jo den blev rätt braLumicoz skrev:Riktigt snyggt
har 2st som är av okänt märke och 2st från str8 (twostroke) dock rekomenderar jag dem inte, spränge 2st utan anledning, kass kvalité helt enkeltReijuMrx skrev:Ser jävligt nice ut:D
måste bara fråga en grej..(a)
Har du diodneon? vart köpte du de och hur kopplade du de?
fan va seegtchifen skrev:tackar för alla snälla kommentarer, men kan inte fixa upp någon film nu på ett tag. Tändningen har gått åt helvete, det allt pekar mot och har inte pengar till en ny nu. det fattas ca 3k i kassan för en ny tändning... det kan ju bara vara något skitfel med någon liten del som inte funkar riktigt, men allt pekar hittills mot att tändningen är helt fucked up. det är gnista på den, men gnistan är typ gulaktig dvs väldigt svag, och när man kickar så händer inget förutom att den baktänder ibland :/
har lite planer dock om pengarna finns efter allt jobb i sommar, då kan det bli ännu mer motor. det är bara ett kanske och händer troligast bara om jag kan få tag i en sponsor, ekonomin går inte ihop så bra alls för tillfället så...
skriv något spännande motoralternativ om ni har lust, bara för att fanticera lite. OBS! tänk på att hålla det innom verkliga gränser vad det gäller pengar. rör har jag ju redan och är inte sugen på att byta (polini forrace 2/3)
är som ni kanske förstår rätt less nu :/
mjo, om inte de vore nog så skar ju cylindern samtidigt pga en dålig låsring. så blir ju helt ny motor iprincipmeanzick skrev:fan va seegtchifen skrev:tackar för alla snälla kommentarer, men kan inte fixa upp någon film nu på ett tag. Tändningen har gått åt helvete, det allt pekar mot och har inte pengar till en ny nu. det fattas ca 3k i kassan för en ny tändning... det kan ju bara vara något skitfel med någon liten del som inte funkar riktigt, men allt pekar hittills mot att tändningen är helt fucked up. det är gnista på den, men gnistan är typ gulaktig dvs väldigt svag, och när man kickar så händer inget förutom att den baktänder ibland :/
har lite planer dock om pengarna finns efter allt jobb i sommar, då kan det bli ännu mer motor. det är bara ett kanske och händer troligast bara om jag kan få tag i en sponsor, ekonomin går inte ihop så bra alls för tillfället så...
skriv något spännande motoralternativ om ni har lust, bara för att fanticera lite. OBS! tänk på att hålla det innom verkliga gränser vad det gäller pengar. rör har jag ju redan och är inte sugen på att byta (polini forrace 2/3)
är som ni kanske förstår rätt less nu :/