så jooooobbigt, hela natten har man försökt, men NÄ

sen en till fråga, vart drar ni gränsen med någon ni kan ligga med ? asså åldern? rolig fråga bara :)

Allt utan blöja går att töja! :twisted:

Nä men beror på, typ 2år tycker jag, men inte om man är 15 och vill ligga med en som är 13 :roll: där går iaf min gräns, men jag är 17 så 15 är max för mig.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Det där med åldern ändras med åldern tror jag. Jag är 19 och kan strecka mig till en som är 16 (96a). Men efter 20 tror jag att åldern spelar mindre roll sålänge man inte ska skaffa barn :)
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Derbi_MackaN »

är 96:a och min brud är 98:a, ganska vanligt. funkar perfekt :)
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket

Inlägg av Jönköping »

Bara jag som är helt jävlar ensam här eller :( Dela med er för helvete :)
Alyzzzer
Kinaraket

Inlägg av Alyzzzer »

Jönköping skrev:Bara jag som är helt jävlar ensam här eller :( Dela med er för helvete :)
Hehe nee då samma här...
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd

Inlägg av TechnoMen »

david96 skrev:DEA!! hade samma problem fast hon ville men hon var oskuld, så hon fick för ont och ville inte ha de längre och inte velat sen dess-.- och värsta var ju att man legat och retat varande liksom hela natten så man var ju lagom kåt

Varit med om samma sak.. Inte alls kul men jag var så taskig så när hon somna vid 4 så tog jag bussen vid halv 6.. xD När hon vakna ringde hon mig och jag sa att jag inte ville ha något.. Dock tycker jag de var väldigt taskigt nu när jag tänker tillbaka på de.. :roll: Och med tanke på gräns sätter jag den på 98a i nödfall är själv 97a.. Vill inte ha sex med någon som är yngre, har hänt en gång på fyllan.. :lol:
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket

Inlägg av NOName? »

1 år yngre, sen äldre så spelar inte lika stor roll :) är 97a

bra tips på presenter mottages

mamma
syster (fyller 18 )
pappa
flickvän (fyller 16)
Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last

Inlägg av AndreWidestedt »

Jönköping skrev:Bara jag som är helt jävlar ensam här eller :( Dela med er för helvete :)
Hörredu! Plötsligt händer det! Du måste bara våga ta lite iniativ, jag åkte 30mil buss för att träffa min nuvarande flickvänn för första gången. Innan dagen ja for hade jag varit på fest, så ja va bakis och hade sovit 2timmar, sen städat en hel lokal. Gäller bara att visa att man verkligen är redo att satsa!
Helt Räser
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

AndreWidestedt skrev:
Hörredu! Plötsligt händer det! Du måste bara våga ta lite iniativ, jag åkte 30mil buss för att träffa min nuvarande flickvänn för första gången. Innan dagen ja for hade jag varit på fest, så ja va bakis och hade sovit 2timmar, sen städat en hel lokal. Gäller bara att visa att man verkligen är redo att satsa!
30 mil? Sundsvall eller övik? :)
Användarens profilbild
AndreWidestedt

Fatzy skrev:
AndreWidestedt skrev:
Dorrotea ;)
Helt Räser
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

AndreWidestedt skrev:
Fatzy skrev:
AndreWidestedt skrev: Hörredu! Plötsligt händer det! Du måste bara våga ta lite iniativ, jag åkte 30mil buss för att träffa min nuvarande flickvänn för första gången. Innan dagen ja for hade jag varit på fest, så ja va bakis och hade sovit 2timmar, sen städat en hel lokal. Gäller bara att visa att man verkligen är redo att satsa!
Dorrotea ;)
Mitt i skogen :D
Aja, hoppas att det går bra för er iaf :)
Användarens profilbild
AndreWidestedt

Fatzy skrev:
AndreWidestedt skrev:
Fatzy skrev: 30 mil? Sundsvall eller övik? :)
Dorrotea ;)
Yepp, hon bor tillochmed 5 mil utanför (mot fjället). Och ja de går bra för oss just nu iaf, 3 månander snart!
Helt Räser
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

AndreWidestedt skrev:
Fatzy skrev:
AndreWidestedt skrev: Dorrotea ;)
Yepp, hon bor tillochmed 5 mil utanför (mot fjället). Och ja de går bra för oss just nu iaf, 3 månander snart!
Ännu längre bort? :o
Grattis!

Jag och min tjej har varit tillsammans i 6 månader idag :)
Användarens profilbild
Robbdog
Elmoped

Inlägg av Robbdog »

Hej, haha undrar nu hur man ska officiellt bli ihop alltså hur man ska säga elr uttrycka sej. Javet ju att vi tycker om varann osvosvosv och har ett så att säga ett ''inofficiellt'' förhållande, men hur ska man säga för att göra de officiellt, har på nå sätt problem me detta.. :P
Användarens profilbild
AndreWidestedt

Robbdog skrev:Hej, haha undrar nu hur man ska officiellt bli ihop alltså hur man ska säga elr uttrycka sej. Javet ju att vi tycker om varann osvosvosv och har ett så att säga ett ''inofficiellt'' förhållande, men hur ska man säga för att göra de officiellt, har på nå sätt problem me detta.. :P
Det beror helt på när man känner att man ska gå ut med att man är tillsammans, jag väntade 3 veckor med min flickvänn innan vi gick ut med att vi officiellt är tillsammans (La ut på FB osv.)
Helt Räser
Användarens profilbild
AndreWidestedt

[spoiler]
Fatzy skrev:
AndreWidestedt skrev:
Fatzy skrev: Mitt i skogen :D
[/spoiler]
Grattis!

Härlig, blire att fira? :)[/spoiler]
Helt Räser
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

AndreWidestedt skrev:
Robbdog skrev:Hej, haha undrar nu hur man ska officiellt bli ihop alltså hur man ska säga elr uttrycka sej. Javet ju att vi tycker om varann osvosvosv och har ett så att säga ett ''inofficiellt'' förhållande, men hur ska man säga för att göra de officiellt, har på nå sätt problem me detta.. :P
Det beror helt på när man känner att man ska gå ut med att man är tillsammans, jag väntade 3 veckor med min flickvänn innan vi gick ut med att vi officiellt är tillsammans (La ut på FB osv.)
Jag och min tjej var på g i några veckor innan vi blev tillsammans. Sedan väntade vi typ några dagar/en vecka innan vi la ut på facebook. Men de flesta visste redan att vi var tillsammans redan innan det blev "officiellt" :)

(sorry om det konstigt, ser på film samtidigt^^)
AndreWidestedt skrev:[spoiler]
Fatzy skrev:
AndreWidestedt skrev: Yepp, hon bor tillochmed 5 mil utanför (mot fjället). Och ja de går bra för oss just nu iaf, 3 månander snart!
[/spoiler]
Grattis!

Härlig, blire att fira? :)[/spoiler]
Inte idag tror jag.. :/
Användarens profilbild
Robbdog
Elmoped

Inlägg av Robbdog »

Har redan haft på g med henne i 3-4 veckor men hur ska ja säija till henne för att vi ska bli officiallt ihop :D Vet att hon också vill. :D
Skriv svar