praktiskt sett så går de inte att bevisa att ngn fuskar med proxy! eller det går, men enda sättet de går på är olagligt, så just därför tror jag att dom är kvar.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
kallepalle skrev:praktiskt sett så går de inte att bevisa att ngn fuskar med proxy! eller det går, men enda sättet de går på är olagligt, så just därför tror jag att dom är kvar.
och att andra kan ju använda proxy på ngn annan eller va man säger
jag går in å fixar 1000 röster på rabxorzz över än natt så han blir diskad.
perre92 skrev:Men dom som fuskat i denna tävling tex.
Dracen tycker jag att ska bli bannade på en gång!
kan dom inte va med i en tävling utan att fuska kan
dom fan lika gärna dra!
Jaså jag borde bli bannad? Du har inte funderat varför dom valde att bara ta bort alla röster istället för att ta bort alla helt? Då kan jag fuska åt dig några dagar och du är helt borta från tävlingen, skulle kunna fuska åt alla i tävlingen så bara jag kvarstår.
Marcus RRX du borde inte vara så jävla kärring här, har röstat på dig säkert 5 gånger.. du "fuskar" inte genom datan men du fuskar ju endå på ett sätt, man ska ju få 200 kr? får man det nej så fuck u och sluta lipa.. ALLA SKA UT SOM FUSKAR ÄVEN DU isåfall och alla andra som mutar folk blir så trött på dig som en lite tjej asså..
Peter.liindgren skrev:Marcus RRX du borde inte vara så jävla kärring här, har röstat på dig säkert 5 gånger.. du "fuskar" inte genom datan men du fuskar ju endå på ett sätt, man ska ju få 200 kr? får man det nej så fuck u och sluta lipa.. ALLA SKA UT SOM FUSKAR ÄVEN DU isåfall och alla andra som mutar folk blir så trött på dig som en lite tjej asså..
Bredmar skrev:Asså palla att henry leket kung bara för att han e modd... Men iaf blackrider suger...
HAHAHA
Du suger pga att du fuskade så du halkade ner placeringar!
Visa ETT bevis på att jag fuskade. Att jag förlorade lite röster har INGENTING med att jag fuskade eller inte att göra. Det ända som är bevisat är att jag har fått röster från tyskland för jag har släkt där. Snälla tänk efter innan ni postar dåliga inlägg...
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Bredmar skrev:Asså palla att henry leket kung bara för att han e modd... Men iaf blackrider suger...
HAHAHA
Visa ETT bevis på att jag fuskade. Att jag förlorade lite röster har INGENTING med att jag fuskade eller inte att göra. Det ända som är bevisat är att jag har fått röster från tyskland för jag har släkt där. Snälla tänk efter innan ni postar dåliga inlägg...
lika bra att alla slutar lipa för de går inte göra nåt åt saken, men som t.ex bredmar lider man ju med om det är så han har släkt och mister röster för det.
om henry taggar ner på attityden tror jag det blir mycket mindre tjaffs och bråk här!
Bredmar skrev:
du hade väll röster från italien också ?
haha han kanske har släkt där med
Att folk aldrig lär sig... va glada att mina så kallade "fusk" röster är borta då, men ge fan i att kalla folk fuskare innan ni har konkreta bevis! Blir så trött på alla snorungar på tsr.
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
meanzick skrev:
du hade väll röster från italien också ?
haha han kanske har släkt där med
Att folk aldrig lär sig... va glada att mina så kallade "fusk" röster är borta då, men ge fan i att kalla folk fuskare innan ni har konkreta bevis! Blir så trött på alla snorungar på tsr.
misstänkte dom proxxy då eller?
allt ditt slit fögäves
allt ditt slit fögäves
Grejjen är den att alla utländska röster är borta, dom tar bort alla sånna röster för att va på den säkra sidan dom skiter i släktingar tydligen
Bredmar skrev:
allt ditt slit fögäves
Grejjen är den att alla utländska röster är borta, dom tar bort alla sånna röster för att va på den säkra sidan dom skiter i släktingar tydligen
Bajs oxå , lider verkligen med dig , synd att du inte har några vänner i svergie som kan hjälpa dig :), nu får du verkligen jobba om du ska vinna men de får ju alla XDXDXD, kanske itne anton dock (A) han har ju jobbat röven av sig innan :Ä
ReijuMrx skrev:
allt ditt slit fögäves
Bajs oxå , lider verkligen med dig , synd att du inte har några vänner i svergie som kan hjälpa dig :), nu får du verkligen jobba om du ska vinna men de får ju alla XDXDXD, kanske itne anton dock (A) han har ju jobbat röven av sig innan :Ä
genom att ligga i spanien och bada och sola eller ?