TuZx skrev:har hon sätt meddelandet?.eller skriv så här.
vill du ses på (tex) fredag på bio/fika/bowla/promenad/hemma kväll
saile96 skrev:TuZx skrev:har hon sätt meddelandet?.eller skriv så här.
jo hon ha sett medelandet och svarat nu 2 dar senare och jag ha sett hon på fb båda dagarnahon svara att hon ville ses men kan ta ett tag innan hon har tid pga provperiod
![]()
dea mjo så kan det va men då stelar hon jävligt svårflirtad![]()
fan tjejer är jodens största mysterium![]()
TuZx skrev:saile96 skrev:TuZx skrev:har hon sätt meddelandet?.eller skriv så här.
jo hon ha sett medelandet och svarat nu 2 dar senare och jag ha sett hon på fb båda dagarnahon svara att hon ville ses men kan ta ett tag innan hon har tid pga provperiod
![]()
dea mjo så kan det va men då stelar hon jävligt svårflirtad![]()
fan tjejer är jodens största mysterium![]()
har ni inte höstlov snart? då borde de passa in en dag där båda kan träffas?
TuZx skrev:fråga henne när hon tror hennes prov är slut
men som sagt tjata inte för mycket på hon
saile96 skrev:TuZx skrev:fråga henne när hon tror hennes prov är slut
jo skall försöka att int göra det
TuZx skrev:saile96 skrev:TuZx skrev:fråga henne när hon tror hennes prov är slut
jo skall försöka att int göra det
de var så jag gjorde mot ''linda'' hon sluta svara o så skrev jag inte mer,tog ca 2-3dagar sen skrev hon igen och vi har skrivit hela helgen osv.men nu svarar hon inte så får vänta tills hon gör dethon svara inte morse men inte när hon kom hem
som jag har sagt innan .ta inte hem hon första gången ni träffaszamme skrev:Brudproblem jao0!
Det är så att jag messar med världerns snygging! asså som är het! Skulle göra allt för att få träffa hennne. Vad ska jag göra? Är lite blyg av mig xD
Tips tack ^^
¨TuZx skrev:som jag har sagt innan .ta inte hem hon första gången ni träffaszamme skrev:Brudproblem jao0!
Det är så att jag messar med världerns snygging! asså som är het! Skulle göra allt för att få träffa hennne. Vad ska jag göra? Är lite blyg av mig xD
Tips tack ^^gå på tex bio om du är blyg
japp eller gå på stan osv funkar medzamme skrev:¨TuZx skrev:som jag har sagt innan .ta inte hem hon första gången ni träffaszamme skrev:Brudproblem jao0!
Tips tack ^^gå på tex bio om du är blyg
okej, tack. ska höra me henne!
lugna dig lite,ge henne tid.bättre du väntar 3-4dagar sen försöker igenSeenz skrev:Går inte i samma skola :/ men jag ska försökachrillez skrev:Gå fram och prata med henne i skolan ? eller fråga vad du har gjort typ. efter hon slutat skriva : Har jag gjort något? du vill ju inte ens prata med mig
hur menar du med att vänta? Vänta med att skriva till henne då eller?TuZx skrev:lugna dig lite,ge henne tid.bättre du väntar 3-4dagar sen försöker igenSeenz skrev:Går inte i samma skola :/ men jag ska försökachrillez skrev:Gå fram och prata med henne i skolan ? eller fråga vad du har gjort typ. efter hon slutat skriva : Har jag gjort något? du vill ju inte ens prata med mig
Det är vad han menar!Seenz skrev:hur menar du med att vänta? Vänta med att skriva till henne då eller?TuZx skrev:lugna dig lite,ge henne tid.bättre du väntar 3-4dagar sen försöker igenSeenz skrev: Går inte i samma skola :/ men jag ska försöka
Macko96 skrev:Det är vad han menar!Seenz skrev:hur menar du med att vänta? Vänta med att skriva till henne då eller?TuZx skrev: lugna dig lite,ge henne tid.bättre du väntar 3-4dagar sen försöker igenlåt henna va någon dag så hon får tänka till ordentligt!
Lycka till!
Okej tackTuZx skrev:Macko96 skrev:Det är vad han menar!Seenz skrev: hur menar du med att vänta? Vänta med att skriva till henne då eller?låt henna va någon dag så hon får tänka till ordentligt!
Lycka till!
ja låt henne tänka lite osv.tjata inte på tjejer blir bara värre
kör på.träffas ofta sen efter ett tag så lär du ju märka om hon gillar digDEA!! skrev:Joo vi ses ju till och från, men det är inte allt för regelbundet. Jag blev väldigt chockad när hon sa det. Hon har tidigare sagt att hon saknade den tiden då vi träffades.
TACK
gärna mer svar
MVH
vet du varför hon ''dissa'' dig?DEA!! skrev:Jaa jag backar inte alls, men grejen är den att man blir orolig för att hon faktiskt en gång tidigare dissat mig. Svårt att liksom tänka bort det!