Älskar du henne så ska du ju säga det när du tycker det är läge, är iinte så svårt bara man älskar den personen såRangad skrev:Hur använder ni ordet älskar? Är det nåt man säger till en tjej efter några månader tillsammans eller kan man säga det om man till exempel ska fråga ut henne för första gången. Vad är er syn på styrkan av ordet?
Alltså': Jag älskar dig inte att "älska"
Va fan, älskar, i "jag älskar dig" är ett starkt ord och tyvärr så blir det ordet våldtaget utav alla snorungar som inte förstår värdet i ordet eller förhållande nu för tiden, blir tillsammans när de känt varandra i tre veckor för att de är lite småkära, älskar varandra direkt när de har ett förhållande på Facebook, men hatar varandra två veckor senare när det tar slut.Rangad skrev:Hur använder ni ordet älskar? Är det nåt man säger till en tjej efter några månader tillsammans eller kan man säga det om man till exempel ska fråga ut henne för första gången. Vad är er syn på styrkan av ordet?
Alltså': Jag älskar dig inte att "älska"
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Samma här :/FreZz skrev:usch nej värsta tiden på året är alla hjärtans dag(om man har flickvänn) födelsedagar och jul -.- har så jävulst sämst fantasi.Fatzy skrev:Någon som har hunnit köpa julklappar till eran partner än?:)
Och om ja, vad köpte ni då?:)
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
FreZz skrev:usch nej värsta tiden på året är alla hjärtans dag(om man har flickvänn) födelsedagar och jul -.- har så jävulst sämst fantasi.Fatzy skrev:Någon som har hunnit köpa julklappar till eran partner än?:)
det låter som en plan?Demuz skrev:FreZz skrev:usch nej värsta tiden på året är alla hjärtans dag(om man har flickvänn) födelsedagar och jul -.- har så jävulst sämst fantasi.Fatzy skrev:Någon som har hunnit köpa julklappar till eran partner än?:)
ge dom en rejäl omgång och en stor ask choklad så blir dom nöjda!
Jag trodde julafton var speciell?;)Pulze skrev:det låter som en plan?Demuz skrev:FreZz skrev: usch nej värsta tiden på året är alla hjärtans dag(om man har flickvänn) födelsedagar och jul -.- har så jävulst sämst fantasi.
Fatzy skrev:[spoiler][/spoiler]Pulze skrev:det låter som en plan?Demuz skrev:
Jag trodde julafton var speciell?;)
Underkläder= Vinn för digDemuz skrev:Fatzy skrev:[spoiler][/spoiler]Pulze skrev: det låter som en plan?
Jag trodde julafton var speciell?;)
skämt åsido men jag brukar be min brud om massor med förslag på vad hon vill ha och sen så väljer jag något eller några av sakerna![]()
i år blir det detta till bruden: underkläder,choklad,spotify premium, minneskort till hennes kamera och en fotoram med en bild på mig själv
Allt utan blöja går att töja!david96 skrev:DEA!! hade samma problem fast hon ville men hon var oskuld, så hon fick för ont och ville inte ha de längre och inte velat sen dess-.- och värsta var ju att man legat och retat varande liksom hela natten så man var ju lagom kåt
kom inte äns in, asså värsta stunden i mitt liv seriöst, så jooooobbigt, hela natten har man försökt, men NÄ
sen en till fråga, vart drar ni gränsen med någon ni kan ligga med ? asså åldern? rolig fråga bara
själv är de högst två år men då får dem fan vara mogna, annars 1 år, är 96*a
Varit med om samma sak.. Inte alls kul men jag var så taskig så när hon somna vid 4 så tog jag bussen vid halv 6.. xD När hon vakna ringde hon mig och jag sa att jag inte ville ha något.. Dock tycker jag de var väldigt taskigt nu när jag tänker tillbaka på de..david96 skrev:DEA!! hade samma problem fast hon ville men hon var oskuld, så hon fick för ont och ville inte ha de längre och inte velat sen dess-.- och värsta var ju att man legat och retat varande liksom hela natten så man var ju lagom kåt
kom inte äns in, asså värsta stunden i mitt liv seriöst, så jooooobbigt, hela natten har man försökt, men NÄ
sen en till fråga, vart drar ni gränsen med någon ni kan ligga med ? asså åldern? rolig fråga bara
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
1 år yngre, sen äldre så spelar inte lika stor rolldavid96 skrev:DEA!! hade samma problem fast hon ville men hon var oskuld, så hon fick för ont och ville inte ha de längre och inte velat sen dess-.- och värsta var ju att man legat och retat varande liksom hela natten så man var ju lagom kåt
Hörredu! Plötsligt händer det! Du måste bara våga ta lite iniativ, jag åkte 30mil buss för att träffa min nuvarande flickvänn för första gången. Innan dagen ja for hade jag varit på fest, så ja va bakis och hade sovit 2timmar, sen städat en hel lokal. Gäller bara att visa att man verkligen är redo att satsa!Jönköping skrev:Bara jag som är helt jävlar ensam här ellerDela med er för helvete
30 mil? Sundsvall eller övik?AndreWidestedt skrev:Hörredu! Plötsligt händer det! Du måste bara våga ta lite iniativ, jag åkte 30mil buss för att träffa min nuvarande flickvänn för första gången. Innan dagen ja for hade jag varit på fest, så ja va bakis och hade sovit 2timmar, sen städat en hel lokal. Gäller bara att visa att man verkligen är redo att satsa!Jönköping skrev:Bara jag som är helt jävlar ensam här ellerDela med er för helvete
DorroteaFatzy skrev:30 mil? Sundsvall eller övik?AndreWidestedt skrev:Hörredu! Plötsligt händer det! Du måste bara våga ta lite iniativ, jag åkte 30mil buss för att träffa min nuvarande flickvänn för första gången. Innan dagen ja for hade jag varit på fest, så ja va bakis och hade sovit 2timmar, sen städat en hel lokal. Gäller bara att visa att man verkligen är redo att satsa!Jönköping skrev:Bara jag som är helt jävlar ensam här ellerDela med er för helvete
Mitt i skogenAndreWidestedt skrev:DorroteaFatzy skrev:30 mil? Sundsvall eller övik?AndreWidestedt skrev: Hörredu! Plötsligt händer det! Du måste bara våga ta lite iniativ, jag åkte 30mil buss för att träffa min nuvarande flickvänn för första gången. Innan dagen ja for hade jag varit på fest, så ja va bakis och hade sovit 2timmar, sen städat en hel lokal. Gäller bara att visa att man verkligen är redo att satsa!
Ännu längre bort?AndreWidestedt skrev:Yepp, hon bor tillochmed 5 mil utanför (mot fjället). Och ja de går bra för oss just nu iaf, 3 månander snart!Fatzy skrev:Mitt i skogenAndreWidestedt skrev: Dorrotea
Aja, hoppas att det går bra för er iaf
Det beror helt på när man känner att man ska gå ut med att man är tillsammans, jag väntade 3 veckor med min flickvänn innan vi gick ut med att vi officiellt är tillsammans (La ut på FB osv.)Robbdog skrev:Hej, haha undrar nu hur man ska officiellt bli ihop alltså hur man ska säga elr uttrycka sej. Javet ju att vi tycker om varann osvosvosv och har ett så att säga ett ''inofficiellt'' förhållande, men hur ska man säga för att göra de officiellt, har på nå sätt problem me detta..
Härlig, blire att fira?Fatzy skrev:[/spoiler]AndreWidestedt skrev:Yepp, hon bor tillochmed 5 mil utanför (mot fjället). Och ja de går bra för oss just nu iaf, 3 månander snart!Fatzy skrev: Mitt i skogen
Aja, hoppas att det går bra för er iaf
Ännu längre bort?
Grattis!
Jag och min tjej har varit tillsammans i 6 månader idag
Jag och min tjej var på g i några veckor innan vi blev tillsammans. Sedan väntade vi typ några dagar/en vecka innan vi la ut på facebook. Men de flesta visste redan att vi var tillsammans redan innan det blev "officiellt"AndreWidestedt skrev:Det beror helt på när man känner att man ska gå ut med att man är tillsammans, jag väntade 3 veckor med min flickvänn innan vi gick ut med att vi officiellt är tillsammans (La ut på FB osv.)Robbdog skrev:Hej, haha undrar nu hur man ska officiellt bli ihop alltså hur man ska säga elr uttrycka sej. Javet ju att vi tycker om varann osvosvosv och har ett så att säga ett ''inofficiellt'' förhållande, men hur ska man säga för att göra de officiellt, har på nå sätt problem me detta..
Inte idag tror jag.. :/AndreWidestedt skrev:[spoiler]Härlig, blire att fira?Fatzy skrev:[/spoiler]AndreWidestedt skrev: Yepp, hon bor tillochmed 5 mil utanför (mot fjället). Och ja de går bra för oss just nu iaf, 3 månander snart!
Ännu längre bort?
Grattis!
Jag och min tjej har varit tillsammans i 6 månader idag[/spoiler]