Bysan skrev:Hörde en som skulle visa mig vart jag skulle dra pluggen och deva på bulten som håller i forpinnen de va helt sjukt han va seriiös killen!
HAhahahhah!!!
TobbaN skrev:Okej, här har ni min kompis.
Även känd som killen som hade en Rieju med Mk som gjorde 120km/h![]()
(20:12) Zannie: tobbe hur mycket rabbat får du på cykelkraft
(20:12) ℓ TobbaN @ If yo: nåra procent
(20:13) Zannie: okok jag vill bestela ett metra kitt där som kostar 999kr men kan du inte bestela ett sånt ått mig så får du pengar
(20:13) ℓ TobbaN @ If yo: Jag kan inte göra de, för får dom reda på det. Så bryter dom avtalet
(20:14) ℓ TobbaN @ If yo: Om jag beställer åt andra
(20:14) Zannie: det vet inte dom
(20:14) ℓ TobbaN @ If yo: Jo. För dom kollar på min moppe på Twostrokerider varje gång jag köpt nånting. Och då ser dom ju att jag inte sätter på grejerna.
(20:15) Zannie: nä men du har du ett metrakit hemma som du kan sätta på bara det vet inte dom om det metrakitet
(20:16) ℓ TobbaN @ If yo: Ja, men då borde dom ju undra vad jag ska ha 2 metrakit till.
(20:16) Zannie: för det andra gick i sönder när du vurpa
(20:16) ℓ TobbaN @ If yo: Ofta
(20:17) ℓ TobbaN @ If yo: Nej, det blir ändå kanske bara 50kr billigare, och det är inte så mkt.
(20:19) Zannie: ju
(20:19) ℓ TobbaN @ If yo: Men du kan väl lika gärna gå in på doms sida och beställa då. Det är ju hur lätt som helst
(20:19) Zannie: okok
(20:19) Zannie: eskö
Eskö = Jag skojja / Skojjade , så brukar vi säga här på västkusten, haha xD
Men erkänn trög. Först vill han ha min rabatt, sen säger han att han bara vill ha hjälp att beställa.. Åh...
Edit: Sa bara att dom kollade moppen varje gång jag beställt nåt, för att han skulle sluta tjata. Men vem vet, dom kanske gör de![]()
Märkte att en rad hade försvunnit,
Men iallafall, någonstans där sa han typ
"Men jag vill inte ha själva rabatten, utan jag vill ha hjälp att beställa"
Hur vet du att han fick 10k om han smet? Skrek polisen typ "Stanna genast, du får 10 000 i böter"wildhorse skrev:en kompis fick över 10k i böter. dock smet han och skit innan han åkte fast
är 800kr/metern för svartsträckkallepalle skrev:förmodligen haft väldigt mkt trim. många trafiköversägelser, tex kört mot rött osv. kört för fort. smitit. retat polisen. kanske börnat? (1000kr/
meter för börn) kanske inte hade moped kortet? kanske inte var 15?
wildhorse skrev:chifen skrev:Hur vet du att han fick 10k om han smet? Skrek polisen typ "Stanna genast, du får 10 000 i böter"wildhorse skrev:en kompis fick över 10k i böter. dock smet han och skit innan han åkte fast
Läs det en gång till
Menar du mig?
Hur menar han då isf? Att han blev stoppad. Men han lyckades fly, när dom tex. Titta bort eller liknande? xD
HahahaReijuMrx skrev:93or...TobbaN skrev:ReijuMrx skrev:han blev jagad, flydde, blev fasttagen och fick 10 k i böter,
haha seeeg
Jahaaaa!Men han sa att han smet innan han åkte fast
Så då trodde jag att han aldrig blev fastagen xD
Men läste inlägget på fel sätt
haha nej skojja, helt acceptabelt<3
fuuuuckoooooTobbaN skrev: Kom på en grej som min kompis sa en gång
Jag: Har köpt Mk rör nu.
Han: Nice, gör den typ 110 nu då?
Jag: Nej det är ungefär 80-90 max man kan göra isåfall...
Han: Konstigt, när jag hade det på min Rieju gjorde den 120 när jag skjutsade.
Jag: oookej.... (tittar ner i marken, och döljer mitt flin)
Han: Har du kört in det än då?
Jag: Vadå kört in? Det ska man ju inte göra?
Han: Jo, det är ungefär 30-40 mil man ska köra in det.
Jag: Nej, såklart man inte ska. Varför skulle man göra det?
Han: Nemen, det blir typ bättre på nåt sätt.
Jag: Okej, men jag ska på lektion nu. (Springer iväg)
Hahaha
Haha, men han tror han är bra på moppar.ReijuMrx skrev:TobbaN skrev:KOLLA EDIT!!:D:D
hahaha, vilka vänner du har
Stämmer heltmoppe galen skrev:stackars DT och alla andra mopeder som har han som ägare dom håller nog inte så länge
Han har väl tsr?TobbaN skrev:Stämmer heltmoppe galen skrev:stackars DT och alla andra mopeder som har han som ägare dom håller nog inte så längeHan har haft 11 mopeder HAhahah!!
Han sålde nyligen sin CPI och köpte en Gilera H@K,
Tycker bara dom är så fula där fram, eftersom lampan & stänkan sitter ihop med varanda. Ser så konstigt ut
Edit:
Och DT'n? Den sålde han för längesen till en Ozzy Osbourne wannabe som knappt kan växla
Neppwildhorse skrev:Han har väl tsr?TobbaN skrev:Stämmer heltmoppe galen skrev:stackars DT och alla andra mopeder som har han som ägare dom håller nog inte så längeHan har haft 11 mopeder HAhahah!!
Han sålde nyligen sin CPI och köpte en Gilera H@K,
Tycker bara dom är så fula där fram, eftersom lampan & stänkan sitter ihop med varanda. Ser så konstigt ut
Edit:
Och DT'n? Den sålde han för längesen till en Ozzy Osbourne wannabe som knappt kan växla
Ähum, en MT5 blev klockad för cirka 140 km/h med 50cc, så säg inte att det inte finns krut i en sådan.meanzick skrev:hahaha, nej. De räcker att dra pluggen så har han inte en chans. Även om han har luhao/jarmacol 16mm förgasare, sportluft, portad, drevad å allt sånt där till original cylindernDraceN^ skrev:meanzick skrev: beror på vilken motor mt´n använder
sätter han på en mtx motor kan han även ha 125cc
Han menar orginal motorn 50cc
Skulle inte tro det, kan inte se något aggregat, och det står inget i texten så jag antar att han kör utan.meanzick skrev:Hm, inte ens turbo på elr ?
Hört talas om portning?meanzick skrev:Hahaha, säg vilken 50cc cylinder till mt som man får upp i den hastigheten ?
Det är antagligen svänghjulet skulle jag tro.Daanne skrev:Står att rekordet för en moped är 224km/H
Men vad är det för nått som är ovanför avgasröret på bilden?
Har för mig att det var en Zündapp.meanzick skrev:Jo, men de var väll med den turbokonveterade an6 motorn ?
den dagen du portat din 50cc cylinder så den går i 150 kan du säga tillmtpower skrev:Hört talas om portning?meanzick skrev:Hahaha, säg vilken 50cc cylinder till mt som man får upp i den hastigheten ?
Det är antagligen svänghjulet skulle jag tro.Daanne skrev:Står att rekordet för en moped är 224km/H
Har för mig att det var en Zündapp.meanzick skrev:Jo, men de var väll med den turbokonveterade an6 motorn ?
Har inte tänkt att porta min 50cc så extremt, satsar på 65cc istället, och du kanske ska kolla igenom artikeln, jag vet att det är svårt att tro på, men det går.meanzick skrev:den dagen du portat din 50cc cylinder så den går i 150 kan du säga tillmtpower skrev:Hört talas om portning?meanzick skrev:Hahaha, säg vilken 50cc cylinder till mt som man får upp i den hastigheten ?
*bild*
zündapp ? Njaa