Såg den för ngn vecka sedan.Rabxorzz skrev:Ska kolla på Patrik 1.5 imorrn, den skulle vara bra XD
Rätt sjuk film, men en hel del att skratta åt.
tycker tyvärr inte en enda skräckfilm är läskig men såg en för några dagar sedan som jag faktiskt tyckte var läskig, vet inte om det var för att jag låg nära tv´n och det var en stor tv med surround eller så men iaf, värt ett försökTobbaN skrev:Ge förslag på skräck filmer!
Riktigt läskiga menar jag då
Själv kan jag rekommendera "The Descent/Instängd".
Läskiga filmen hittills iallafall
Fick mig att hoppa till ett antal gånger ^^
Blir heller inte rädd utav att se skräckfilmer.meanzick skrev:tycker tyvärr inte en enda skräckfilm är läskig men såg en för några dagar sedan som jag faktiskt tyckte var läskig, vet inte om det var för att jag låg nära tv´n och det var en stor tv med surround eller så men iaf, värt ett försökTobbaN skrev:Ge förslag på skräck filmer!
Fick mig att hoppa till ett antal gånger ^^![]()
The abbdoned tror jag det var
visst är det tråkigt ? kommer ihåg när man gick i sjuan, satt ju fan helt skräckslagen när man tittade på skräckfilmer, nu är dom bara tråkiga oftastTobbaN skrev:Blir heller inte rädd utav att se skräckfilmer.meanzick skrev:tycker tyvärr inte en enda skräckfilm är läskig men såg en för några dagar sedan som jag faktiskt tyckte var läskig, vet inte om det var för att jag låg nära tv´n och det var en stor tv med surround eller så men iaf, värt ett försökTobbaN skrev:Ge förslag på skräck filmer!
Fick mig att hoppa till ett antal gånger ^^![]()
Har alltid väntat på en skräckis då man liksom sitter och biter på naglarna så rädd man är :p
Men titta på The Descent/Instängd om du inte har sett den.
Den hade sina läskiga delar
Tankar nu The Abandoned, får se om den är nice
Haha, precis vad jag menarmeanzick skrev:visst är det tråkigt ? kommer ihåg när man gick i sjuan, satt ju fan helt skräckslagen när man tittade på skräckfilmer, nu är dom bara tråkiga oftastTobbaN skrev:Blir heller inte rädd utav att se skräckfilmer.meanzick skrev: tycker tyvärr inte en enda skräckfilm är läskig men såg en för några dagar sedan som jag faktiskt tyckte var läskig, vet inte om det var för att jag låg nära tv´n och det var en stor tv med surround eller så men iaf, värt ett försök![]()
Har alltid väntat på en skräckis då man liksom sitter och biter på naglarna så rädd man är :p
garva åt dom istTobbaN skrev:Haha, precis vad jag menarmeanzick skrev:visst är det tråkigt ? kommer ihåg när man gick i sjuan, satt ju fan helt skräckslagen när man tittade på skräckfilmer, nu är dom bara tråkiga oftastTobbaN skrev: Blir heller inte rädd utav att se skräckfilmer.
Eller exosisten eller vad den heterTobbaN skrev:klurrs_Derbi_drd_racing: Haha, det gör jag åt vissa xd
Som The Grudge tex
brukar bli såklurrs_Derbi_drd_racing skrev:garva åt dom istTobbaN skrev:Haha, precis vad jag menarmeanzick skrev: visst är det tråkigt ? kommer ihåg när man gick i sjuan, satt ju fan helt skräckslagen när man tittade på skräckfilmer, nu är dom bara tråkiga oftast![]()
Då blir som roliga/bra
The Exorcism of Emily Rose?klurrs_Derbi_drd_racing skrev:Eller exosisten eller vad den heterTobbaN skrev:klurrs_Derbi_drd_racing: Haha, det gör jag åt vissa xd
Som The Grudge tex
När hon vrider att varv på huvudet
När nån säger The grudge tänker jag på scary movie 3 när den dära tjejen från the ring står med motorsågen o viftar o sen rammalar en bjälke ner
Aa samma sak med Motorsågsmasaken...TobbaN skrev:The Exorcism of Emily Rose?klurrs_Derbi_drd_racing skrev:Eller exosisten eller vad den heterTobbaN skrev:klurrs_Derbi_drd_racing: Haha, det gör jag åt vissa xd
Som The Grudge tex
När hon vrider att varv på huvudet
När nån säger The grudge tänker jag på scary movie 3 när den dära tjejen från the ring står med motorsågen o viftar o sen rammalar en bjälke ner
Inte läskig direkt, mest hemsk :p
Helt cp verkligen ^^,
Det sjukaste är ju att den ska vara verklighets-baserad :p
OK då vet jag.MinikeV skrev:Jag såg en timme av den sen tröttnade jag på denZibb skrev:hejsan!
Undrar om någon sett inglorious bastards?
Är det bra?
Tacksam för svar.verkade bättre på reklam och så men tyckte den var ganska tråkig, dessutom är den 2 1/2 timme lång
Svar ja, och har till stora delar sann bakgrund med, basterds fanns och var hyperfruktade av nassarna, vanliga commandos kunde skona dem, men det gjorde inte basterds, dem dödade alla som fanns klädda i tyska uniformer. Judisk-amerikanska soldater långt inne på ockuperat territorium och som decimerade tyskarna märkbart. Basterds var det öknamn dem fick av nassarna. Ingen basterds blev någonsin fångad under deras operationer. Bra film, men som vanligt, med tarantino, så är det en blandning av överdrift, sanning och ren fiction.Zibb skrev:hejsan!
Undrar om någon sett inglorious bastards?
Är det bra?
Tacksam för svar.